Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس فدراسيون وزنه برداري در نشست شوراي مديران عنوان کرد که اين فدراسيون موفق به پرداخت بدهي ها شده و اکنون مشکلي در اين زمينه ندارد.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از روابط عمومي فدراسيون وزنه برداري؛ جلسه شوراي مديران فدراسيون وزنه برداري متشکل از روساي کميته هاي مختلف، با حضور علي مرادي رئيس فدراسيون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين نشست که تمامي مديران کميته ها و واحدهاي فدراسيون شرکت داشتند، ابتدا گزارشي از اقدامات و فعاليت هاي صورت گرفته در سال 96 اعلام شد که به تفکيک، مورد بررسي قرار گرفت. در بخش ديگر اين جلسه، برنامه هاي سال جاري هر يک از بخش ها و روند کاري در 3 ماهه ابتدايي سال ارزيابي شد.
در جريان برگزاري اين جلسه، علي مرادي رئيس فدراسيون وزنه برداري با اعلام تسويه کامل بدهي هاي گذشته اين مجموعه، اظهار داشت: ملي پوشان کشورمان با انگيزه بالا خود را براي مسابقات پيش رو آماده مي کنند و امسال سعي داريم در بازيهاي آسيايي جاکارتا اندونزي دست به کار بزرگي بزنيم. تيم جوانان و بزرگسالان نيز با آمادگي بالا در رقابتهاي جهاني شرکت خواهند تا مجدداً قهرماني را براي کشور به ارمغان بياورد.
وي ادامه داد: اين خبر خوب را نيز مي دهم که سال جديد را بدون بدهکاري به ارگان يا نهادي شروع کرديم و تمام ديون را پرداخته ايم. اين اتفاق نيز در سايه همکاري بخش هاي مختلف فدراسيون و همدلي تمامي اعضا به وجود آمده که با وجود مشکلات موجود در کشور، به اين نقطه قابل قبول مالي رسيده ايم که بي ترديد، در آينده نه چندان دور با تحولات مثبت تري نيز مواجه خواهيم شد.
علي مرادي در اين راستا، از زحمات مسئولان وزارت ورزش و کميته ملي المپيک نيز تقدير کرد که همواره حامي اين ورزش قهرماني و المپيکي بوده اند.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۵۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران

برخی هواداران بایرن مونیخ مخالف حضور رالف رانگنیک در این باشگاه هستند

طرفداری | پس از تمدید قرارداد ژابی آلونسو و یولیان ناگلزمان با بایرلورکوزن و تیم ملی آلمان، اکنون رالف رانگنیک سرمربی تیم ملی اتریش تبدیل به اولویت اول بایرن مونیخ برای به دست گرفتن هدایت این باشگاه در فصل آینده شده است.

با این حال در مونیخ همه موافق حضور این سرمربی 65 ساله روی نیمکت بایرن مونیخ نیستند و گویا برخی از هواداران باواریایی‌ها طی این روزها به وضوح مخالفت خود با این موضوع را اعلام کرده‌اند.

تا بعد از ظهر پنج‌شنبه، بیش از 7,500 هوادار طوماری را امضا کرده‌اند که از توماس توخل درخواست شده در این باشگاه بماند. این کارزار از روز دوشنبه با عنوان «ما توماس توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک» آغاز شد.

البته توخل عملکرد قابل قبولی در دوران حضورش روی نیمکت باواریایی‌ها نگذاشته اما توجیه طرفداران این است که او توانسته به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد و از سال 2020 تاکنون، بایرن موفق نشده بود به این مرحله برسد.

بیش‌تر بخوانید: توماس توخل: احتمال ماندن در بایرن مونیخ؟ چیزی تغییر نکرده است

در کنار درخواست هواداران، شایعاتی نیز درباره احتمال ماندن توخل در بایرن منتشر شدند اما هر دفعه به شکل‌های مختلف تکذیب شدند و به نظر نمی‌رسد هیچ شانسی برای ماندن توخل در بایرن مونیخ وجود داشته باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم