Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@03:50:08 GMT

آزادکاران اردونشین انگیزه بالایی دارند

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۲۳۱۴۱

آزادکاران اردونشین انگیزه بالایی دارند

محمد طلایی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در کنار اردوهای آماده سازی، چند تورنمنت بین المللی هم در دستور کار آزادکاران تیم ملی قرار دارد، گفت: برنامه ریزی ما برای تجهیز و آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد تا بازیهای آسیایی و رقابتهای جهانی به گونه ای است که ما علاوه بر اردوهای زمانبندی شده، تورنمنت‌های تدارکاتی مختلفی را هم برا بچه ها در نظر داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح تورنمنت های مورد نظر گفت: تیم ملی کشتی آزاد تا زمان بازیهای آسیایی در دو تورنمت بین المللی تفلیس گرجستان در روزهای ۱۲ تا ۱۵ تیرماه و رقابت های بین المللی جام یاشاردوغو ترکیه در روزهای ۵ تا ۷ مرداد ماه شرکت خواهد کرد. همچنین بعد از بازیهای آسیایی و تا زمان اعزام به رقابتهای جهانی مجارستان نیز یک تورنمنت بین المللی دیگر را در دستور کار خواهیم داشت.

مربی ارشد تیم ملی کشتی آزاد در خصوص پوست اندازی این تیم و نگاه ویژه به جوانان نیز افزود: همواره بعد از المپیک مواردی مثل تغییر نسل در کشتی وجود دارد که این موضوع تنها مربوط به کشتی ایران نیست. محدودیت کشتی گیران ششدانگ و نخبه نیز از جمله همین تغییرات در این مقطع زمانی است که البته بسیاری از کشورها با این مساله مواجه می شوند. خوشبختانه ما هم اکنون نفرات جوان و آینده داری را در اختیار داریم که باید به مرور و با کسب تجربه، توانایی‌های خود را پرورش داده و به یک آزادکار ششدانگ و مدعی تبدیل شوند.

طلایی در پایان با اشاره به آغاز دومین اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ابتدای هفته آینده افزود: برنامه اردویی و مسابقات تدارکاتی پیش روی ملی پوشان تا زمان بازیهای آسیایی جاکارتا و رقابتهای جهانی مجارستان کاملا مشخص است و برنامه ها طبق همین منوال دنبال می شود. خوشبختانه اردوی قبلی را به خوبی پشت سر گذاشتیم و امیدوارم اردوهای بعدی هم به همین شکل پیگیری شود.

مسابقات کشتی بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا روزهای ۲۸ تا ۳۱ مردادماه سال جاری برگزار می شود، این رقابتها در دوره گذشته در ۸ وزن آزاد و ۸ وزن فرنگی برگزار شد که امسال با توجه به اوزان المپیکی کشتی در ۶ وزن آزاد و ۶ وزن فرنگی برگزار خواهد شد.

کد خبر 4310016 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: اردوی تدارکاتی تیم ملی کشتی آزاد محمد طلایی کشتی آزاد تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران جام جهانی 2018 روسیه کارلوس کی روش کشتی آزاد لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی تکواندو اردوی تدارکاتی باشگاه پرسپولیس مامه تیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۳۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد

با پایان مسابقات انتخابی المپیک کشتی آزاد در قاره آسیا ترکیب تیم ملی در ۵ وزن برای بازی‌های پاریس مشخص شد. کشتی آزاد فقط در وزن ۵۷ کیلوگرم سهمیه نگرفته که آخرین شانس علیرضا سرلک برای رسیدن به سهمیه مسابقات جهانی ترکیه است که از ۲۰ اردیبهشت آغازخواهد شد.

باتوجه به اینکه در اوزان غیر المپیکی هم وضعیت محمد نخودی و امیرمحمد یزدانی برای مسابقات جهانی که آبان برگزار می‌شود، مشخص شده کادر فنی به این ۲ کشتی‌گیر مرخصی یک ماهه داده است.

محمد نخودی هم که از ناحیه کتف آسیب‌دیدگی داشت در این مدت در قائم‌شهر فیزیوتراپی خواهد داشت. هر دو کشتی‌گیر زیر نظر کادر فنی هستند و با مجوز کادر به آنها استراحت داده شده است.

  منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • ارتقای ۱۵۰ پله‌ای دانشگاه ارومیه در نظام رتبه بندی بین المللی تایمز - دانشگاه‌های آسیایی
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) در میان دانشگاه‌های ایران
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • کاوه: برخی‌ها دوست ندارند کشتی موفق باشد/ بروکس حریف آسانی نیست +فیلم
  • بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • دانشگاه اراک در میان برترین‌های آسیا قرار گرفت
  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد (عکس)