Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@09:29:59 GMT

داروسازان بالینی ایران و جهان در تهران گردهم می آیند

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۲۵۵۲۶

داروسازان بالینی ایران و جهان در تهران گردهم می آیند

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر فرشاد هاشمیان با اشاره به برگزاری نهمین همایش داروسازی بالینی و هجدهمین همایش بین المللی داروسازی بالینی (ACCP)، گفت: همایش بین المللی داروسازی بالینی آسیا هر سال در یک کشور برگزار می شود که امسال ایران توانسته میزبانی آن را بر عهده بگیرد.

وی افزود: این کنگره عمدتا در کشورهای آسیای شرقی و ژاپن برگزار می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال در کشورهای منطقه و غرب آسیا، ایران توانست برای نخستین بار برگزاری آن بر عهده بگیرد.

هاشمیان تصریح کرد: انجمن داروسازان بالینی ایران قصد دارد امسال همایش ملی و بین المللی را به صورت همزمان برای داروسازان بالینی، داروسازان عمومی، سایر تخصص های داروسازی و پزشکان برگزار کند.

وی با توجه به مزیت های برگزاری همزمان این دو رویداد علمی، خاطرنشان کرد: برگزاری همزمان این دو همایش علاوه بر اینکه موجب ارز آوری به کشور می شود، موجب آشنایی پزشکان و اساتید سایر کشورها با ظرفیت داروسازی و صنایع داروسازی ایران و نحوه خدمات رسانی دارویی در ایران می شود.

صاحب کرسی ایران در برد ACCP، ادامه داد: همچنین با برگزاری این کنگره موجب تثبیت موقعیت ایران در ACCP می شود.

وی افزود: برخلاف سایر کنگره های بین المللی که کشور میزبان تمام هزینه های میهمانان خارجی را پرداخت می کند مخاطبان ACCP هزینه های خود را پرداخت می کنند که همین امر
 موجب ارز آوری می شود.

این متخصص داروسازی بالینی با توجه به شرکت کنندگان در این دو رویداد علمی، گفت: پیش بینی می شود ۱۷۰۰ تا ۱۸۰۰ شرکت کننده داخلی و ۷۰ تا ۸۰ شرکت کننده و سخنران خارجی در این همایش حضور یابند.

وی با توجه به برگزاری نمایشگاه در مجاورت برگزاری همایش، افزود: برگزاری چنین نمایشگاهی موجب آشنایی اساتید بین المللی با صنعت داخلی کشور می شود که حتی ممکن است آنها از تکنولوژی و دستگاه ها استقبال و آن را تهیه کنند که این امر در راستای اقتصاد مقاومتی است.

دبیر علمی نهمین همایش داروسازی بالینی و هجدهمین کنگره آسیایی داروسازی بالینی، ادامه داد: امید است با استقبال شرکت کنندگان از نمایشگاه جانبی علاوه بر صادرات، تعاملات نیز افزایش یابد و شاهد انعقاد قرارداد ها باشیم.

هاشمیان در پایان افزود: هجدهمین کنگره آسیایی داروسازی بالینی برای اولین بار در ایران و توسط انجمن متخصصین داروسازی بالینی ایران برگزار می شود.

نهمین همایش داروسازی بالینی ایران و هجدهمین کنگره آسیایی داروسازی بالینی با محوریت داروسازی بالینی، داروسازی بیمارستانی، فارماکواپیدمیولوژی، فارماکواکونومی، فارکاکوژنومیکس، فارماکوکینتیک، فارکاکودینامیک، ۳۰ خرداد لغایت یکم تیر ماه ۹۷ در مرکز همایش های رازی با حضور سخنرانانی از کشورهای آلمان، انگلستان، آمریکا، کانادا، چین، سنگاپور، اندونزی، فیلیپین، هند، مالزی، تایلند، امارات، عربستان، پاکستان، ویتنام، نپال و نیجریه برگزار می شود.

کد خبر 4311699 حبیب احسنی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: دارو داروسازی راهنمای بالینی وزارت بهداشت سیگار سازمان غذا و دارو تغذیه دخانیات چاقی دارو سرطان زنان سید حسن هاشمی ورزش کمیسیون بهداشت و درمان بیماری های قلبی و عروقی بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۵۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی در طبیعت بهاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، این همایش به مناسبت هفته سلامت در دهستان آدران، برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • برگزاری همایش پیاده روی در طبیعت بهاری
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • غیر قانونی بودن سبدفروشی دارو توسط شرکت‌های پخش