Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- خالق موسیقی فیلم دوئل گفت: من سالهاست که ساخت موسیقی آثار سینمایی انجام نمی دهم و در کل سالیان گذشته ترجیح دادم به جای سفارش گرفتن قطعه برای خودم کار کنم. موسیقی فیلم پروسه خاص خود را می طلبد و من ترجیح دادم از آن فاصله بگیرم.

مجید انتظامی موسیقیدان و آهنگساز مطرح ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص آخرین وضعیت جسمانی خودش گفت: بالاخره مشکلات جسمانی وجود دارد که کج‌دار و مریز با آنها برخورد می‌کنم اما در کل وضعیت جسمانی‌ام بد نیست و خدا را شکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی در خصوص فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی تاکید کرد: یک آهنگساز هیچوقت بیکار نمی ماند. در این ماه‌ها سفارش خاصی ندارم، اما مشغول ساخت یک ملودی برای خودم هستم. این ملودی‌ها برای سازهایی همچون ساز هارپ نوشته خواهند شد و هنوز تصمیمی برای انتشار و یا اجرای زنده آن گرفته نشده است.

خالق موسیقی فیلم دوئل درباره دوری جندین ساله خود از سینما افزود: من سالهاست که ساخت موسیقی آثار سینمایی انجام نمی دهم و در تمامی سالیان گذشته ترجیح دادم به جای سفارش گرفتن قطعه، برای خودم کار کنم. موسیقی فیلم پروسه خاص خود را می طلبد و من ترجیح دادم از آن فاصله بگیرم.


انتظامی با اشاره به علاقه خود بر ساخت ملودی فیلم خاطرنشان کرد: اینطور نیست که نخواهم در سینما کار کنم و با ساخت موسیقی سینما قهر باشم که آشتی کنم. اگر فیلمی با کیفیت به من پیشنهاد شود آن را قبول می کنم اما تا به امروز کارهایی که به من پیشنهاد شده آن کارهایی نبوده‌اند که من مشتاق به ساخت موسیقی آنها باشم.

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجید انتظامی موسیقیدان ایرانی عزت الله فیلم دوئل عزت الله انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۶۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبرتو دزربی: مایلم که در برایتون به کار خودم ادامه بدهم

سرمربی ایتالیایی مرغ‌های دریایی، اعلام کرد که درباره آینده‌اش چه تصمیمی گرفته است. 

روبرتو دزربی در حال حاضر قصد دارد به فعالیت در برایتون ادامه بدهد. 

طرفداری | به گزارش اسکای ایتالیا، برایتون پس از شروعی قوی در فصل جاری، طی ماه‌های اخیر افت فاحشی را تجربه کرده است. آن‌ها هم اکنون در رده دوازدهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارند. دزربی که در این مدت به باشگاه‌های بزرگ متعددی در فوتبال اروپا لینک شده است، در جدیدترین اظهارات خود گفته:

باید تعادلی میان دل و عقل خود برقرار کرد. ما فصل گذشته به لیگ اروپا راه پیدا کردیم. حالا انتظارات متفاوت است ولی من مایلم که در اینجا بمانم. من بازیکنانم، این شهر، این باشگاه و هوادارانش را دوست دارم. اگر از حضور در اینجا راضی باشم، هیچ تیمی نمی‌تواند مرا جای دیگری ببرد. 

بیشتر بخوانید:

بازگشت نام روبرتو دزربی به لیست بایرن مونیخ 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پسر روانی مادر پیرش را کشت و آتش زد / «صدایی از من می‌خواست از مادرم انتقام بگیرم»
  • آشتی صلاح و کلوپ با گلی دراماتیک؛ ستاره مصری درخشید و لیورپول را نجات داد
  • کرگر: از هر 10 نفر، 8 نفر مسی را به رونالدو ترجیح می‌دهند؛ آن‌ها تحمل یکدیگر را نداشتند!
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • موسیقی شمال خراسان سوژه ساخت یک آهنگ جدید شد
  • مست عشق، ماجرای یک تابوشکنی در سینما
  • عکس| آشتی مهدی طارمی با کونسیسائو
  • (ویدئو) روایت زنده‌یاد ناصر چشم‌آذر از ساخت موسیقی متن فیلم «ای ایران»
  • آشتی با مفهوم جدید هوش (فیلم)
  • روبرتو دزربی: مایلم که در برایتون به کار خودم ادامه بدهم