Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا فرامند هاشمی زاده چهارشنبه در آیین تجلیل از دست اندرکاران ستاد اجرایی خدمات سفر و کاروان های راهیان نور خوزستان درنوروز 1397 در سالن شهید هاشمی استانداری بیان کرد: از 6 میلیون و 12 هزار و 467 نفر خواب( حداقل یک شب اقامت) مسافران نوروزی در خوزستان، شهرستان لالی با یک میلیون و 274 هزار و 938 نفر خواب بیشترین و کمترین اقامت را حمیدیه با 6 هزار و 124 نفر خواب داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هاشمی زاده بیان کرد: شهرستان های شوش و شوشتر به عنوان شهرهایی که نماد تاریخی خوزستان و کشور هستند در رتبه های 15 و 16 تعداد پذیرش مسافر و گردشگر را داشتند و این بیانگر اسکان نیافتن گردشگران در این شهرها است که عوامل مختلفی مثل نبود اقامتگاه و هتل دخالت دارد.
وی با اشاره به اینکه اهواز به عنوان مرکز استان سهم خوبی از اقامت را به خود اختصاص داده ادامه داد: منطقه آزاد اروند و شهرستان آبادان و خرمشهر نیز شرایط مشابهی داشتند؛ جاذبه های آبی، بازارهای خرید و یادمان های دفاع مقدس از جمله ظرفیت های این نقاط بودند.
معاون عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه شهرستان های ترانزیتی مثل اندیمشک نیز سهم کمی از اقامت داشته اند، گفت: پلاک خودروها نشان می دهد حضور مسافران از تهران 20 درصد، لرستان 14 درصد، البرز 8.36 درصد، اصفهان 7.2 درصد، کرمانشاه 6.42 درصد و سایر استان ها نیز حضور 44.36 درصدی در خوزستان داشتند.
هاشمی زاده با اشاره به اینکه سهم عمده اقامت مسافران به صورت موقت بوده بیان کرد: با اختلاف خیلی زیاد اقامت در مدارس رتبه دوم را به خود اختصاص داده و اقامت در هتل ها نیز کمترین درصد را داشته است.
وی با اشاره به اسکان هشت هزار و 887 نفری هلال احمر خوزستان بیان کرد: هلال احمر خوزستان در ایام نوروز 334 ماموریت داشت و به 23 هزار و 449 نفر از مسافران نوروزی خدمات رسانی کرد.
هاشمی زاده در خصوص فعالیت راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت:دراین مدت 16 میلیون و 890 مورد تردد در جاده های خوزستان ثبت شد که پرترددترین جاده ها بندر امام ـ ماهشهر، اهواز ـ اندیمشک و برعکس بودند؛ همچنین 976 هزار و 769 تردد ورودی و 921 هزار و 638 دستگاه تردد خروجی در جاده های خوزستان ثبت شد.
وی در ارتباط با فعالیت های آموزش و پرورش خوزستان نیز بیان کرد: این اداره کل 11 هزار کلاس درس برای اسکان میهمانان نوروزی امسال آماده کرد و سه هزار عامل اجرایی برای ارایه خدمات به مسافران فعالیت داشتند.
معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: همچنین یک میلیون و 700 نفر گردشگر از اماکن گردشگری خوزستان دیدن کردند.
7158/ 6037
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اصفهان راهداری و حمل و نقل جاده راهیان نور کاروان های راهیان نور هلال احمر تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۲۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی از ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی توسط دفتر ویژه نمایندگی سرمایه‌گذاران خارجی فراجا استان در پنج ماه گذشته خبر داد.

سیدحامد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا درباره عملکرد دفتر نمایندگی ویژه سرمایه‌گذاران خارجی فراجا خراسان رضوی که سال گذشته با هدف سهولت در ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران در حوزه فراجا در خراسان رضوی افتتاح شد، اظهار کرد: به‌دلیل تعداد بالای سرمایه‌گذاران خارجی در خراسان رضوی، افتتاح این مرکز از آبان‌ ماه سال گذشته مورد استقبال سرمایه‌گذاران خارجی قرار گرفت. در این دفتر، خدماتی از جمله صدور و تمدید مجوز اقامت و خروج و مراجعت کثیر سرمایه‌گذاران، مجوز اقامت و خروج کارشناسان سرمایه‌گذار و خروج قطعی و تمدید روادید کارشناسان سرمایه‌گذاری انجام می‌شود.

وی همچنین توضیح داد: مجوز اقامت سرمایه‌گذاران نسبت به ثبت سرمایه به‌صورت شش ماهه، یک ساله، سه ساله و پنج ساله با درج مهر ماده ۳۵ انجام می‌شود.

او با اشاره به عملکرد دفتر نمایندگی ویژه سرمایه‌گذاران خارجی خراسان رضوی از ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۲ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ گفت: در این مدت، به ۷۲۱ سرمایه‌گذار خدمات مختلفی ارائه شده است. در این مدت، صدور مجوز تمدید اقامت شش ماهه سرمایه‌گذاران ۹۳ مورد به میزان ۱۳ درصد از مجموع کل، صدور و تمدید مجوز اقامت یک ساله برای سرمایه‌گذاران ۲۹۴ مورد به میزان ۴۴ درصد، صدور و تمدید اقامت سه ساله برای سرمایه‌گذاران به تعداد ۶۰ مورد به میزان هشت درصد، صدور مجوز خروج و مراجعت کثیر کارشناس ۷۱ مورد به میزان ۱۰ درصد، تمدید روادید به تعداد ۷۹ مورد و به میزان ۱۱ درصد، صدور مجوز اقامت یک ساله و خروج و مراجعت کثیر کارشناس به تعداد ۹۹ مورد و به میزان ۱۴ درصد و صدور خروج قطعی سرمایه‌گذاران به تعداد ۲۵ مورد و به میزان سه درصد از مجموع کل بوده است. 

دفتر نمایندگی ویژه سرمایه‌گذاران خارجی فراجا خراسان رضوی سال گذشته در مراسمی با حضور رئیس سازمان اطلاعات فراجا افتتاح شد و اختیار ارائه خدمات موضوع آیین‌نامه ماده ۳۵ قانون تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری در حوزه نیروی انتظامی اعم از صدور مجوز اقامت، روادید و سایر خدمات قابل ارائه به سرمایه‌گذاران خارجی، خانواده سرمایه‌گذار و افراد تحت تکفل سرمایه‌گذار (پدر، مادر، خواهر، برادر)، مدیران، کارشناسان خارجی و بستگان درجه یک آن‌ها و خدمات مشابه برای فعالان اقتصادی در مشهد به این دفتر ویژه تفویض شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آورد آب سد دز خوزستان در حد سیلاب نیست
  • وضعیت سد دز استان خوزستان عادی است
  • وضعیت سد دز عادی است
  • یک سد مهم کشور پُر شد؛ مردم مراقبت کنند
  • هشدار مهم هواشناسی پس از پر شدن ۸۱ درصد مخازن سد‌های خوزستان
  • آخرین خبرها از وضعیت سدهای خوزستان؛ سد دز پر شد
  • سد دز پر شد/ وضعیت سدهای خوزستان چگونه است؟
  • سد بزرگ ایران پر شد | هشدار مهم : از رودخانه فاصله بگیرید
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • اقامت حدود چهار هزار تبعه خارجی مجاز در استان کرمانشاه