Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در راستای حفظ امنیت غذایی مردم یکی از رستوران‌های معروف و بزرگ جیرفت با دستور دادستان به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی پلمب شد. دادستان عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از پلمب یکی از رستوران‌های معروف و بزرگ این شهرستان خبرداد و گفت: هیات عالی امنیت غذایی در این شهرستان تشکیل و در راستای امنیت غذایی وسلامت مردم نظارت‌ها بر اغذیه فروشی‌های شهرستان تشدید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

حسین سلامی اظهار داشت: کارگروه هیات عالی امنیت غذایی شهرستان بامحوریت دادستانی و با همکاری اداره بهداشت، دامپزشکی، پلیس اماکن وسایر دستگاه‌های ذی ربط در دادسرای عمومی وانقلاب جیرفت تشکیل شده است.

دادستان جیرفت در خصوص علت پلمب یک واحد صنفی رستوران نیز گفت: پس از کسب گزارش‌های مردمی مبنی بر عدم رعایت نکات بهداشتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار گارگروه امنیت غذایی قرار گرفت وپس از بازدید این رستوران بنا به اعلام نظر کارشناسان اداره بهداشت، نکات بهداشتی را رعایت نکرده بود که دستور پلمب آن صادر شد.  
وی عنوان کرد: در بازدید از دیگر رستوران‌ها نواقصی مشاهده شد که به تعدادی از متصدیان آن‌ها تذکرات لازم داده و مقرر شد تا تاریخ تعیین شده نواقص را برطرف کنند.

سلامی در پایان هشدار داد:در مورد سلامت غذایی مردم و جامعه دستگاه قضایی باقدرت با متخلفان برخورد خواهد کرد.

گفتنی است، شامگاه گذشته دادستان جیرفت به همراه رئیس مرکز بهداشت و تعدادی از کارشناسان آن مرکزدر  بازدید ۳ ساعتهتعدادی از رستوران‌ها واغذیه فروشی‌های سطح شهرستان جیرفت را بازدید کردند.   شهروندان جیرفتی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشی و عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی برخی اصناف مراتب را جهت پیگیری به دفتر دادستانی ویا اداره بهداشت اعلام کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان جیرفت سلامت غذایی دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۵۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز

مختاری مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز گفت: در راستای طرح سلامت نوروزی در شهرستان مهریز بیش از ۲۶ تن کالای غیرمجاز سلامت محور در مهریز معدوم شد.

وی ادامه داد: ۲۳ تن محموله خیارشور غیرمجاز توسط مأموران ایست بازرسی شهید مدنی مهریز توقیف شده و مابقی توسط کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان مهریز از سطح مغازه و اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی جمع آوری و معدوم شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز نیز از صاحبان شرکت‌های پخش و همچنین اصناف تهیه و توزیع مواد غذایی خواست با رعایت اصول نگهداری و انبارداری صحیح از فساد مواد غذایی جلوگیری کرده و به تامین امنیت غذایی که نتیجه تلاش تولید کنندگان است، کمک کنند.

 وی از شهروندان خواست در هنگام خرید موادغذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی به برچسب اصالت و سلامت کالا و مجوز‌های لازم از سازمان غذا و دارو و همچنین تاریخ تولید و انقضا محصولات غذایی، توجه ویژه داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • پایداری تولید شرط اولیه امنیت غذایی است
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • جهش تولید در دیمزارها می‌تواند به امنیت غذایی کشور کمک ‌کند
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها