Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

بیژن ذوالفقارنسب کارشناس فوتبال ایران در گفتگویی؛ درباره صدور بیانیه فدراسیون فوتبال مبنی بر تعلیق روابط با فدراسیون فوتبال یونان بیان کرد: از لحاظ عرف ورزشی به ندرت سابقه دارد که پس از لغو یک بازی دوستانه صحبت از تعلیق روابط شود چراکه این موضوع بیشتر در مباحث سیاسی بین کشورها مطرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود فدراسیون فوتبال باید زیرپا گذاشتن توافق های طرفین را دراز طریق فیفا پیگیری کند چراکه لغو بازی با یونان به برنامه های تیم ملی در مسیر آماده سازی برای جام جهانی آسیب جدی وارد کرد.

او ادامه داد: برای هر بازی تدارکاتی بین 2 کشور قراردادی امضاء می شود که یک نسخه از آن در اختیار کنفدراسیون قاره ای که تیم ها در آن حضور دارند و نسخه ای دیگر به فیفا ارسال می شود. کنفدراسیون مربوطه هم بازی را زیرنظر می گیرد و اگر یک طرف زیر تعهد بزند، طبق عرف باید به طرف مقابل جریمه بدهد. تا جایی که من اطلاع دارم فدراسیون فوتبال یونان به دلیل لغو بازی با ایران مقصر است و باید به ما خسارت بدهد.

ذوالفقارنسب خاطرنشان کرد: ما از متن قرارداد مطلع نیستیم و وکیل فدراسیون باید براساس قرارداد کارها را پیش ببرد. به جز سه بازیکن ملی پوش ما که در یونان بازی می کنند، از لحاظ فوتبالی مراوده ای با این کشور نداریم که بگوییم روابطمان را تعلیق می کنیم. اولین بار است در فوتبال چنین چیزی می شنوم.

کارشناس فوتبال ایران درباره لغو دیدار تیم ملی ایران با کوزوو اظهار داشت: با توجه به کیفیتی که تیم کوزوو دارد همان بهتر که این بازی لغو شد. البته ترجیح می دهم در آستانه جام جهانی وارد بحث عملکرد فدراسیون برای هماهنگی بازی های تدارکاتی تیم ملی نشوم.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال جام جهانی 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۱۹۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشعل المپیک پاریس در یونان روشن شد

در فاصله ۱۰۰ روز مانده به آغاز بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، مشعل المپیک به صورت رسمی در یونان روشن شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازی‌های المپیک پاریس مرداد امسال به میزبانی پاریس برگزار می‌شود. امروز سه‌شنبه _بیست‌ونهم فروردین‌_ و درحالی که ۱۰۰ روز تا شروع این تورنمنت جذاب فرصت باقی‌است، مشعل المپیک ۲۰۲۴ پاریس به صورت رسمی در یونان روشن شد.

مری مینا هنرپیشه یونانی، شعله مشعل را با استفاده از نور خورشید روشن کرد و آن را به اولین حمل‌کننده که قهرمان قایقرانی المپیک ۲۰۲۰ توکیو است، داد.

مانادو شناگر زن فرانسوی و دارنده سه مدال المپیک، به‌عنوان نخستین ورزشکار، مشعل المپیک را در خاک یونان حمل کرد. او مشعل المپیک را از استفانوس انتوسکوس یونانی، دارنده مدال طلای رقابت‌های قایقرانی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، تحویل گرفت.

این مراسم در معبد ۲۶۰۰ ساله هرا برگزار شد و کاتِرینا ساکلاروپولو رییس‌جمهوری یونان و توماس باخ رییس کمیته بین‌المللی المپیک از جمله چهره‌های شاخص حاضر در این مراسم بودند.

مشعل المپیک ۱۱ روز در خاک یونان توسط ۶۰۰ مشعل‌دار حمل و سپس ۷ اردیبهشت در مراسمی به برگزارکنندگان المپیک ۲۰۲۴ پاریس تحویل داده می‌شود.

مشعل المپیک هشتم اردیبهشت با کشتی «بلم» (کشتی که پس از بازی‌های ۱۸۹۶ آتن به آب انداخته شد) سفرش را به مقصد فرانسه و شهر پاریس، آغاز خواهد کرد. این مشعل ۱۹ اردیبهشت به بندر مارسی می‌رسد و ۱۰ هزار حمل‌کننده آن را در ۶۴ شهر فرانسه حمل خواهند کرد.

مشعل المپیک سفری ۱۲ هزار کیلومتری خواهد داشت و پنجم مرداد به مراسم افتتاحیه المپیک پاریس در رودخانه سن وارد می‌شود. این برای نخستین بار است که مراسم افتتاحیه المپیک در ورزشگاه اصلی کشور میزبان برگزار نمی‌شود.

منبع: ایرنا کد خبر 745153

دیگر خبرها

  • فراز کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • سرمربی صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم
  • سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم!
  • تغییر قوانین هواداران فوتبال در عربستان
  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان
  • مشعل المپیک پاریس روشن شد
  • مشعل المپیک پاریس در یونان روشن شد
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد
  • ارتباط رادیویی داوران در تمام بازی‌های لیگ برتر