Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@15:19:41 GMT

دستور تهیه ژله انار لایه‌ای به صورت مرحله‎ای

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۲۶۲۶۵

دستور تهیه ژله انار لایه‌ای به صورت مرحله‎ای

ابتدا باید ژله انار رو حاضر کنیم پس طبق دستور معمول انواع ژله‌ها که روی بسته بندیشون نوشته شده، ابتدا محتوی بسته رو با یک لیوان آب جوش مخلوط میکنیم.

سرویس سبک زندگی فردا: چشم به هم زدیم آخرین ماه پاییزم اومدو داریم به شب یلدا نزدیک میشیم. شب یلدا هم فرصت خوبیه برای جمع شدن دور هم و خوردن تنقلات مخصوصش ….

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در این مطلب میخوام براتون طرز تهیه یه ژله لایه‌ای انار رو بذارم که تو لیوان‌های کوچیک سرو میشه این ژله هم خوشگله و هم خوشمزه و جون میده برای نوش جون کردن تو این شب بلند کنار خانواده …

مواد لازم برای تهیه ژله لایه‌ای انار
۱ بسته ژله انار
۱ بسته ژله آلوئه ورا
۳ لیوان آب
۱ لیوان شیر
۱ عدد انار
مراحل تهیه ژله لایه‌ای انار
ابتدا باید ژله انار رو حاضر کنیم پس طبق دستور معمول انواع ژله‌ها که روی بسته بندیشون نوشته شده، ابتدا محتوی بسته رو با یک لیوان آب جوش مخلوط میکنیم.

مخلوط کردن ژله هندوانه با آب جوش

من معمولا وقتی محتوی بسته رو با آبجوش مخلوط کردم برای اینکه ژله خوب داخل آب حل بشه حدود یکی دو دقیقه روی گاز هم جرارتشون میدم تا دیگه هیچ ژله‌ای حل نشده نمونه و ته نشین نشه.

حرارت دادن ژله انار

در نهایت باز طبق دستور روی جعبه یک لیوان آب سرد رو هم به مخلوط اضافه میکنیم و میذاریم مایه ژله یکم در دمای اتاق بمونه تا خنک بشه.

اضافه کردن آب سرد

حالا اناری رو که دون کردیم داخل لیوان‌ها میریزیم طوری که یه لایه کف لیوان بمونن. نباید مقدار انار خیلی زیاد باشه که روی هم انباشته بشن.

ریختن انار در لیوان‌ها

حالا یک سوم لیوان هارو با ژله انار پرمیکنیم و داخل یخچال میذاریمشون تا ژله خودشو بگیره. مابقی ژله انار رو بیرون یخچال نگه میداریم، چون برای آخرین لایه بهش احتیاج داریم.

اضافه کردن ژله انار

تا ژله انار سفت میشه ژله آلوئه ورا رو آماده میکنیم مانند ژله انار مراحل رو ادامه میدیم فقط به جای اضافه کردن یک لیوان آب سرد، در نهایت یک لیوان شیر سرد اضافه میکنیم.

اضافه کردن آب جوش به ژله آلوئه ورا

بهتره بذاریم مخلوط آبجوش و ژله کمی از حرارت بیوفتن و بعد شیر سرد رو اضافه کنیم.

اضافه کردن شیر

حالا ژله آلوئه ورا شیریمون رو هم داخل لیوان‌هایی که ژله انارشون سفت شده میریزیم طوری که دو سوم لیوان‌ها پر بشه. بعد دوباره لیوان هارو میذاریم داخل یخچال تا ژله آلوئه ورا هم ببنده.

اضافه کردن ژله آلوئه ورا

در مرحله آخر مجددا ژله انار و دونه‌های انار رو میریزم و باز لیوان‌ها رو میذاریم تو یخچال تا لایه آخر هم ببنده.

ریختن آخرین لایه

وقتی ژله‌ها کاملا خودشون رو گرفتن با خامه فرم گرفته تزیینشون کرده و بعد هم سرو میکنیم.   منبع: 2نفره لینک کوتاه خبر: farda.fr/003SBQ

منبع: فردا

کلیدواژه: دستور پخت غذا آموزش آشپزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۱۵۰ هزار بسته اطعام افطار برای روزه داران امام حسنی (ع)

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع)، بزرگترین اجتماع قرآنی در استادیوم صدهزار نفری آزادی با عنوان «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» برگزار خواهد شد. در روزهای گذشته اقدامات لازم پیرامون سهولت در ورود و خروج عموم مردم، چگونگی تردد از طریق تونل‌ها به استادیوم آزادی، محل استقرار پارکینگ خودروها انجام شده است تا این مراسم قرآنی به نحو مطلوب در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شود.

علیرضا خسرو بابایی، مسؤول تدارکات و پذیرایی برنامه محفل، در رابطه با تهیه و توزیع پک‌های افطاری گفت: ما از ابتدای ماه مبارک رمضان اقدام به تهیه و خرید اقلام مورد نیاز کردیم و آن‌ها را در محل ورزشگاه ۱۲ هزار نفری نگهداری می‌کردیم.

وی افزود: از حوالی شنبه این هفته ۴ فروردین ماه شروع به آماده سازی و بسته بندی ۱۵۰ هزار پک پذیرایی افطاری را کردیم.

خسرو بابایی ادامه داد: این بسته‌ها توسط ۱۴۰ نفر پک و آماده سازی شد و نهایتاً تا روز برگزاری این محفل قرآنی در تریلرهای سردخانه‌ای نگهداری می‌شود تا در پایان روز مراسم تقدیم روزه داران عزیز شود.

کد خبر 6062502 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • آموزش شیرینی‌پزی / طرز تهیه حلوا زنجبیلی تبریز با مواد بسیار ساده
  • ۱۰۰۰ بسته معیشتی در پهنه شهید دارایی استان خراسان رضوی توزیع شد
  • هزار بسته معیشتی در پهنه شهید دارایی استان خراسان رضوی توزیع شد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در پهنه شهید دارایی مشهد
  • طرز تهیه زولبیا و بامیه به روش قنادی در خانه مشابه قنادی
  • روش‌های موثر مصرف سیب برای کاهش وزن
  • توزیع بسته معیشتی در آران و بیدگل
  • شیر برنج بدون خامه بهترین گزینه برای کسانی که رژیم دارند
  • طرز تهیه ۴ مدل سوپ خوشمزه و مقوی برای افطار
  • تدارک ۱۵۰ هزار بسته اطعام افطار برای روزه داران امام حسنی (ع)