Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: فراخوان سی و ششمین دوره جایزه «کتاب سال» جمهوری اسلامی ایران در چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، فراخوان سی و ششمین دوره جایزه «کتاب سال» جمهوری اسلامی ایران امروز (12 خرداد) در چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

 

سی‌ و ششمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در بهمن‌ سال جاری برگزار می‌شود که بر این اساس دبیرخانه جایزه کتاب سال از پدیدآورندگان، مترجمان، مصححان و ناشران دعوت کرده با ثبت‌نام در تارنمای اینترنتی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ketabsal.ir، کتاب یا کتاب‌های پیشنهادی خود را به دبیرخانه کتاب سال معرفی کنند.

 

سی و ششمین دوره جایزه «کتاب سال» جمهوری اسلامی ایران با هدف حمایت و تشویق مولفان، مترجمان و مصححان و ناشران سراسر کشور و ارتقای فرهنگ جامعه اسلامی، حفظ استقلال و هویت فرهنگی برگزار می‌شود.

 

آثار ارسالی به سی و ششمین دوره جایزه «کتاب سال» جمهوری اسلامی باید برای نخستین بار در سال ۱۳۹۶ منتشر شده باشند و جزو کتاب ‌های کمک درسی و افست نیز نباشند.

 

کتاب‌های داستان بزرگسال، نقد ادبی (تالیف)، مستند نگاری، شعر بزرگسال و کودک و نوجوان، به دلیل همپوشانی با جایزه جلال آل احمد و جایزه شعر فجر در کتاب سال بررسی نمی‌شود.

 

مهلت ارسال آثار تا ۳۱ شهریور سال جاری اعلام شده و ناشران و صاحبان آثار باید کتاب‌های خود را به آدرس تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه نصیر، شماره ۲، طبقه دوم، دبیرخانه جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، کد پستی ۱۳۱۵۷۵۳۷۱۵ ارسال کنند.

 

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های ۶۶۹۶۶۲۱۹- ۶۶۹۶۶۱۳۸ تماس بگیرند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه قرآن نمایشگاه قرآن کریم مجلس ماه رمضان مسجد کانون های مساجد بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم کانون های فرهنگی هنری مساجد دولت شیراز پدیدآورندگان جایزه کتاب سال کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۴۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های صادراتی قم در نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴ معرفی می ‌شود

ایسنا/قم ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ در حالی آغاز شده است که قم در این نمایشگاه غرفه داشته و به معرفی ظرفیت‌های صادراتی استان می‌پردازد.

 این نمایشگاه از صبح امروز هشتم اردیبهشت‌ماه با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

قم جزء ۳۱ استانی است که در این نمایشگاه به معرفی توانمندی‌های صادراتی خود در حوزه‌های مختلف همچون صنعت، کشاورزی و صنایع دستی پرداخته است.

محصولاتی همچون انگشتر، پسته، کفش، آرایشی و بهداشتی، سنگ‌های زینتی بخشی از کالاهای صادراتی قم هستند که در این نمایشگاه در معرض عموم قرار گذاشته شده است.

ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴  در مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی میلاد تهران برپا شده و تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • ظرفیت‌های صادراتی قم در نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴ معرفی می ‌شود
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی