Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@09:05:35 GMT

71 راس دام قاچاق در سنقروکلیایی کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۲۲۰۴۷

71 راس دام قاچاق در سنقروکلیایی کشف شد

پایگاه خبری پلیس روز پنجشنبه به نقل از سرهنگ 'علیرضا مرزبانی' اعلام کرد: ماموران انتظامی سنقر و کلیایی در حین گشت زنی موفق شدند یک دستگاه کامیون که حامل دام قاچاق و در حال حرکت به سمت این شهرستان بود را شناسایی کنند.
وی ادامه داد: با شناسایی این کامیون، ماموران نسبت به متوقف کردن آن اقدام و در بازرسی از آن 71 راس دام قاچاق به ارزش بیش از 820 میلیون ریال کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، همچنین از دستگیری 2 متهم در این راستا و معرفی آن ها به دستگاه قضائی برای صدور احکام لازم خبر داد.
وی در پایان مبارزه با قاچاق را از برنامه های اصلی پلیس کرمانشاه عنوان و اظهار کرد: ماموران انتظامی در این راستا و برای ناامن شدن فضای کاری قاچاقچیان با همه توان تلاش می کنند.

** دستگیری 2 سارق و کشف 20 فقره سرقت در کرمانشاه
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری 2 سارق و کشف 20 فقره سرقت توسط کارآگاهان این پلیس در شهر کرمانشاه خبر داد.
سرهنگ محمدرضا امیری اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت مغازه و محتویات داخل خودرو در سطح شهر کرمانشاه و ارجاع پرونده ها به پلیس آگاهی، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران در تحقیقات خود دریافتند که سرکرده باند به جرم دیگری دستگیر و به زندان معرفی شده که پس از هماهنگی با مقام قضائی، وی برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال یافت.
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه با بیان اینکه این فرد در بازجویی های اولیه منکر ارتکاب هرگونه سرقتی شد، گفت: در ادامه و با ارائه مدارک مستدل از سوی پلیس وی لب به اعتراف گشود و به انجام 20 فقره سرقت با همکاری شخصی دیگر اعتراف کرد.
امیری گفت: متهم در بازجویی ها پرده از 11 فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو، 3 فقره سرقت از مغازه، 2 فقره جیب بری، کش روی و سرقت به عنف هرکدام یک مورد و 2 فقره سایر سرقت ها پرده برداشت.
وی همچنین از دستگیری همدست متواری این سارق نیز خبر داد و گفت: با کسب مجوز از سوی مقام قضائی وی در منزلش دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی به سرقت های عنوان شده اعتراف کرد.
رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه با بیان اینکه محل های سرقت بازسازی و مالباختگان نیز شناسایی شدند از معرفی این 2 سارق به دستگاه قضائی خبر داد و گفت: آن ها با قرارهای صادره روانه زندان شدند.
7458/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 جرم رئیس پلیس زندان فرمانده انتظامی استان قاچاق تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۲۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان

سردار جلیل موقوفه‌ای  از انجام چهار ماموریت ویژه پلیسی در استان خبر داد و گفت: کشف محموله تاغ و سوخت، دستگیری سارق و بازگشت پول به حساب شاکی از مهمترین این رویدادها است.

وی ضمن بیان اینکه با اشراف اطلاعاتی پلیس بخش بسطام سارق سیم و کابل برق حین سرقت روی دکل دستگیر شد، افزود: این سارق سابقه‌دار غیر بومی به انجام ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل با انگیزه تهیه مواد مخدر اعتراف کرده است.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه بیش از دو هزار لیتر گازوئیل قاچاق توسط مأموران انتظامی مهدیشهر شناسایی شد، ابراز داشت: این محموله از استان های شمالی بارگیری و به مقصد سیستان بلوچستان در حرکت بود که خروجی حوزه استحفاظی این شهرستان توقیف و راننده دستگیر شد.

موقوفه ای ضمن بیان اینکه ۵۰۰ کیلوگرم چوب تاغ قاچاق از خودرو سمند در حوزه شهرستان سمنان کشف شد، تصریح کرد: پس از تعقیب و گریز خودرو متوقف و راننده دستگیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد