Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@15:49:33 GMT

رنگ هاي مد تابستان امسال

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۲۲۸۴۸

رنگ هاي مد تابستان امسال

خبرگزاري آريا -
اگر شما عاشق رنگ هاي پاستلي و هيجان انگيز هستيد، شانس با شماست زيرا رنگ هاي تابستان 2018، رنگ هايي روشن، درخشان و رويايي اند. اگر دوست داريد بدانيد که چه رنگ هايي در تابستان پيش رو مد مي شوند، در ادامه مطلب همراه مان باشيد.
هر فصل رنگ هاي مخصوص به خود دارد. به نظر مي رسد که در تابستان 2018 کمد‌هاي لباس تنوع رنگي زياد و قابل توجهي را به خود خواهند ديد چرا که طراحان رنگين کماني از رنگ‌ هاي متنوع و زيبا را براي نيمه گرم سال پيشنهاد داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اگر شما عاشق رنگ هاي پاستلي و هيجان انگيز هستيد، شانس با شماست زيرا رنگ هاي تابستان 2018، رنگ هايي روشن، درخشان و رويايي اند. اگر دوست داريد بدانيد که چه رنگ هايي در تابستان پيش رو مد مي شوند، در ادامه مطلب همراه مان باشيد.
1. بنفش کم رنگ
طراحان مشهوري چون ويکتوريا بکهام، تيبي و مايکل کورس، با طراحي لباس هايي به رنگ بنفش کمرنگ و نمايش آنها در فشن شوهاي جهاني، اين رنگ را تبديل به مد سال کردند. رنگ بنفش کمرنگ به رنگي لاکچري شناخته مي شود و به دليل شادابي و جذابيت آن، به عنوان يکي از رنگ هاي تابستان 2018 انتخاب شده است. اين رنگ به سادگي با رنگ هاي ديگري چون جين يا حتي سفيد، ست مي شود.

رنگ بنفش کمرنگ به رنگي لاکچري شناخته مي شود
2. صورتي
رنگ صورتي نه تنها براي لباس، بلکه به عنوان رنگ مو نيز مد شده است. ستاره هايي چون اما استون، لوسي هيل و کيم کارداشيان از جمله افرادي هستند که با رنگ کردن موهايشان به رنگ صورتي، به اين مد علاقه نشان دادند. رنگ صورتي نمادي از قدرت و ظرافت زنانگي است، اگر شما هم مانند اکثر خانم ها عاشق اين رنگ هستيد، مي توانيد در کل تابستان با پوشيدن لباس هايي به اين رنگ نهايت لذت را ببريد.

رنگ صورتي نه تنها براي لباس، بلکه به عنوان رنگ مو نيز مد شده است
3. آبي
آبي از آن دسته رنگ هايي است که هيچگاه از مد نمي افتد. اين رنگ يکي از رنگ هاي مناسب براي لباس به شمار مي رود، از اين رو اگر سر تا پا هم آبي به تن کنيد، باز هم جذابيت خواهد داشت. اما کدام تن آبي براي تابستان 2018 مد مي شود؟ رنگ آبي کمرنگ از جمله رنگ هايي ست که در کنار رنگ هاي صورتي و بنفش در تابستان پيش رو در دنياي رنگ ها فرمانروايي خواهد کرد.

آبي از آن دسته رنگ هايي است که هيچگاه از مد نمي افتد
4. بنفش پر رنگ
تعجب نکنيد! رنگ بنفش پر رنگ نيز مانند بنفش کمرنگ به اين ليست راه پيدا کرده است. البته اين رنگ از ابتداي سال 2018 به عنوان رنگ سال معرفي شده و همچنان هم جذابيت خود را حفظ کرده است. برندهاي مشهوري چون گوچي، موسکينو و سالواتوره فراگامو از برندهايي هستند که کلکسيون هاي تابستانه خود را به اين رنگ طراحي کرده و بر محبوبيت آن افزوده اند. اگر دوست داريد که در جمع چون جواهري بدرخشيد، ما اين رنگ سلطنتي را به شما پيشنهاد مي دهيم. رنگ بنفش رنگي آرامش بخش است و شادي ايجاد مي کند.

رنگ بنفش رنگي آرامش بخش است و شادي ايجاد مي کند
5. زرد
شايد از نظر شما رنگ زرد، به دليل هيجان و انرژي زيادي که دارد، براي لباس مناسب نباشد، اما با يک بار امتحان خواهيد فهميد که تصورتان اشتباه بوده است. پوشيدن لباس هايي به رنگ زرد نه تنها به شما، بلکه به اطرافيان تان نيز انرژي مثبت مي دهد. رنگ اموجي خنده، رنگ خورشيد، گل آفتاب گردان... همه نمادي از شادي و سرخوشي هستند. همانطور که برندهايي چون تام فورد يا اسکار دلا رنتا اين رنگ را به کلکسيون لباس هاي خود راه دادند، حتما شما هم مي توانيد آن را به تن کنيد و چون ستاره اي در جمع بدرخشيد.

پوشيدن لباس هايي به رنگ زرد نه تنها به شما، بلکه به اطرافيان تان نيز انرژي مثبت مي دهد
6. قرمز
رنگ قرمز رنگي کلاسيک است که هيچوقت از جذابيت اش کاسته نمي شود. قرمز نمادي از عشق، درخشش و قدرت است. ستاره هايي چون الکساندر مک کوئين و ويکتوريا بکهام از افرادي هستند که اين رنگ را به کلکسوين لباس هاي تابستانه خود افزودند. لباس هاي قرمز رنگ بهترين انتخاب براي ميهماني هاي شبانه خواهند بود.

لباس هاي قرمز رنگ بهترين انتخاب براي ميهماني هاي شبانه خواهند بود
منبع : bartarinha.ir


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصالت لباس محلی عشایر ایل شاهسون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل لباس محلی زنان ایل شاهسون هم که تجسمی از اصالت و فرهنگ غنی منطقه آذربایجان است هنوز با گذشت سالها ماهیت و شکل خود را به همت غیور زنان عشایر شاهسون حفظ کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اصالت لباس محلی عشایر ایل شاهسون
  • در این شهر هیچ کولری روشن نمی‌شود!
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح «نور» با لباس جنگی + عکس
  • تصاویر تجمع روحانیون قم در حمایت از «طرح نور» با لباس پلنگی جنگ
  • برنامه امسال دولت سیزدهم برای عبور موفق از اوج بار تابستان
  • یک پیش بینی ترسناک از هوای تابستان امسال!
  • تجمع روحانیون در حمایت از « طرح نور » با لباس جنگی (عکس)
  • تصاویری از تجمع روحانیون در حمایت از طرح «نور» با لباس جنگی
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال