Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: امام جمعه زاهدان با بیان اینکه جشن گلریزان را تجلی و تمرکز محبت دانست گفت: جشن گلریزان برای شناختن بیشتر با بلوغ جوانمردی پایه گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان شب گذشته(11 خرداد) در جشن گلریزان بیان داشت: جشن گلریزان تجمیع جوانمردی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه جوانمردی یعنی اینکه بشریت و بشر را دوست داشته باشیم افزود: نباید در جامعه اسلامی حرف از تنگدستی باشد اگر است قطعاً بخشی از آن بر می گردد به کمبود جوانمردی در جامعه است.

 

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: اگر توانمندان مالی در پرداخت دیون شرعی مصمم باشند جامعه دچار شکاف طبقاتی نمی شود.

 

سلیمانی با اشاره به اینکه حفظ دین این است که نسبت به دیگران احساس مسئولیت کنیم، گفت: جوانمردی این است عزت طرف را حفظ کنیم و آبروی او را نبریم.

 

وی افزود: نرم خویی و دقت در عمل جزء جوانمردی و پرخاشگری با آن در تضاد است.

 

امام جمعه زاهدان ادامه داد: ستاد دیه در طول سال جلسات متعددی را برپا نموده که این جلسات از گذراندن از سر نیست و وظیفه خود می داند.

 

سلیمانی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری برای شناختن بیشتر با تلکیف شرعی پایه گذاری شده است، گفت: یک مومن بر گردن مومنان دیگر حق دارد.

 

وی جشن گلریزان را تجلی و تمرکز محبت دانست و افزود: سال گذشته کمک های خوبی در قالب جشن گلریزان جمع آوری شده و امسال همت خودمان را بالا ببریم تا زمینه آزادی تمامی زندانیان جرائم غیر عمد را در استان فراهم کنیم.

 

امام جمعه زاهدان داد: امروز ما زمینه آزادی دیگران را فراهم کنیم تا روز قیامت خداوند ما از غل و زنجیر آتش جهنم نجات دهد.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه قرآن نمایشگاه قرآن کریم مسجد مجلس کانون های مساجد ماه رمضان شب های قدر بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم دولت نماز جمعه زمینه آزادی جشن گلریزان ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۶۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: اعضای اتحادیه اروپا در ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه فاش کرد که انتظار می‌رود چندین کشور اتحادیه اروپا تا پایان ماه مه، کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند.

بورل در حاشیه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض، عربستان سعودی، گفت: ما واقعاً می‌خواهیم کشور فلسطین را به رسمیت بشناسیم.

پیش از این، اسپانیا و ایرلند متعهد شدند که حمایت بین المللی را برای به رسمیت شناختن فلسطین به عنوان یک کشور مستقل تضمین کنند، در حالی که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل گفت که به رسمیت شناختن یکجانبه کشور فلسطین "یک دستاورد برای حماس" است.

محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن درخواست از جامعه جهانی برای به رسمیت شناختن عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد، تأکید کرد: ما برای دستیابی به حل و فصل سیاسی و تجمیع غزه و کرانه باختری در یک کشور مستقل فلسطین تلاش می‌کنیم.

پس از گذشت ۲۰۵ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۵ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • بارش‌های پراکنده برای استان قزوین
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • بورل: اعضای اتحادیه اروپا در ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟