Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از شکست تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ترکیه، قرار بود شاگردان کی روش در دیداری دوستانه فردا ( شنبه ) به مصاف یونان بروند اما به دلایلی این مسابقه لغو و سپس کوزوو برای برگزاری بازی تدارکاتی انتخاب شد که برگزاری آن هم از سوی کشوری با رنکینک ۱۵۲ لغو شد و قرار است ملی پوشان در آخرین بازی دوستانه خود در روسیه به مصاف لیتوانی بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از لغو دیدار ایران و یونان، فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای اعلام کرد: 

لغو این دیدار که برای دوازدهم خرداد و در روز فیفا برنامه ریزی شده بود، آسیبی جدی به برنامه تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نهایی اردوی آماده سازی جهت حضور در جام جهانی 2018 وارد کرد.

 فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران تاسف عمیق خود را از فقدان احترام، اخلاق و مسئولیت پذیری فدراسیون فوتبال یونان در تمامی فرایند هفته های اخیر اعلام می کند.

برخلاف ادعاهای اعلام شده، تیم ملی فوتبال ایران همواره آماده بازی در یونان بود، کمااینکه مستندات رد و بدل شده میان دو فدراسیون حکایت از این موضوع دارد.

فدراسیون فوتبال ایران با گزارش موضوع به فیفا پیش خواهد رفت و تمامی اقدامات قانونی برای جبران خسارتهای ایجاد شده در زمینه ورزشی و مالی را انجام خواهد داد.

 تا زمان اقدام بیشتر فیفا نسبت به این گزارش، فدراسیون فوتبال ایران اعلام می کند که روابطش را با فدراسیون فوتبال یونان به حالت تعلیق در می آورد.

فدراسیون فوتبال ایران همچنین اعلام می کند، در زمان مقتضی همه ابزارهای لازم برای یافتن جایگزین به منظور انجام بازی دوستانه در تاریخ دوازدهم خرداد را به کار گرفته شد.

پس از بیانیه، رسانه ترکیه TRT گزارش داده که بخش حقوقی فدراسیون فوتبال ایران قرار است در فیفا این موضوع را پیگیری و از یونان شکایت کند.

این رسانه ادامه داد: لغو این مسابقه از سوی مسئولان یونانی بوده و این موضوع سبب آسیب رساندن جدی به برنامه آماده سازی ایران در راه جام جهانی شده است و به همین دلیل ایران قرار است از فدراسیون فوتبال یونان به فیفا شکایت کند.

بیشتر بخوانیم:

دیدار دوستانه ایران و کوزوو لغو شد

کی روش به استقبال جام جهانی ۲۰۱۸ رفت

نشریه آمریکایی: ایرانی ها از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند/ آیا تیم ملی می تواند شگفتی ساز امسال باشد؟

انتهای پیام/

واکنش رسانه ترکیه ای به لغو بازی ایران و یونان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۱۹۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،با توجه به تشکیل کمیته صیانت فدراسیون فوتبال که از چندی پیش شکل گرفته و وعده رئیس فدراسیون برای مقابله با اتفاقات پشت پرده فوتبال با همکاری دستگاه قضایی، اقدامات پیشگیرانه و حتی تنبیهی با متخلفین در فوتبال آغاز شده است.

طبق پیگیری های صورت گرفته تعداد کثیری از مدیران شاغل در حوزه فوتبال و مدیران برنامه به جهت شیوه کاری که طی سالیان گذشته انجام داده اند و به دستگاه قضایی معرفی شده اند که قرار است توسط مراجع ذیربط برخورد  جدی با آنها صورت بگیرد.

 در این راستا برخی از مدیران برنامه و همچینئ دو مسئول باشگاهی ف-ک، و-خ، ع-خ، ع-م، الف-س، ح-م، م-ع و دو مسئول باشگاهی م-الف و س-ف در فصل جدید لیگ فوتبال از فعالیت در حوزه نقل و انتقالات و باشگاهی محروم خواهند شد و این موضوع به همه باشگاه‌های لیگ برتر و لیگ یک نیز ابلاغ خواهد شد. 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور