Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@14:52:50 GMT

یک کشته در درگیری زندان بابل

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۲۱۸۸۷

سخنگوی اورژانس بابل (مازندران) گفت: بر اثر درگیری دو مجرم در زندان بابل،یک نفر کشته شد.

مهدی روشن در گفت و گو با ایسنا، گفت: گزارشی مبنی بر درگیری دو زندانی در زندان بابل و مصدومیت یک فرد به اورژانس بابل اعلام شد .

وی افزود: در این درگیری که بین دو زندانی حدودا ۳۰ ساله رخ داد، یکی از این دو فرد بر اثر جراحات ناشی از اصابت یک جسم نوک‌تیز کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی اورژانس بابل گفت: شدت جراحت به حدی بود که بر اثر خونریزی شدید شخص آسیب دیده در دم جان باخت.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: زندان بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۱۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل: بیش از ۲۳ هزار کودک قربانی سلاح های انفجاری شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شینهوا، سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد: بیش از ۲۰ هزار کودک در دنیا، ظرف ۴ سال، بر اثر سلاح های انفجاری کشته یا معلول شده اند. در فاصله سال های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲، حدود ۴۷ هزار و ۵۰۰ کودک در جهان در درگیری های نظامی کشته و یا دچار معلولیت شده اند.

به گفته استفان دو جاریک، نزدیک به نیمی از این کودکان (بیش از ۲۳ هزار) به دلیل استفاده از سلاح های انفجاری علیه مناطق مسکونی، کشته یا معلول شده اند.

سخنگوی سازمان ملل با بیان اینکه اکثر این حوادث در مناطق مسکونی رخ داده است گفت: مطالعه یونیسف نشان می دهد طی پنج سال منتهی به سال ۲۰۲۲، سلاح های انفجاری تقریباً دو برابر بیشتر از اسلحه های گرم، کشته یا زخمی شدن شدید کودکان را موجب شده اند.

«تد چایبان» معاون مدیر اجرایی یونیسف نیز پیشتر گفته بود: زمانی که از سلاح های انفجاری در مناطق مسکونی استفاده می شود، کودکان علاوه بر آسیب های فیزیکی، در تمام جنبه های زندگی دچار آسیب های عمیقی می شوند.

کد خبر 6086801

دیگر خبرها

  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • سازمان ملل: بیش از ۲۳ هزار کودک قربانی سلاح های انفجاری شدند
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • صاعقه جوان ۱۹ ساله رزنی را به کام مرگ کشاند
  • مهم‌ترین حوادث کشور در هفته گذشته چه بود؟
  • کتک کاری زندانی های اسرائیلی در بازداشتگاه نیتسان + فیلم
  • آژانس امدادرسانی : هر 10 دقیقه یک کودک در غزه کشته می‌شود
  • آنروا: هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه کشته می‌شود