Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@13:58:32 GMT

آسمان ایران چهار قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۲۱۲۳۴

مجتبی خالدی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد گزارش تلفات سیل و طوفان و بارندگی‌های امروز (جمعه، ۱۱ خرداد) در مناطق کشور اظهار کرد: بر اثر طوفان ۸ شهروند در روستای چم هندی  دهلران از توابع استان ایلام مصدوم شدند که پس از انجام اقدامات اولیه از سوی تکنیسن‌های اورژانس، به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور همچنین به تلفات ناشی از صاعقه در تهران اشاره کرد و گفت: در پی رعد و برق امروز (جمعه، ۱۱ خرداد) در کوی فراز منطقه سعادت‌آباد در تهران، متاسفانه یک جوان ۲۵ ساله در دم جان باخت و یک نفر نیز مصدوم شد که به مرکز درمانی اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:‌ همچنین صاعقه در توابع اسدآباد در استان همدان، جان یک نفر را گرفت.

خالدی از وقوع سیلاب در روستای زرنق از توابع استان آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت:‌ متاسفانه در این منطقه نیز سیل جان دو نفر را گرفت.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته جاری در جنوب آذربایجان غربی حاکم خواهد شد که در برخیب مناطق با افزایش ابر و وزش باد ملایم همراه است.

این وضعیت پایداری هوا تا اواسط هفته جاری در منطقه تداوم دارد و در این مدت دمای هوا به طور میانگین سه تا چهار درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا می کند.

از فردا به تدریج از غلظت گرد و خاک در آسمان منطقه کاسته و کیفیت هوا نیز بهتر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی در منطقه چهار
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی بر اثر باران در منطقه چهار 
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد "پاک" است
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت