Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@00:29:53 GMT

وضعیت دفع زباله در بوکان نامناسب است

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۲۲۵۸۲

وضعیت دفع زباله در بوکان نامناسب است

به گزارش ایرنا، محمد احمدی روز چهارشنبه در جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان بوکان افزود: جمع آوری پسماند در شهر بوکان به صورت سنتی انجام می شود و این موضوع از نظر زیست محیطی قابل قبول نیست و برای شهر بوکان و منطقه مشکل زا است.
وی ادامه داد: انتقال محل دفن زباله به مکان جدید ضروری است زیرا علاوه بر بوی بد آن به علت نزدیکی به شهر موجب آلوده شدن مزارع کشاورزی و منابع آبی منطقه نیز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدی با بیان اینکه که محل دفن زباله شهر بوکان باید تغییر و به مکانی جدید منتقل شود، بیان کرد: حقوق شهروندی به خاطر محل دفن زباله زیر پا گذاشته شده و مسوولان باید برای آن فکر اساسی داشته باشند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست بوکان اضافه کرد: مسوولان مربوطه در این حوزه به تعهدات خود عمل نکرده و مصوبه های جلسه مدیریت پسماند را اجرا نمی کنند.
معاون عمرانی و امور برنامه ریزی فرماندار بوکان نیز در این جلسه گفت: طرح جامع مدیریت پسماند شهرستان تصویب شده است و باید به اجرا گذاشته شود.
لقمان خسروپور ادامه داد: ظرفیت محل فعلی دفن زباله در شهر بوکان تکمیل شده است و محل جمع آوری آن در این مکان با هیچ استانداردی مطابقت ندارد.
وی گفت: برای دفن زباله در محل جدید مکانی به مساحت 15هکتار در منطقه روستای 'کلته قرمیش' در نظر گرفته شده است.
خسروپور در خصوص مشکلات زیست محیطی شهرک صنعتی بوکان ادامه داد: تصفیه خانه شهرک به صورت اصولی و درست کار نمی کند و این موضوع موجب بروز مشکلات زیست محیطی شده است.
به گزارش ایرنا، جمعیت یکهزار و 400 نفری ساکن روستای شیخلر که یکی از روستای مهاجرپذیر بوکان نیز به شمار می رود در جوار دفن زباله شهر بوکان قرار دارد.
در شهر بوکان روزانه 230 تن زباله تر و خشک و 50 تن زباله ساختمانی تولید می شود که همگی این زباله ها به مکان فعلی دفن زباله منتقل می شود؛ تولید گاز متان در این مکان با آتش سوزی های پی در پی همراه است.
3072/7510/3093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 حفاظت محیط زیست حقوق زباله زیست محیطی گاز تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۲۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب

ایتنا - اپل به دلیل محتوای نامناسب، اپلیکیشن های هوش مصنوعی را از فروشگاه خود حذف می کند  اپل برخی از اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی را که می‌توانند تصاویر نامناسب جنسی را تولید کنند، از اپ استور حذف کرده است.

اپل از وجود تعدادی اپلیکیشن ایجاد تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی در اپ استور اطلاع داده بود که به عنوان توانایی ایجاد تصاویر برهنه بدون رضایت تبلیغ شده بودند.

اپل سه برنامه را بلافاصله پس از گزارش از اپ استور حذف کرد، به این معنی که خود شرکت نتوانسته برنامه‌هایی را که خط مشی اپل را نقض می‌کنند پیدا کند و این برنامه‌ها مراحل بررسی را پشت سر گذاشته‌اند و توسعه دهندگان آنها از انتشار اپ‌ها منع نشده‌اند. 

دیگر خبرها

  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان
  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  •  عدم اجرایی شدن کامل طرح تفکیک زباله از مبداء چالشی بزرگ است
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • ضرورت ساماندهی پسماندهای پلاستیکی اطراف مجتمع‌های بین‌راهی
  • گلایه از وضعیت شتاب‌دهی در حوزه زیست فناوری/اخذمجوزها محصول را منقضی می‌کند
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • اصلاح راه‌های نامناسب و خطرناک ییلاق شهرستان اهر