Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،  تیم ملی ایران در اولین دیدار خود در هفته دوم لیگ ملت های والیبال برابر آرژانتین میزبان قرار گرفت.
ایران این دیدار را با ترکیب سعید معروف، شفیعی، مرندی، موسوی، شریفی، غفور و عبادی پور آغاز کرد و در ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ در شرایطی شکست خورد که بازی خوبی را به نمایش گذاشته بود اما اشتباهات فردی در امتیازات آخر باعث باخت ایران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران در ست دوم اما بازی را به مراتب بهتر از حریف خود آغاز کرد و در امتیازات ابتدایی از آرژانتین فاصله گرفت و توانست این اختلاف امتیاز را به بهترین شکل و با ارائه یک نمایش قابل قبول حفظ کند تا برنده ست دوم مسابقه با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ باشد.
ست سوم نیز برای ایران با اختلاف امتیاز آغاز شد و شاگردان کولاکوویچ موفق شدند در ابتدای مسابقه از حریف خود پیش بیفتند اما چهار سرویس پی در پی از کونته باعث شد تا آرژانتین اختلاف امتیازی خود را جبران کند .
ملی پوشان اما بعد از این اتفاق باز هم به جریان بازی برگشتند و موفق شدند اختلاف امتیازی به نفع خود ایجاد کنند اما این اختلاف امتیازی نیز جبران شد تا در امتیازات پایان شاهد رقابت نزدیکی از دو تیم باشیم; رقابتی که در نهایت به سود ایران به پایان رسید و ملی پوشان با تکرار ست قبل به پیروزی رسیدند.
ست چهارم اما مطابق انتظار ایران آغاز نشد و آرژانتین خیلی زود از تیم ما فاصله کرفت و اختلاف امتیازی را به عدد ۵ رساند اما در اواسط ست چهارم ایران با سرویس های معروف به بازی برگشت ولی در نهایت ایران نتوانست به جریان بازی برگردد تا درحالیکه یک گام تا بازگشت فاصله داشت با امتیاز ۲۶ به ۲۴ شکست بخورد تا بازی به ست پنجم برود.
دو تیم ست پنجم را برابر آغاز کردند اما دفاع خوب شفیعی ایران را یک امتیاز پیش انداخت تا ایران از میزبان خود فاصله بگیرد. شاگردان کولاکوویچ از این اختلاف امتیاز استفاده کردند تا با نتیجه ۱۵ به ۹ بزنده بازی باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آرژانتین ایران خاک رقابت والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۴۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس با اوسمار توانسته روند خیلی خوبی را در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ در پیش بگیرد، اما در این مسیر لغزش‌هایی هم داشته که باعث شده سرخپوشان به صدر جدول نرسند و حذف زودهنگامی در رقابت‌های جام حذفی داشته باشند. اولین آزمون جدی اوسمار در نیم‌فصل دوم دربی بود که نتوانست از آن چندان سربلند بیرون بیاید و پرسپولیس به نوعی اسیر بازی تدافعی استقلال در دربی شد. اوسمار اگر این بازی را برده بود الان تیمش در صدر جدول قرار داشت.

دومین آزمون جدی سرمربی برزیلی بازی با آلومینیوم در جام حذفی بود. دیداری که نتیجه آن ۴-۴ شد و سرخپوشان بازنده ضربات پنالتی شدند. این شکست برای هواداران پرسپولیس قابل هضم نبود، از این جهت که این تیم از لحاظ مهره اصلا قابل مقایسه با حریفش نبوده و برای دومین بار در سه ماه گذشته بود که اوسمار در اراک تیمش را بازنده به تهران برگرداند.

بازی امروز نیز می‌تواند سومین آزمون سخت اوسمار در پرسپولیس باشد. دیداری که اگر سرخپوشان در آن امتیاز از دست بدهند کارشان برای قهرمانی بسیار سخت خواهد شد؛ البته اگر استقلال در تبریز امتیاز از دست ندهد. انتظار هواداران پرسپولیس از اوسمار پیروزی در بازی امروز است و این برد می‌تواند شانس اوسمار را برای ماندن در پرسپولیس نیز تا حد زیادی افزایش دهد. اما نتیجه‌ای غیر از آن احتمالا به حضور اوسمار در پرسپولیس در آخر این فصل پایان خواهد داد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ترزیچ: حالا فقط یک مساوی تا فینال فاصله داریم
  • بسکتبال NBA | انتقام سلتیکس از میامی هیت؛ دانچیچ به خودش آمد
  • امیری: اختلاف یک امتیاز چیزی نیست/ سپاهان بازی را کسل‌کننده کرد
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • امیری: بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است/ یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم+ فیلم
  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت