Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روزهای گذشته کلیپ کوتاهی در شبکه های اجتماعی مبنی بر مشکل ملوانان دیلمی از توابع استان بوشهر منتشر شد که درخواست ۵۰ روز بلاتکلیفی از سفیر ایران در کویت داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس؛ در روزهای گذشته کلیپ کوتاهی در شبکه های اجتماعی مبنی بر مشکل ملوانان دیلمی از توابع استان بوشهر منتشر شد که درخواست 50 روز بلاتکلیفی از سفیر ایران در کویت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناخدای این لنج باری در بخش از این کلیپ با بیان اینکه دولنج به صورت قانونی از شهرستان دیلم خروج زدیم، گفت: سازمان بنادر کشور کویت ارادی به مانافیست(بارنامه لنج) گرفته است و مجوز پهلوگیری لنج در اسکله نمی دهد و ورود ملوانان به خشکی نمی دهد.

این ناخدا با 30 سال سابقه اظهار کرد: مقامات کویتی در خصوص این بی احترامی و مشکل مانافیست هیچ گونه پاسخ گویی ندارند و من با سابقه بیش از 30 سال اولین بار است دچار چنین مشکلی می شوم.

وی افزود: در حال حاضر به دلیل بیماری قبلی دچار مشکل هستم و داروهایم تمام شده است و دیگر ملوانان نیز با مشکلاتی بهداشتی و غذایی روبرو هستند.

این ملوان خطاب به سفیر ایران در کویت، تاکید کرد: آیا ایرانی حق دارد چنین برخورد غیرقانونی با وی شود و درخواست داریم این موضوع پیگیری شود.

حال با توجه به مشکلی که برای ملوانان بوشهری در آبهای غیر سرزمینی ایجاد شده است مسئولین باید پیگیری و غزت را به ملوانان برگردانند.

نتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۵۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست مکرون برای افزایش نظارت بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی

ایتنا - رئیس جمهور فرانسه خواستار آن شد که استفاده از شبکه‌های اجتماعی توسط کودکان زیر ۱۵ سال در اتحادیه اروپا، تحت کنترل والدین باشد.
امانوئل مکرون در یک سخنرانی مفصل درباره آینده اتحادیه اروپا در دانشگاه سوربن پاریس، گفت: قبل از ۱۵ سالگی باید کنترل والدین برای دسترسی به فضای دیجیتال وجود داشته باشد. اگر محتوا چک نشود، این دسترسی، انواع خطرات و تحریفات ذهنی را ایجاد می‌کند که می‌تواند انواع نفرت را توجیه کند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، فرانسه در سال‌های اخیر شاهد حوادث خشونت‌بار مکرری بوده که دسترسی کودکان خردسال به اینترنت در وقوع آنها، نقش داشته است.

بر اساس گزارش لوکال، اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی مانند تیک‌تاک همچنین در ناآرامی‌هایی که پس از تیراندازی پلیس به یک نوجوان در حومه پاریس در سال ۲۰۲۳ روی داد و به بسیاری از شهرهای فرانسه گسترش یافت، نقش داشتند.

پارلمان فرانسه سال گذشته، لایحه محدودیت استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای کاربران زیر ۱۵ سال را تصویب کرد. بر اساس این مصوبه، دسترسی کودکان زیر ۱۵ سال به شبکه‌های اجتماعی منوط به رضایت والدین شد و این مصوبه همچنین به والدین اجازه می‌دهد حساب‌های کاربری کودکان زیر ۱۵ ساله‌ خود را در شبکه‌های اجتماعی به حالت تعلیق درآورند.

پس از تصویب این لایحه در مجلس ملی فرانسه که با هدف مبارزه با هرزه‌نگاری، آزار و اذیت سایبری و رفتارهای اعتیادآور صورت گرفت، مجلس سنا هم به آن رای مثبت داد.

دیگر خبرها

  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • به شدت به آمریکا درباره ارتکاب هر حماقتی و تبعات آن هشدار می دهیم
  • تقاضای ارتقاء جایگاه مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی در جلسه هم اندیشی نیشابور
  • درخواست مکرون برای افزایش نظارت بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی
  • «هفت» نیامده رفت!
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا