Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@11:34:54 GMT

پیام رئیس مجلس به یازدهمین کنگره جهانی زرتشتیان

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۲۷۲۷۸

پیام رئیس مجلس به یازدهمین کنگره جهانی زرتشتیان

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران، در پیامی به یازدهمین کنگره جهانی زرتشتیان گفت: ایرانیان یکتاپرست از دیرباز با آزاداندیشی، عقلانیت و با وجدانی پاک به دنبال حق و آرمان های نیک بودند.

به گزارش ایسنا، متن کامل پیام علی لاریجانی که توسط اسفندیار اختیاری نماینده زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی در یازدهمین کنگره جهانی زرتشتیان خوانده شد، بدین شرح است:

«برگزاری یازدهمین کنگره جهانی زرتشتیان فرصت مغتنم و شایسته ای در جهت تبیین و بازخوانی آرمانهای این دین توحیدی یعنی اندیشه نیک، گفتار نیک و کردارنیک به شناخت و معرفت درباره این اصول مترقی حیات بشر و حس کمال جویی و معنویت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداوند بزرگ را سپاسگزارم که به مناسبت این گردهمایی معنوی توفیق یافتم مراتب احترام خویش را به شما ادا کرده و بتوانیم گامی در جهت پاسداشت مهربانی و نیک رفتاری و اندیشه پاک برداریم.

ایرانیان یکتاپرست از دیرباز با آزاد اندیشی، عقلانیت و با وجدانی پاک به دنبال حق و آرمان های نیک بودند و در گسترش آن به درستی کوشیده اند. گفتگوی پیروان ادیان الهی با نگاه انسانی و آموزه های بر آمده از دین در شناخت معرفت و گسترش آرامش و اخلاق همواره شایسته تقدیر است.

این گفتگوها می تواند زمینه سازندگی پیوند خورده با صلح و ثبات جهانی بدون تنش و با نگاهی توام با اعتدال و برابری باشد که هدف ادیان الهی نیز بر همین مدار است.

در خاتمه، ضمن سپاس از دوست و همکار ارجمندم جناب آقای دکتر اسفندیار اختیاری نماینده محترم زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی به جهت رساندن درود و پیام تبریک اینجانب به شما عزیزان امید دارم این چنین جلسات بحث و گفتگو به خوبی تداوم یافته و با توفیق روز افزون و دستاوردهای ارزشمند برای رستگاری و پیشرفت نسل های آینده همراه باشد.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی»

به گزارش ایسنا، کنگره جهانی زرتشتیان، در شهر پرث کشور استرالیا در حال برگزاری است. این کنگره از ایران آغاز شده و حدود ۵ سال یکبار در یک کشور برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام زرتشتیان علي لاريجاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۷۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد

دریافت 36 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6097467

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیس مجلس شورای اسلامی
  • اهمیت پیام‌های رئیس اقلیم کردستان عراق در تهران
  • راند دوم
  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • پیام شی به نشست سازمان همکاری اسلامی
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار