Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، پرویز ایده پور روز چهارشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات بخش آب و فاضلاب روستایی شهرستان پاوه که با حضور مدیرعامل آبفار استان برگزار شد، گفت: امسال پروژه های آبرسانی به روستای نیسانه، احداث مخزن و شبکه روستاهای میرعبدلی و آریت و مجتمع روستاهای گلال و درمور با 65 درصد پیشرفت فیزیکی به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار پاوه افزود: از محل اعتبارات ستاد حوادث غیرمترقبه (زلزله) 12 پروژه آبرسانی و تأمین آب روستایی با 29 میلیارد ریال اعتبار مصوب و تأمین اعتبار شده که در سال جاری و سال آینده اجرا و به بهره برداری خواهند رسید.
مدیرعامل آبفار استان کرمانشاه هم گفت: از محل صندوق توسعه ملی هفت پروژه آبرسانی روستایی با 42 میلیارد ریال اعتبار برای شهرستان پاوه پیشنهاد شده که امیدواریم اجرایی شود.
در این نشست در باره مشکلات فاضلاب روستایی شهرستان پاوه بحث و بررسی شد که مقرر گردید برای احداث شبکه و جمع آوری و انتقال فاضلاب روستاهای شمشیر، دره بیان، نسمه، چورژی، سرکران، بندره، درویسان، خانقاه، گلال و دشه و احداث تصفیه خانه چاره اندیشی و تدبیر لازم صورت گیرد.
شهرستان پاوه با 62 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد و دارای 43 روستای مسکونی و 31 روستای خالی از سکنه است.
7448/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آب و فاضلاب زلزله صندوق توسعه ملی پروژه پاوه تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۲۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان در سال گذشته در راستای اجرای طرح تامین آب روستاهای استان و محرومیت زدایی از چهره روستاها از ۲ محل اعتباری طرح های ملی و استانی اقدام به تحت پوشش قراردادن ۴۰ روستا با بیش از ۱۵۷۰ خانوار در شهرستان اهر نموده است.

وی افزود: ارتقای هرچه بیشتر شاخص‌های فعلی به خصوص در بخش روستایی با روی کار آمدن دولت مردمی در دستور کار وزارت نیرو قرار گرفته است، بر این مبنا جهاد آبرسانی با هدف ارتقای شاخص‌های دسترسی جمعیت روستایی به آب پایدار جزو اولویت‌های وزارت نیرو قرار دارد تا از این طریق با استفاده از ابزارهایی نظیر تخصیص، توسعه زیرساخت توزیع آب و سایر ساخت و سازهای مورد نیاز شرایط جهش در آبرسانی روستایی مهیا شود.

خانی افزود: در این طرح با اجرای حفر و تجهیز ۳ حلقه چاه، احداث ۱۰ باب مخزن با مجموع ظرفیت ۶۵۰ متر مکعب و اجرای ۱۴ کیلومتر خط انتقال، ۵۵۰ نفر جمعیت از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شده و تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی قرار گرفته اند.

کد خبر 6092837

دیگر خبرها

  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود