Web Analytics Made Easy - Statcounter

در قرعه کشی که نصیب استقلال در لیگ هجدهم شده است این تیم در هفته های پایانی حریفان ساده تری نسبت به رقبای احتمالی خود در راه کسب عنوان قهرمانی خواهد داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

طبق قرعه کشی استقلال در لیگ هجدهم این تیم تا هفته دهم تقریبا با تمام رقبای اصلی خود بازی می کند و آبی ها در ۵ بازی آخر با تیم هایی که قدرت کمتری دارند بازی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در هفته اول با پیکانی بازی می کند که فصل قبل به رتبه پنجم لیگ برتر رسید، هفته دوم با ذوب آهن مدعی بازی می کند، هفته سوم به مصاف تراکتورسازی قدرتمند می رود، در هفته چهارم با پارس جنوبی جم پدیده فصل گذشته لیگ برتر بازی می کند، در هفته هشتم آبی ها به مصاف پرسپولیس اصلی ترین رقیب خود در راه رسیدن به عنوان قهرمانی و در هفته دهم هم به مصاف تیم پرستاره سپاهان می روند، تیمی که تا بدین جای کار بیشترین تحرک را در فصل نقل و انتقالات داشته است و طبیعی است که یکی از مدعیان جدی قهرمانی است.

اما استقلال در ۵ هفته آخر لیگ به ترتیب با تیم های گسترش فولاد، پدیده، استقلال خوزستان، صنعت نفت و سپیدرود بازی می کند که حریفان ساده ای نسبت به سایر تیم های حاضر در لیگ برتر هستند و طبیعی است که آبی ها کار چندان سختی برای کسب امتیاز لازم برابر این تیم ها نخواهند داشت.

از ۵ تیمی که استقلال در هفته های پایانی با آنها بازی می کند، استقلال خوزستان، سپیدرود و پدیده تیم هایی بودند که تا هفته های پایانی فصل گذشته برای بقا در لیگ برتر مبارزه می کردند و بعید است امسال هم شرایط آنها چندان بهتر شود.

با این شرایط اگر استقلال بتواند تا هفته های پایانی خود را در کورس صدر جدول حفظ کند، به نظر در ۵ هفته پایانی می تواند شانس بیشتری از رقبای خود برای رسیدن به قهرمانی داشته باشد، البته این به شرطی است که این تیم تا رسیدن به این ۵ هفته امتیازهای لازم را جمع کرده باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپاهان استقلال تهران استقلال خوزستان باشگاه استقلال پرسپولیس تهران سپاهان گسترش فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۴۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!

به گزارش همشهری آنلاین،‌ پس از اینکه سازمان لیگ برنامه ۴ هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر را اعلام کرد، باشگاه استقلال مطلبی را روی خروجی سایت قرار داد و به شدت نسبت به اینکه مسابقه پایانی این تیم در فصل جاری مقابل پیکان بدون حضور تماشاگران برگزار شود، اعتراض کرد.

آن‌ها تاکید دارند اگر استقلال در هفته پایانی پیکارهای لیگ برتر قهرمان شود، حق مسلم هوادارانش است که در جشن حضور داشته باشند. البته این خبر خیلی زود از روی خروجی کانال باشگاه استقلال حذف شد و بحث‌های بسیار زیادی را نیز بر سر زبان‌ها انداخت.

از قرار معلوم استقلالی‌ها همچنان به طور جدی اعتراض خودشان را دارند و قضیه را پیگیری هم می‌کنند اما دلیل حذف خبر مذکور آن بود که از طرف فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به آن‌ها گفتند وقتی قضیه را در قالب یک نامه اداری خصوصی مطرح کرده‌اند، دلیلی برای رسانه‌ای کردن آن وجود ندارد و اگر این مطلب روی خروجی کانال باقی بماند، به چشم بیانیه نگریسته خواهد شد و فدراسیون بر اساس قانون استقلال را ۲ میلیارد تومان جریمه می‌کند.

کد خبر 848161 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • پیکان درخواستی برای میزبانی از استقلال در قزوین نداشته است
  • پرسپولیس و استقلال در گردنه قهرمانی | انگیزه‌های انتقامی رقبا
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین