Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:01:56 GMT

2خبر از شهرستان های مهریز و یزد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۲۵۲۶۹

2خبر از شهرستان های مهریز و یزد

یزد - ایرنا - پیروزی تیم فوتبال ساحلی ایفاسرام اردکان بر آبادان و تاکید نماینده حوزه انتخابیه مهریز بر اصلاح حوزه های انتخابیه استان یزد از جمله خبرهای روز شنبه است.

تیم ایفاسرام اردکان در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه های کشور در فصل 1397 با نتیجه سه بر 2، تیم شهید جهان نژادیان آبادان را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسابقه جمعه شب با حضور جمعی از مسوولان اجرایی و ورزشی و هواداران اردکانی در زمین فوتبال ساحلی مجموعه ورزشی آزادی این شهرستان برگزار شد .
مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور با حضور 12 تیم شهرداری چابهار، جهان نژادیان آبادان، مقاومت گلساپوش یزد، ایفا و پیام کویر اردکان، شهرداری بندرگز، پارس جنوبی بوشهر، شهرداری سمنان، شهرداری بندرعباس، شاهین خزر رودسر، شهریار ساری و شهدای چلیچه شهرکرد برگزار می شود.
تیم های مقاومت گلساپوش یزد و ایفا و پیام کویر اردکان سه نماینده فوتبال ساحلی استان یزد در لیگ برتر کشور هستند.
مرکز شهرستان اردکان با 98 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال یزد قرار دارد.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.
7536/ 2047/
**
نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح حوزه های انتخابیه استان یزد بر اساس عدالت جزو برنامه های مهمی است که توسط نمایندگان پیگیری می شود.
محمدرضا صباغیان در دیدار با امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستان مهریز افزود: هدف از تغییر در ترکیب حوزه انتخابیه تحقق عدالت بر اساس مقررات و رسیدگی به مطالبات مردم است .
وی ادامه داد: برای اصلاح حوزه های انتخابیه استان و رسیدن به عدالت تاکنون کارهای خوبی انجام شد و همچنان بر محور عدالت و حق پیگیری و قطعا به همراهی مردم و مسوولان نیاز است.
همچنین امام جمعه مهریز گفت: مطالبات مردم این شهرستان از نماینده مجلس و مسوولان ارشد استان این است که در اصلاح حوزه انتخابیه فقط عدالت را در نظر بگیرند.
حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی افزود: باید 10شهرستان استان یزد بر محور عدالت به حق و حقوق خود برسند و نماینده مجلس هم برای انجام کارها با جدیت تلاش کند.
در این جلسه فرماندار و اعضای شورای شهر مهریز از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیری مطالبات مردم و تحقق عدالت در تقسیم حوزه انتخابیه را خواستار شدند.
حوزه انتخابیه مهریز شامل شهرستان های مهریز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابرکوه با حدود 220هزار نفر جمعیت یک نماینده در مجلس دارد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
استان یزد با یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت بر پایه سرشماری آبان 1395، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.
هم اکنون شهروندان هر یک از شهرستان های یزد و اشکذر، اردکان ، تفت و میبد، به ترتیب هر یک یک کرسی نمایندگی( در مجموع سه نماینده ) در مجلس شورای اسلامی دارند.
7536/ 2047

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی اخبار شهرستان ها استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۵۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز شد.

به گزارش ایسنا، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ، فعالیت های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت  ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳ /۰۲ /۱۴۰۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ /۰۲ /۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. در این مرحله ۴۵ نماینده برای ۲۲ حوزه انتخاب  می‌شوند.

در هشت حوزه از این ۲۲ حوزه از جمله در حوزه انتخابیه  تهران انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی، داده خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

البته رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفته است که انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود.

در دور دوم انتخابات، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات خواهیم داشت
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در کل حوزه انتخابیه مشهد و کلات خواهیم داشت
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در میانه و شبستر
  • بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است
  • پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس