Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:امام جمعه سنندچ، با اشاره به اینکه روزه داری سبب تزکیه نفس وخودسازی می شود ،گفت: انسان روزه‌دار باید تمام وجودخود را از چیزهای حرام حفظ کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، ماموستا عبدالرحمن خدایی امام جمعه سنندج، امروز (11خرداد) در خطبه های نماز جمعه در جمع نمازگزاران که در مسجد جامع سنندج برگزارشد،گفت: انسان روزه‌دار باید تمام وجود خود را از چیزهای حرام حفظ کند،زیرا که روزه داری تنها گرسنگی و تشنگی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روزه داری سبب تزکیه نفس، خودسازی، معنویت، صبر و شکیبایی و دوری از گناهان می شود.

 

ماموستا خدایی اظهار داشت: روزه گرفتن دارای فایده های روحی و روانی زیادی برای انسانها است.

 

وی افزود: روزه‌داری از واجبات الهی است که خداوند تمام مومنان را به آن دستور داده است.

 

امام جمعه سنندج تصریح کرد: رمضان ماه مهمانی خدا و ماه آزمایش بندگان در ابعاد مادی و معنوی است، بنابراین باید قدر لحظه های این ماه مبارک را بدانیم.

 

وی افزود: رمضان ماه رحمت و سعادت برای همه مسلمانان است باید تمام تلاش خود را برای تلاوت قرآن کریم و عبادت در این ماه معنوی به کار ببریم.

 

ماموستا خدایی در پایان با اشاره به دشمنان دین اسلام خاطرنشان کرد: دشمنان دین اسلام امروزه بیشتر از گذشته از هر سو به مسلمانان فشار آورده‌اند،از خداوند می خواهیم روز به روز توطئه هایشان نقشه بر آب شود و تمام مسلمانان جهان به عزت و سربلندی بیشتری برسند.

پایان پیام/181

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه قرآن نمایشگاه قرآن کریم مجلس ماه رمضان کانون های مساجد مسجد دولت کانون های فرهنگی هنری مساجد بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم شب های قدر روزه دار حرام انسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۱۹۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر به برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در مساله حجاب

مهدی فضائلی در  ایکس «توییتر سابق» نوشت: "رهبر انقلاب: کشف حجاب، هم حرام_شرعی است، هم حرام  سیاسی است... منتها...دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده، ما هم باید با برنامه و نقشه وارد بشویم؛ کارهای بی‌قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد.

بتازگی برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده تذکر دریافت کرده‌اند."

منبع: خبرگزاری برنا

دیگر خبرها

  • دفاع از شرف و پرچم مقدس است/ایران پاسخ غرورآمیزی به اسراییل داد
  • دفاع از شرف، مردم و پرچم مقدس است
  • عهد و پیمان مردم ایران با آرمان‌های انقلاب تا همیشه محکم است
  • تذکر به برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در مساله حجاب
  • اجیری و مزدوری در اسلام مکروه است / نباید تمام حیثیت علمی و عملی انسان در اختیار کارفرما باشد
  • زخمی شدن نوزاد ۲۰ روزه در غزه
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد
  • چرا برخی نعمت‌ها بر بنی‌اسرائیل حرام شد؟
  • اولویت‌دهی جهت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری شیراز