Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-28@21:18:32 GMT

زمان رانندگی با دید کم با سرعت مطمئنه حرکت کنید

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۱۹۱۷۵

رویداد۲۴-رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: زمانی که شرایط جوی مساعد نیست و رانندگان دید کمتری دارند با سرعت مطمئنه حرکت نمایند و بتوانند به راحتی وسیله نقلیه خود را در مواجه خطرهای احتمالی کنترل نمایند.سرهنگ احسان مومنی(رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب) گفت: در ساعت۷:۴۰دقیقه عصر دیروز دربلوار کرمان خودرو یک دستگاه سواری پژو۲۰۶ به علت تغیر مسیر ناگهانی با یکدستگاه سمند برخورد می‌کند و پس از برخورد سمند با جدول رفیوژ میانی و گذشتن از بلوار وسط محور به لاین مخالف پرتاب و با یکدستگاه وانت نیسان و سمند تاکسی که در مسیر مخالف در حرکت بودن برخورد کرده و متاسفانه در اثر شدت ضربه وارده راننده نیسان فوت می‌کند          .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: توصیه پلیس راهنمائی و رانندگی به کلیه رانندگان این است که در هنگام بارندگی و زمانی که شرایط جوی مساعد نیست و رانندگان دید کمتری دارند با سرعت مطمئنه حرکت نمایند و بتوانند به راحتی وسیله نقلیه خود را در مواجه خطرهای احتمالی کنترل نمایند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پلیس راهور تاکسی خودرو نیسان وسیله نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۱۹۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ مشتاق افزود: با اجرای این طرح خودروهای پلاک مخدوش توسط پلیس راهور توقیف و مالکان این خوردوها به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

وی در ادامه با تاکید برخورد جدی و قاطع با کلیه تخلفات با مالکان این خودروها گفت: اگر مخدوشی و دستکاری در ارقام پلاک صورت بگیرد جرم تلقی شده و ضمن تشکیل پرونده متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهد شد  .

موضوع پلاک مخدوش یکی از عوامل جدی قانون گریزی و اخلال در نظم و انضباط ترافیکی به شمار می رود که پلیس راهور برای برخورد با این تخلف و جرم مشهود سازماندهی جدیدی را کلید زده است تا با نظارت و کنترل بهتر بتواند از آن جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • اتوبوس‌هایی که به فرمان خانم‌ها حرکت می‌کنند
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر