Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@23:43:22 GMT

جشن گلریزان خلخال رکورد زد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۲۲۳۲۹

جشن گلریزان خلخال رکورد زد

به گزارش ایرنا ، رییس دادگستری خلخال روز پنجشنبه در این آیین گفت: برای آزادی 35 زندانی جرایم مالی غیر عمد این شهرستان بیش از 28 میلیارد ریال نیاز است.
علی رمضان پور افزود: کمک های جمع آوری شده در جشن گلریزان امسال نسبت به جشن سال گذشته 2 برابر افزایش یافته است.
او گفت: در سال گذشته 27 زندانی مالی زندان خلخال با محکومیت بیش از40 میلیارد ریال با استفاده از کمک های جمع آوری جشن گلریزان و کمک های بلاعوض ستادهای دیه و همچنین گذشت شاکیان از زندان آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: خلخال در کنار سرعین به عنوان 2 شهرستان برتر استان اردبیل در آزادی زندانیان مالی در جشن گلریزان ماه مبارک رمضان امسال شناخته شدند.
وی با اشاره به اینکه میانگین محکومان جرایم مالی استان اردبیل 19 درصد نسبت به میانگین کشوری که هفت درصد است ، بالاتر می باشد افزود: افراد ناتوان در پرداخت دیه ، نفقه و مهریه بیشترین تعداد محکومان و زندانیان جرایم مالی غیر عمد زندان را تشکیل می دهند.
رمضان پور به افزایش روزافزون پرونده های قضایی در دادگستری خلخال اشاره کرد و گفت: در سال گذشته تعداد پرونده های ورودی دادگستری از مرز 20 هزار پرونده گذشت که این میزان در مقایسه با تعداد پرونده های سال 90 ، 42 درصد افزایش نشان می دهد.
او اظهار کرد: برغم کاهش سالانه جمعیت این شهرستان بدلیل افزایش روند مهاجرت تعداد پرونده های قضایی در دادگستری این شهرستان افزایش یافته که مهم ترین عامل آن گسترش آسیب های اجتماعی در جامعه از جمله طلاق است.
حجت الاسلام امیر رشتبری ، امام جمعه خلخال نیز برگزاری جشن گلریزان و کمک به آزادی زندانیان مالی در سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) را ابلاغ ارادت قلبی مردم خیر و نیک اندیش منطقه به محضر کریم اهل بیت و پرچم دار کمک به نیازمندان دانست.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد، 20 درصد از 172 زندانی زندان خلخال را زندانیان مالی جرایم غیرعمد تشکیل می دهند.
در سال گذشته 286 زندانی معسر و محکوم مالی با پرداخت بیش از 100 میلیارد ریال توسط خیرین و گذشت شاکیان با همت ستاد دیه استان اردبیل از زندان رهایی یافته و به آغوش خانواده های خود بازگشتند.
در زندان های استان اردبیل 630 محکوم مالی غیرعمد با محکومیت مالی 900 میلیارد ریال در انتظار آزادی بسر می‌برند.
7119/6018
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آسیب های اجتماعی استان اردبیل امام جمعه زندان مهاجرت تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۲۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی

ایسنا/آذربایجان غربی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز در استان طی فروردین سال جاری خبر داد.

ایرج مرندی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد:  ۲۹۴ مورد بازرسی در حوزه کشف کالای قاچاق  انجام و منجر به  تشکیل ۶۴ فقره پرونده تعزیراتی به ارزش یک‌هزار و ۴۲۴ میلیارد ریال در فروردین ماه امسال شده است. 

وی افزود: در تشکیل پرونده‌های تعزیراتی حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز در اولین ماه از سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته شاهد رشد ۱۴۶ درصدی هستیم. 

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان خاطرنشان کرد: دخانیات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، پارچه و مواد خوراکی و غذایی از عمده کالاهای کشفی بود.

مرندی اظهار کرد: در حوزه ارزی ۳۶ مورد سابقه ارسالی از بانک‌های عامل در خصوص عدم ایفای تعهدات ارزی شرکت‌های دریافت‌کننده ارز منجر به تشکیل ۳۶ پرونده تعزیراتی به ارزش ریالی یک‌هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال که شامل ۲میلیون و ۷۷۴ هزار و ۹۲۹ یورو و همچنین ۱۳۷ هزار و ۸۵۰ درهم بود، شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم/مسدودی محور پونل - خلخال
  • افزایش ۱۲ درصدی حجم ذخایر سد‌های استان اردبیل
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • ۵۰۰بوکس سیگار قاچاق در اردبیل کشف شد/جریمه ۴ میلیارد ریالی قاچاقی
  • دستگیری دلال قراردادهای واهی زمین در اردبیل
  • آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • رئیس شورای اسلامی شهر سمنان : اداره کل زندان‌ها از حساب شهرداری ۹۰۰ میلیون برداشت با آنکه به شهرداری بدهکار است