Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی محمدحسنی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره محفل سالیانه شعرا با رهبر انقلاب، اظهار کرد: شعر تاثیرگذارترین هنر بشر است و مقام معظم رهبری از شعر به عنوان وسیله ای یاد می کنند که در میدان های جنگ نرم می توان از آن استفاده کرد و در آخرین مرتبه ای که در حضورشان بودم از علاقه وافرشان به شعر و اختصاص بودجه ای مختص به این مقوله سخنرانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب در همه زمینه بخصوص شعر و ادبیات متخصص هستند، افزود: حساسیت ایشان بر شعر از جهت تاثیرگذاری این مقوله بر اندیشه ها نشات می گیرد البته منظورشان، اشعار دارای معنا و مفهوم است، نه شعرهای سطحی که اخیرا باب شده و متاسفانه مخاطب نیز دارد.

محمدحسنی ادامه داد: شعری که در حضور مقام معظم رهبری خوانده می شود باید جان مایه ادبی محکمی داشته باشد در شان مجلس ایشان خوانده شود البته در انتخاب شعر از سوی شعرا و دوستان حوزه هنری وسواس زیادی صورت می گیرد.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب به تمامی زوایای واژه ها آگاهی دارد و با نکته سنجی اشکال و یا امتیاز شعر را همان لحظه ذکر می کنند.

این شاعر با بیان اینکه محفل شعری با رهبری بازتاب غیر قابل وصفی دارد، اظهار کرد: دیدار با رهبر معظم انقلاب به طور کلی بازتاب دارد در این میان تفاوتی ندارد که چه افرادی باشند و هر یک از افراد و اقشار در دیدار با رهبری در جامعه برجسته می شوند.

وی درباره جریان سازی ادبی این دیدارها، گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری در هدایت هر یک از شاعران و خط دهی جریان فکری شان موثر است البته رشد هر یک شعرا به قدرت بیان و استعدد هنری خودشان بستگی دارد و در سال های اخیر تنوع اشعار و کیفیت برگزاری جلسه تا حد زیادی افزایش پیدا کرده است.

502

هادی محمد حسنی مقام معظم رهبری جنگ نرم

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مقام معظم رهبری جنگ نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۶۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب

در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.این گزارش تصویری در حال تکمیل است... به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080639 واژه های کاربردی مرتبط سازمان حج و زیارت امام خامنه‌ای رهبر انقلاب پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: حج امسال، حج برائت است
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • فیلم| در آخرین دیدار شهید زاهدی با رهبر معظم انقلاب چه گذشت؟
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری