Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-07@08:24:55 GMT

شیوه جدید استقلال برای خرید بازیکنان دلخواه

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۲۶۸۶۶

به گزارش وانانیوز، 

باشگاه استقلال مذاکره با بازیکنان مدنظرش را از خیلی وقت پیش آغاز کرده و با برخی از گزینه‌ها هم به توافق رسیده است.
هواداران استقلال در صفحات مجازی بار‌ها از مسوولان باشگاه خواسته‌اند نام بازیکنان اعلام شود. به همین دلیل باشگاه استقلال قصد دارد اسامی بازیکنانی را که با آنها به توافق رسیده، اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار شده هر بازیکنی که قراردادش امضا شد، نامش هم اعلام شود. گفته می‌شود از هفته آینده قرار است این موضوع علنی شود.
فصل پیش افتخاری شیوه جدیدی را برای جذب بازیکن اتخاذ کرد. جلسات شبانه مدیرعامل استقلال با بازیکنان مورد دلخواه سرمربی، شیوه جدیدی بود که توسط افتخاری ابداع شد. می شد حدس بزنی که این شیوه تنها راه فرار از دست رسانه‌ها و حتی وجود هرگونه حاشیه‌ای است اما در فصل جاری شرایط فرق کرده است. هواداران به دلیل قهرمانی استقلال در جام حذفی و همچنین صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی توقع دارند که برای فصل هجدهم شیوه مدیریتی کاملا تغییر کرده و باشگاه استقلال هوادار دلواپس را در جریان نقل و انتقالات قرار دهد به همین دلیل هم مسوولان باشگاه استقلال وعده دادند که هواداران را در جریان اخبار نقل و انتقالات قرار دهند. شاید از جلسات شبانه دیگر خبری نباشد و افتخاری با فهرست شفر در روز وارد مذاکره شود. باید دید آقای مدیرعامل در شرایطی که تیم رقیب از پنجره نقل و انتقالات محروم است می‌تواند خواسته‌های شفر را برآورده کند.

منبع: وانا

کلیدواژه: استقلال نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۶۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

برخلاف سال‌های گذشته، هواداران استقلال به جای پشت دروازه در ضلع شرقی طبقه دوم ورزشگاه یادگار امام مستقر شدند تا دقیقا بالای سر هواداران تیفوسی تیم تراکتور نشسته باشند.

در این شرایط انتظار می‌رفت که بازی بی حاشیه دنبال شود، اما ناگهان در بین دو نیمه پرتاب متقابل سنگ و صندلی به یکدیگر انجام شد و البته بعد از یک تبادل آتش کوتاه، همه چیز به صحنه صلح قبلی بازگشت.

در ابتدای بازی هم هواداران تراکتور در سکو‌های تی تی، با بادکنک بازی شرایط جالبی را رقم زدند و این در حالی بود که وزش باد، بادکنک‌های قرمز را به سوی طرفداران استقلال بُرد.

همچنین هواداران تراکتور با پرچم‌های بزرگ و آتش بازی خاص، تلاش خود را کردند تا در روزی که سکو‌های استادیوم یادگار پر نشده بود، شرایط را به سود تیمشان رقم بزنند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند
  • هاشمی‌نسب: با جام یا بی جام، قهرمانیم!/ ابایی برای حرف زدن ندارم حتی اگر هزار میلیارد جریمه شوم
  • هاشمی‌نسب: استقلال برای ما قهرمان است، چه با جام و چه بدون جام!
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • نساجی نیمه اول شجاعت لازم را برای شکست پرسپولیس نداشت
  • جشن بازیکنان پرسپولیس و هواداران پس از پیروزی در ورزشگاه وطنی قائمشهر / فیلم
  • انتقاد اوزونیدیس از هواداران: شما باید حامی بازیکنان باشید نه انتقادکننده
  • بلیت نساجی - پرسپولیس نایاب شد
  • طارمی به جایگاه دلخواه برگشت
  • آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال