Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ پس از شکست تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ترکیه، قرار بود شاگردان کی روش در دیداری دوستانه فردا ( شنبه ) به مصاف یونان بروند اما به دلایلی این مسابقه لغو و سپس کوزوو برای برگزاری بازی تدارکاتی انتخاب شد که برگزاری آن هم از سوی کشوری با رنکینک ۱۵۲ لغو شد و قرار است ملی پوشان در آخرین بازی دوستانه خود در روسیه به مصاف لیتوانی بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از لغو دیدار ایران و یونان، فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای اعلام کرد: 

لغو این دیدار که برای دوازدهم خرداد و در روز فیفا برنامه ریزی شده بود، آسیبی جدی به برنامه تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نهایی اردوی آماده سازی جهت حضور در جام جهانی 2018 وارد کرد.

 فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران تاسف عمیق خود را از فقدان احترام، اخلاق و مسئولیت پذیری فدراسیون فوتبال یونان در تمامی فرایند هفته های اخیر اعلام می کند.

برخلاف ادعاهای اعلام شده، تیم ملی فوتبال ایران همواره آماده بازی در یونان بود، کمااینکه مستندات رد و بدل شده میان دو فدراسیون حکایت از این موضوع دارد.

فدراسیون فوتبال ایران با گزارش موضوع به فیفا پیش خواهد رفت و تمامی اقدامات قانونی برای جبران خسارتهای ایجاد شده در زمینه ورزشی و مالی را انجام خواهد داد.

 تا زمان اقدام بیشتر فیفا نسبت به این گزارش، فدراسیون فوتبال ایران اعلام می کند که روابطش را با فدراسیون فوتبال یونان به حالت تعلیق در می آورد.

فدراسیون فوتبال ایران همچنین اعلام می کند، در زمان مقتضی همه ابزارهای لازم برای یافتن جایگزین به منظور انجام بازی دوستانه در تاریخ دوازدهم خرداد را به کار گرفته شد.

پس از بیانیه، رسانه ترکیه TRT گزارش داده که بخش حقوقی فدراسیون فوتبال ایران قرار است در فیفا این موضوع را پیگیری و از یونان شکایت کند.

این رسانه ادامه داد: لغو این مسابقه از سوی مسئولان یونانی بوده و این موضوع سبب آسیب رساندن جدی به برنامه آماده سازی ایران در راه جام جهانی شده است و به همین دلیل ایران قرار است از فدراسیون فوتبال یونان به فیفا شکایت کند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۶۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران

فدراسیون فوتبال قصد دارد مذاکراتی با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال با این کشور انجام دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از 40 روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد
  • حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران