Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@15:33:02 GMT

دروازه‌بان رم به لندن می‌رود؟

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۲۶۱۲۸

دروازه‌بان رم به لندن می‌رود؟

خبرگزاری میزان- گفته می‌شود مسئولان باشگا چلسی قصد دارند دروازه بان تیم فوتبال رم را به خدمت بگیرند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در شرایطی که باشگاه چلسی با تیبو کورتوا دروازه‌بان خود برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده، گفته می‌شود این باشگاه قصد دارد دروازه‌بان دیگری را جایگزین او کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفته می‌شود باشگاه چلسی با آلیسون بکر دروازه‌بان تیم فوتبال رم که گزینه لیورپول و رئال مادرید هم بوده، مذاکراتی را داشته و به توافقات اولیه هم رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر چلسی لیورپول رئال مادرید کورتوآ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۶۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدودف: پاریس، واشنگتن و لندن هدف قرار خواهند گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت روسیه با هشدار درباره اعزام احتمالی نیرو از غرب به اوکراین، گفت که چنین اقدامی به فاجعه‌ای در سطح جهانی منجر خواهد شد.

مدودف در کانال تلگرامی خود نوشت: اعزام نیرو به قلمرو اوکراین سابق، به معنای دخالت مستقیم در جنگ است و باید به آن پاسخ دهیم و افسوس که این پاسخ در خاک اوکراین سابق نخواهد بود!

وی اضافه کرد: در این صورت، رهبران غربی قادر نخواهند بود که خود را پشت «کپیتال هیل / کنگره آمریکا» یا کاخ الیزه (فرانسه) یا «پلاک ۱۰ خیابان داونینگ / دفتر نخست وزیر انگلیس» مخفی کنند زیرا یک فاجعه جهانی به بار خواهد آمد.

به گفته وی، علت بحث درباره اعزام نیروی غربی به اوکراین که امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه از آن صحبت کرده، «محاسبات شرم‌آور برای گرفتن امتیاز سیاسی است.»

وی تاکید کرد: نوعی فروپاشی کامل فرقه حاکمیتی در غرب، در شرف وقوع است. وسعت فاجعه‌ای که چنین رویاروی (احتمالی) به بار خواهد آورد، شبیه به چیزی است که (جان) کندی (رییس جمهور اسبق آمریکا) و نیکیتا خروشچف (رییس جمهور شوروی سابق) بیش از ۶۰ سال پیش به آن رسیدند. با این حال، کودن‌های نابالغی که امروز در غرب بر مسند قدرت هستند، هنوز آن را درک نمی‌کنند!

کد خبر 6098355

دیگر خبرها

  • مدودف: پاریس، واشنگتن و لندن هدف قرار خواهند گرفت
  • (تصاویر) اگر نقاشی کودکان واقعیت داشت جهان چه شکلی می‌شد؟
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • چلسی رقیب همشهری‌اش را گلباران کرد
  • چلسی 5-0 وستهم: برد درخشان برای ابقای پوچتینو
  • صادق خان شهردار لندن شد
  • صادق خان برای سومین دور شهردار لندن شد
  • صادق خان با کسب سومین دور شهرداری لندن رکوردشکنی کرد
  • صادق خان برای سومین بار شهردار لندن شد
  • صادق خان باز هم شهردار لندن شد