Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@20:55:23 GMT

اعزام ۱۰۰ دستگاه موتور سنگین به حرم مطهر امام (ره)

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۲۴۹۰۵

اعزام ۱۰۰ دستگاه موتور سنگین به حرم مطهر امام (ره)

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، «عباس بزرگی» رئیس کانون موتور سواران و اتومبیل رانی سپاه حضرت محمد رسول ا... (ص) تهران بزرگ پیرامون فعالیت های این کانون اظهار داشت: در سطح تهران بزرگ حدود ۲۰۰ موتور سوار و ورزشکار به منظور به کارگیری در برنامه های مختلف ساماندهی شده و مورد آموزش های لازم قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

"بزرگی" درباره اقدامات سال گذشته ی کانون موتورسواران عنوان کرد: رنگ آمیزی و بازسازی تعدادی از قبور مطهر شهدای گمنام در عید نوروز، اعزام ۵۰ عدد موتور سنگین به راهیان نور با هماهنگی پلیس آگاهی و راهور، برگزاری مراسم «حرم تا حرم» و طی مسافت بین امامزاده داود (ع) تا حرم امام (ره) در ماه مبارک رمضان، کمک نقدی و غیر نقدی به دو مدرسه ی شبانه روزی نابینایان، از جمله برخی اقدامات این کانون است.        

وی افزود: در زلزله کرمانشاه نیز، به دلیل صعب العبور بودن برخی مناطق، امکان کمک رسانی به آسیب دیدگان وجود نداشت به همین منظور، بخش اتومبیلرانی این کانون ماشین های آفرود خود را برای ارسال کمک های مردمی که اغلب مواد غذایی، پتو و غیره بود، به منطقه اعزام کرد. همچنین با پیگیری های این کانون در یکی از روستاهای یزد، معلم خیّری را که از چند دانش آموز معلول نگه داری می کرد به همراه خانواده شان به زیارت مشهد مقدس اعزام کردیم. 

رئیس کانون موتور سواران و اتومبیل رانی سپاه حضرت محمد رسول ا... (ص) تهران بزرگ درباره فعالیت های این کانون در ایام ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: یکی از برنامه های کانون در سال جاری، اعزام ۱۰۰ دستگاه موتور سیکلت سنگین از امامزاده صالح (ع) به حرم مطهر امام (ره) در روز جمعه ۱۱ خرداد ماه است و برای برگزاری این برنامه، هماهنگی های لازم با قرارگاه ثار ا... تهران، فرماندهی سپاه تهران بزرگ و پلیس راهور تهران انجام شده است و پلیس راهور در این مسیر به کانون کمک خواهد کرد.

"بزرگی" ادامه داد: رژه موتوری این کانون از ساعت ۱۷ از محل امامزاده صالح (ع) آغاز می شود و پس از طی مسیر خیابان ولیعصر(عج)، حدود ساعت ۱۸:۱۵ به بهشت زهرا (س) خواهد رسید. سپس مراسم اهدای تاج گل در قطعه شهدای گمنام، برگزار شده و از آنجا به سمت حرم مطهر حضرت امام (ره) حرکت خواهیم کرد.

رئیس کانون موتور سواران و اتومبیل رانی سپاه تهران بزرگ در پایان تاکید کرد: این کانون برای ساماندهی دقیق موتور سواران، تمامی موتورها را مجهز به سیستم GPS ، پلمپ پلاک مخصوص،  بیمه شخص ثالث و سند معتبر کرده است و تمامی این موتور سواران علاوه بر اینکه از کلاه و لباس مخصوص و یک شکل استفاده می کنند، موظف هستند تنها از مسیرهایی که برایشان تعیین شده است عبور کنند و مجوز ندارند افراد خارج از تیم را سوار کنند. 

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: سپاه تهران بزرگ ارتحال حضرت امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۴۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  این نشست با هدف برنامه ریزی هر چی بهتر برای دهه کرامت. انتقال تجارب دبیران شهرستان‌ها هماهنگی هرچه بهتر پر جهت خدمت امام رضایی به مردم. با شعار همه خادم الرضائیم در صحن پیامبر اعظم حرم رضوی مشهد الرضا بمدت دو روز برگزار شد.

در این نشست سخنرانان و کارشناسان معاونت‌های اجتماعی فرهنگی قرآن و عترت به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند

محمد اسماعیل امام زاده مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران مهمترین محور چهلمین نشست دبیران کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران در سالن اجتماعات مدیریت خدمات زائران رضوی مبحث تحکیم خانواده جوانی جمعیت نشر فرهنگ قرآن و عترت و نیز فرهنگ رضوی اعلام کرد

دیگر خبرها

  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه
  • ساخت مستند تصویری شبیه‌سازی حرم مطهر امام حسین (ع) در شیراز
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • فیلم| ظهر بارانی در حرم مطهر امام رضا (ع)
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت