Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهداد سلیمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین شرایطش بیان کرد: این سومین مرحله اردوی آمادگی ملی‌پوشان برای بازی‌های آسیایی جاکارتا بود و همه وزنه‌برداران تمرینات را به خوبی انجام می دهند، خدا را شکر کم‌کم با جدی‌تر شدن اردو شدت تمرینات هم بیشتر می‌شود. در این 3 ماه که برای‌ سال جدید تمرین می کنم ، بدنم خوب جواب داده و امیدوارم بدون مشکلی به تمریناتم ادامه دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما توقع شرایط بهتر در اردو‌های تیم ملی را داریم. به سایر رشته‌های ورزشی نگاه کنید که بهترین اردو‌ها و کمپ‌های خارجی را در شهر‌های بزرگ با بهترین امکانات برای ورزشکاران‌شان فراهم می‌کنند، در حالی که چنین چیزی در وزنه برداری امکان پذیر نیست. مسئولان فدراسیون باید نگاه و دیدگاه‌شان را به ملی‌پوشان تغییر دهند.

امسال من و سهراب برای بیمه رازی وزنه می زنیم

سلیمی درباره اینکه امسال قرار است در کدام تیم وزنه بزند،گفت:طبق توافقات انجام گرفته شده قرار است امسال هم برای تیم بیمه رازی وزنه بزنم.در ضمن سهراب مرادی هم مانند فصل گذشته کماکان در این تیم حضور خواهد داشت. اما بنا بر دلایلی حضور کیانوش رستمی فعلا قطعی نیست و امیدوارم شرایط طوری پیش برود که او هم در این تیم بماند.

امیدوارم در جام باشگاه های آسیا قهرمان شویم

قهرمان وزنه برداری المپیک لندن درباره اینکه امسال هم باید در جام باشگاه های آسیا حضور یابند،بیان کرد:بله امسال هم جام باشگاه های آسیا را در پیش داریم به هر حال امیدوارم بتوانیم در این رقابت ها که از اهمیت به سزایی برای وزنه برداری کشورمان برخوردار است به عنوان قهرمانی دست یابیم تا بتوانیم از این طریق دل مردم کشورمان را شاد کنیم.

مسئولان بیمه رازی قدر وزنه برداران را می دانند

عضو تیم بیمه رازی ادامه داد:خوشبختانه قراردادهایی که از سوی مسئولان تیم بیمه رازی با وزنه برداران  منعقد می گردد بسیار خوشحال کننده است.بدون شک این تیم جزو بهترین باشگاه هایی است که در این سالیان اخیر در وزنه برداری تیمداری کرده است.مسئولان این تیم واقعا زحمت کش هستند چرا که از رشته های المپیکی مانند کشتی و وزنه برداری حمایت می کنند.به امید خدا بتوانیم جواب خوبی های مسئولان این تیم را در لیگ وزنه برداری و جام باشگاه های آسیا با قهرمانی پس بدهیم.

طی توافقات صورت گرفته با سعید آذری قرار شده این هفته با ما تسویه حساب کنند

ملی پوش تیم ملی وزنه برداری درباره دریافت مطالباتش از تیم ذوب  آهن و یاسین پیشرو هم گفت:با توجه به اینکه مسئولان یاسین پیشرو قم تمایلی به پرداخت حق و حقوق من ندارند به همین دلیل از طریق مراجع قضایی پیگیر این هستم تا بتوانم به پولم برسم.طی توافقاتی هم که با سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان داشتیم به توافقات نهایی دست یافتیم ظرف روزهای آتی با ما تسویه حساب کنند.

کیفیت لیگ با آمدن تیم بیمه رازی بهتر از قبل شده است

قهرمان وزنه برداری سال 2011 جهان در مورد کیفیت لیگ اظهار کرد:لیگ ما اگر حامیان مالی و تیم هایی مانند بیمه رازی در آن حضور پیدا کنند قطعا لیگ پویایی را شاهد خواهیم بود و هم شرایط فدراسیون برای برگزاری یک لیگ منظم بهتر از گذشته می شود.الان در حال حاضر کیفیت لیگ با آمدن تیم بیمه رازی مطمئنا بهتر از سالیان قبل شده است،زیرا در ادوار قبل بیشتر شاهد حضور تیم های نظامی در لیگ بودیم.قطعا جذب حامیان مالی توانمند می تواند رونق بیشتری به لیگ ببخشد.سایر تیم ها با سرمایه اندک تیم خود را می‌بندند. ما می‌توانم خیلی کارها انجام دهیم تا لیگ وزنه برداری توسعه دهیم ولی آن را به چند باشگاه محدود کرده ایم.

وظیفه کمیته مسابقات لیگ وزنه برداری پیگیری مطالبات ورزشکاران است

قهرمان بازی های آسیایی درباره اینکه در حال حاضر برخی تیم های لیگ برتری به وزنه برداران بدهکار هستند و این مسئله چقدر می تواند در روحیه وزنه برداران تاثیر گذار باشد،توضیح داد:بدون شک یکی از وظایف کمیته مسابقات لیگ وزنه برداری پیگیری مطالبات ورزشکاران است و خوب نیست تنها یک فرم قرارداد به ورزشکاران داده شود و پس از آن به عضویت آن تیم در بیاید.برای دریافت پول و حق ورزشکاران این کمیته باید ورود کند و به آن باشگاه ها فشار بیاورد تا قراردادهای وزنه برداران را پرداخت کنند.

هدفم کسب بهترین نتیجه در بازی های آسیایی و قهرمانی جهان است

نفر اول قهرمانی آسیا درباره اینکه آیا می تواند به مدال طلا بازی های آسیایی برسد یا خیر،گفت:من سخت تمرین می کنم تا بتوانم در مسابقات پیش رو بهترین نتایج ممکن را برای کشور عزیزم کسب کنم.اگر بتوانم سومین طلایم را در بازی های آسیایی کسب کنم خیلی خوب می شود.البته امسال رقابت نسبت به دوره های گذشته سنگین تر است چرا که سعید علی حسینی و چند وزنه بردار دیگر هستند که با حضور این نفرات کار برای من سخت تر خواهد شد.البته 2 ماه بعد از آن هم مسابقات جهانی را در پیش دارم که باید خودم را برای آن رقابت‌ها آماده کنم، قطعا کار سختی پیش رویم خواهد بود اما با این وجود تلاش می کنم که نسبت به آمریکا نتیجه بهتری را بدست آورم، البته با توجه به اتمام محرومیت برخی کشورها در مسابقات جهانی قطعا رقابت سخت تر می شود.

بعید می‌دانم فدراسیون جهانی از تصمیم خود برگردد و سهمیه های ما را افزایش دهد

سلیمی در پایان در پاسخ به این سوال که چقدر می توانیم امیدوار باشیم تا تعداد سهمیه های ما در المپیک افزایش یابد ،توضیح داد:باید قبول کنیم که این یک قانون است و ایران هم در چارچوب این قانون با محرومیت مواجه شده است. نمی‌توانیم کار خاصی در برابر قانون انجام دهیم اگرچه مسئولان گفته‌اند پیگیر هستند تا بتوانند با مذاکرات شرایط را عوض کنند. با این حال من بعید می‌دانم فدراسیون جهانی از تصمیم خود برگردد و تعداد سهمیه های ما را در المپیک توکیو افزایش دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون وزنه برداری اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۴۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۹۰ درصدی بودجه بیمه معلم در رشته باربری

امتداد - شرکت بیمه معلم که چند سالی است در رشته حمل و نقل کالا و بخصوص در زمینه بیمه کشتی فعالیت گسترده ای دارد، توانسته در سال مالی ۱۴۰۲ حدود ۹۰ درصد بودجه خود را در این رشته محقق کند

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، محمد حبیبی، مدیر بیمه باربری ،کشتی و هواپیمای بیمه معلم در گفت و گوی اختصاصی با بیمه نویس ضمن اعلام این مطلب خاطر نشان کرد: در سال گذشته حدود ۹۰ درصد بودجه شرکت در رشته حمل و نقل محقق شده و وضعیت پرتفوی شرکت در این رشته مطلوب است.

وی با بیان اینکه یکی از بخش‌های فنی شرکت بیمه معلم ، بیمه‌های باربری ،کشتی و هواپیما است، افزود: رشته‌های بیمه‌ای شامل بیمه حمل و نقل کالا (باربری)، بیمه بدنه کشتی و بیمه بدنه هواپیما تحت پوشش بیمه باربری قرار دارد و شرکت بیمه معلم با تمام توان به فعالیت خود در این حوزه مشغول است.

محمد حبیبی، مدیر بیمه باربری ،کشتی و هواپیما همچنین گفت: بیمه های حمل و نقل کالا به صورت قابل اطمینانی زیان های مالی کالاهای تجاری را درصورت تحقق خطرات مرتبط با حمل و نقل دریایی، هوایی و زمینی مورد پوشش قرار می دهد و طبق قراردادهای موجود، بیمه گر جبران خسارت و نیز تقبل هزینه های احتمالی ناشی از حمل کالا را به عهده می گیرد.

محمد حبیبی، مدیر بیمه باربری ،کشتی و هواپیما در ادامه با بیان این نکته که در صنعت بیمه سهم بیمه باربری حدود ۲ درصد است، اضافه کرد: علت پایین بودن این سهم نسبت به رشته های دیگر این است که همه مردم کار تجاری یا صادرات و واردات انجام نمی دهند و تعداد کمی از افراد در این حیطه مشغول فعالیت هستند؛ بنابراین شرکت های بیمه هم سهم اندکی از پرتفوی خود را به این رشته اختصاص داده اند.

وی تاکید کرد:  انواع بیمه های باربری عبارتند از بیمه های وارداتی، بیمه های صادراتی، ترانزیت و بیمه های داخلی که با توجه به تخصصی بودن این رشته و لزوم برخورداری نماینده های فعال دراین زمینه، تعداد نمایندگان شرکت های بیمه که در حوزه باربری فعالیت می کنند، بسیار محدود است.

سهم بیمه معلم از بیمه تخصصی کشتی ها

محمد حبیبی، مدیر بیمه باربری ،کشتی و هواپیما با بیان این نکته که در حال حاضر ۳۸ درصد سهم بازار از بیمه دریایی در اختیار بیمه معلم است، افزود: بیمه معلم از سال ۲۰۰۷ به این حوزه ورود کرد و سعی شده فعالان این حوزه را جذب کنیم و افراد متخصص در این زمینه مثل کاپیتان ها، مهندسان سازه، لجستیک و… که همگی آشنا به امور بودند  به صورت تخصصی در این حوزه مشغول به همکاری با بیمه معلم هستند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از علت های موفقیت بیمه معلم در رشته کشتی این بوده که بیمه مرکزی پوشش های اتکائی مربوطه را به خوبی تامین کرده است.

محمد حبیبی، مدیر بیمه باربری ،کشتی و هواپیما شرکت بیمه معلم در ادامه گفت: در بیمه کشتی، شرکت بیمه با توجه به نوع شناور، مسئول جبران خسارت بدنه شناورها است و در بعضی از پوشش‌ها مسئولیت ناشی از تصادم و همچنین زیان همگانی نیز تحت پوشش قرار می‌گیرد ودر صورتی که بدنه و ماشین آلات و تاسیسات آن به علت وقوع هر یک ازخطرات بیمه شده، ‌زیان وارده به بیمه گذار را تا حداکثر مبلغی که به عنوان ارزش مورد بیمه در بیمه نامه تعیین می شود با توجه به شرایط و مقررات بیمه نامه جبران می کند.

محمد حبیبی، مدیر بیمه باربری ،کشتی و هواپیما همچنین اظهار داشت: با وجودی که ضریب خسارت کل صنعت در این رشته ۲۵ تا ۳۰ درصد است اما بیمه معلم توانسته با ضریب خسارت ۱۰ درصد عملکرد موفقی را در این رشته رقم زده و در کل صنعت رتبه ۱۱ را به خود اختصاص دهد.

به منظور توسعه بیمه های حمل و نقل توصیه می گردد شرکتهای تجاری ایران قراردادهای فروش خود را بر اساس ترم CIF تنظیم نمایند که شرکتهای بیمه ی ایرانی بتوانند پوشش های بیمه ای لازم را به صادرکنندگان کالا ارائه نمایند.

وی تاکید کرد: می توان گفت ترکیب پرتفوی بیمه معلم در رشته حمل و نقل کالا بسیار مطلوب است؛ به طوریکه ۳۰ درصد به بیمه باربری وارداتی، ۶۰ درصد به بیمه باربری صادراتی و مابقی به بیمه های داخلی تعلق دارد و جالب است بدانید که رشته کشتی در جایگاه چهارم در پرتفوی بیمه معلم است.

محمد حبیبی، مدیر بیمه باربری ،کشتی و هواپیما شرکت بیمه معلم از انعقاد قرارداد جدید بیمه حمل و نقل کالا با  گروه کشتیرانی  جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: این همکاری جدید در مراحل عملیاتی قرار دارد و به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • تصویربرداری از بیماران به‌سمت هوش مصنوعی می‌رود؟
  • ارائه جدیدترین دستاورد‌های هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • تحقق ۹۰ درصدی بودجه بیمه معلم در رشته باربری