Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-09@13:17:03 GMT

آغاز انتخاب رشته آزمون ارشد از امروز

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۲۷۳۶۳

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد خبر داد و گفت: داوطلبان از امروز شنبه، ۱۲ خرداد ماه می‌توانند نسبت به انتخاب رشته در این آزمون اقدام کنند.

دکتر حسین توکلی ضمن اعلام این مطلب افزود: کارنامه اولیه آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد سال ۹۷ روز چهارشنبه ۹ خرداد ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: آن دسته از داوطلبانی که بر اساس کارنامه اعلام نتیجه آزمون کارشناسی ارشد ۹۷، مجاز به انتخاب رشته در آزمون شده‌اند، ضرورت دارد بر اساس مفاد اطلاعیه‌ای که همزمان با انتشار کارنامه روز ۹ خرداد منتشر شده است، در زمان مقرر نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

دکتر توکلی ظرفیت پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد را ۱۵۴ هزار و ۳۸۳ داوطلب اعلام کرد و گفت: این آمار بدون در نظر گرفتن ظرفیت پذیرش در دانشگاه آزاد لحاظ شده است.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان مجاز در آزمون کارشناسی ارشد می‌توانند از امروز شنبه ۱۲ خرداد تا روز شنبه ۱۹ خرداد ۹۷ برای انتخاب رشته اقدام کنند.

دکتر توکلی در پایان خاطرنشان کرد: دفترچه انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره ۲) آزمون کارشناسی ارشد نیز روز پنجشنبه ۱۰ خرداد ماه منتشر شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سازمان سنجش آموزش کشور کارشناسی ارشد کارشناسی سازمان سنجش دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد سازمان سنجش آموزش کشور کارشناسی ارشد انتخاب آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۷۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سردار برای ستاره های تیم ملی والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران تا دو هفته دیگر باید در یکی از سخت ترین رقابت های خود در این چند سال یعنی لیگ ملتهای والیبال شرکت کند که باعث شده تب والیبال در بین همه حتی ورزشکاران دیگر رشته ها داغ شود.

سردار آزمون ستاره تیم ملی فوتبال ایران یکی از کسانی است که به حضور تیم ملی والیبال در لیگ ملتهای والیبال واکنش نشان داد و گفت: "تیم ملی والیبال کار بسیار سختی برای حضور در المپیک پاریس دارد ولی من مطمئن هستم که همه بچه های تیم تلاششان را خواهند کرد و امیدوارم اگر به هر نحوی به المپیک صعود نکردیم حداقل بازیکنان تیم ملی یک عملکرد خوب داشته باشند."

سردار آزمون قبل از آنکه فوتبالیست بشود سابقه حضور در تیم های پایه والیبال ایران را داشت که مصدومیتی که برایش پیش آمد باعث شد به سمت رشته فوتبال بیاید و به یکی از ستاره های تیم ملی تبدیل شود. وی دو فصل پیش در والیبال بانوان تیمداری نیز کرد که تیمش سریک گنبد به عنوان دومی لیگ رسید.

دیگر خبرها

  • برگزاری اختتامیه دومین دوره رویداد صدرا در واحد تهران شمال/حمایت صنایع از پایان‌نامه‌های کاربردی کارشناسی ارشد و دکتری
  • اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ در خردادماه
  • زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ارشد و معرفی شدگان دکتری اعلام شد
  • مراسم تجلیل از برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی برگزار شد
  • راه‌اندازی۶ دانشکده موضوعی جدید در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • پیام سردار برای ستاره های تیم ملی والیبال ایران
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۰ و ۱۱ خردادماه برگزار می شود
  • زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد
  • اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود