Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-29@20:08:54 GMT

انجام 9 عملیات توسط آتش نشانان همدان

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۲۵۶۱۹

انجام 9 عملیات توسط آتش نشانان همدان

محمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 11 خرداد ماه، یک عملیات اطفای حریق و هشت عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز 11 خرداد ماه شهروندان 400 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 9 مورد منجر به عملیات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان عنوان کرد: همچنین 36 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 60 تماس اشتباه و متاسفانه 295 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ یک مورد آتش سوزی شامل حریق منزل در جانبازان بوده است.

بیاناتی تصریح کرد: همچنین هشت مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور پل عابر پیاده در شهزک مدنی، دو مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در مهدیه و عباس آباد، نجات حیوانات در عباس آباد، دو مورد مهار حیوانات در شورین و سعیدیه و دو مورد مهار اجسام در حال سقوط در شهرک فرهنگیان و میدان باباطاهر توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: تعداد پنج نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بیاناتی آتش نشانی همدان امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۵۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز

هادی عیدی پور از عملیات خارج کردن کودک ۳ ساله از چاهی به عمق ۷ متر خبر داد و درباره جزییات این عملیات گفت: روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در پی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و اعلام خبر سقوط کودک در چاه، بلافاصله تیم تخصصی (چاه نورد) ایستگاه ۱۲ ساحلی به محل حادثه واقع در بلوار کریمخان زند اعزام شدند.

او با اشاره به این عملیات اظهار کرد: این کودک هنگام بازی با توجه به آشنا نبودن با محیط ناگهان درون چاه خشک موجود در نزدیک ساختمان و معبر عمومی سقوط میکندو به دنبال آن شخص مذکر ۷۰ ساله که جهت نجات کودک اقدام کرده بود درون چاه گرفتار میشود.

این مقام ارشد در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ضمن بیان اینکه آتش نشانان ضمن ایمن سازی محیط و ایجاد کارگاه در دهانه چاه اقدام به فرود داخل چاه نمودند.

او افزود: تیم آتش نشان پس از یک عملیات سریع هر دوشخص را به صورت فیکس شده و با سلامت کامل به بیرون از چاه منتقل و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته