Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی لغو یک‌طرفه‌ی دیدار آماده‌سازی بین تیم‌های یونان و ایران از سوی فدراسیون فوتبال یونان، فدراسیون فوتبال ایران بیانیه‌ای دیگری صادر کرد.

به گزارش ایسنا، به دنبال بیانیه فدراسیون فوتبال یونان، فدراسیون فوتبال ایران ضمن تکرار آنچه پیش از این اعلام کرده بود، تاکید می‌کند تمامی مستنداتی که چنین موقعیتی را پشتیبانی می‌کند، بخشی از گزارشی است که از سوی فیفا مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به یادآوری است، در پی لغو یک‌طرفه دیدار آماده‌سازی بین تیم‌های یونان و ایران از سوی فدراسیون فوتبال یونان، فدراسیون فوتبال ایران پیش‌تر اعلام کرده بود: لغو این دیدار که برای دوازدهم خرداد و در روز فیفا برنامه‌ریزی شده بود، آسیبی جدی به برنامه تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نهایی اردوی آماده‌سازی جهت حضور در جام جهانی 2018 وارد کرد. فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران تاسف عمیق خود را از فقدان احترام، اخلاق و مسوولیت‌پذیری فدراسیون فوتبال یونان در تمامی فرایند هفته‌های اخیر اعلام می‌کند.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال ایران، برخلاف ادعاهای اعلام‌شده، تیم ملی فوتبال ایران همواره آماده بازی در یونان بود، کمااین‌که مستندات رد و بدل شده میان دو فدراسیون نیز حکایت از این موضوع دارد.

فدراسیون فوتبال ایران با گزارش موضوع به فیفا پیش خواهد رفت و تمامی اقدامات قانونی برای جبران خسارت‌های ایجادشده در زمینه ورزشی و مالی را انجام خواهد داد. بنابراین تا زمان اقدام فیفا نسبت به این گزارش، فدراسیون فوتبال ایران اعلام می‌کند که روابطش را با فدراسیون فوتبال یونان به حالت تعلیق درمی‌آورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام فدراسيون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۱۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران

تارنمای فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) در گزارشی به تمجید از عملکرد تیم ملی فوتسال ایران به ویژه کاپیتان این تیم پرداخت.

به گزارش مشرق، پیروزی پرگل تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان باعث صعود این تیم به نیمه‌نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا شد و مهم‌تر اینکه شاگردان وحید شمسایی مجوز صعود به جام جهانی ازبکستان را هم کسب کردند. بعد از این بازی تارنمای فیفا با تمجید از عملکرد این تیم به گل زیبای اصغر حسن‌زاده، کاپیتان تیم ایران از روی نقطه پنالتی پرداخت.

در بخشی از این گزارش آمده است:

ایران با نتیجه ۶ بر یک قرقیزستان را شکست داد و به ازبکستان ۲۰۲۴ رسید. در این بازی علی اصغر حسن‌زاده و مهدی کریمی خیره‌کننده بودند.

ایران برای نهمین دوره متوالی به جام جهانی فوتسال رسید. علی اصغر حسن‌زاده در پیروزی ۶ بر یک در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، کاملاً غیرقابل پیش‌بینی بازی کرد و قرقیزستان را در تمام مدت عذاب داد. او گلزنی کرد و ۲ پاس گل داد.

تیم ملی ایران فردا- هفتم اردیبهشت- از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف ازبکستان خواهد رفت. در دیگر بازی این مرحله تایلند و تاجیکستان از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه با هم روبه‌رو می‌شوند تا تکلیف دو تیم صعود کننده به فینال ۹ اردیبهشت مشخص شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!