Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، اگر بگوییم که می توانید یک سینمای خانگی ۶۰ اینچی را در جیب خود حمل کنید، حتماً فکر می کنید یک رویاپروری خوش بینانه است یا قسمتی از یک فیلم تخیلی، اما این ایده توسط یک دستگاه با وزن باورنکردنی نیم کیلو گرم به واقعیت پیوسته است.

یک پروژکتور جیبی به شما این امکان را می دهد که به طرز شگفت آوری تصاویری که روی لپ تاپ، تبلت، گوشی اندروید یا آیفون، کنسول های بازی، پخش کننده DVD و … خود دارید، در خانه، محل کار یا حتی فضای بیرونی در ابعادی بسیار بزرگ تر نمایش دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگاهی که به شما اجازه می دهد هر جایی و هر زمانی که دوست داشتید لذت دیدن هر تصویری را با دوستان خود یا افراد خانواده شریک شوید و آن ها را شگفت زده کنید. پس اگر ایده تماشای فیلم، فوتبال یا کلیپ دلخواهتان، روی یک صفحه نمایش بزرگ تر از گوشی موبایل، در حالی که کیلومترها خارج از شهر کمپ زده اید را دوست دارید، نیاز به یک پروژکتور جیبی دارید.

پروژکتورهای قابل حمل در محدوده شگفت انگیز و وسیعی از اندازه، روشنایی، امکانات جانبی و ..قرار دارند. ما به شما کمک می کنیم تا این اختلافات را مرتب کنید تا مدل مورد علاقه شما در میان سایر مدل ها قابل تشخیص تر شود.

بزرگ و با کیفیت

تا همین اواخر ایده ویدئو پروژکتورهای خانگی و قابل حمل بیشتر فقط یک ایده تازه برای سرگرمی و جزو محصولات خاص بودند اما هر روز بیشتر شاهد شکوفایی این دستگاه ها در طراحی و کارایی هستیم. این گجت های دوست داشتنی از ایده ای برای سرگرمی در حال تبدیل شدن به یک راه حل مناسب برای بسیاری از مشکلات هستند و به خوبی هم از وظایف کلاسیک ویدئو پروژکتور ها مانند ارائه آمار و ارقام بصورت سمعی و بصری در قرار ملاقات های کاری یا همایش ها بر آمده اند. هم چنین تصاویر بزرگ در مدارس یا دانشگاه ها برای تدریس استفاده می شوند یا در شرکت ها و همایش ها برای ارائه مطالب به مخاطبان به کار گرفته می شوند.

کمتر محصولی است که برای هر نوع کارکردی خوب باشد پس اول باید نیاز خود را مشخص کنید. به عنوان مثال نوع کاربرد، تعداد مخاطبان، محل استفاده و … سوالاتی است که هیچ راهنمایی به جز شما قادر نیست به آن ها پاسخ دهد.

حواستان باشد که…

یکی از فاکتورهای اصلی که باید بررسی شود شدت روشنایی با واحد اندازه گیری لومن است. اگر بیشتر از پروژکتور خود در فضای باز یا محیط هایی با نور زیاد استفاده می کنید، حتماً دستگاهی بخرید که شدت روشنایی بالاتری داشته باشد. بدیهی است که در شرایط برابر، روشنایی بیشتر به معنی بالاتر بودن قیمت پروژکتور است. اگر بیشتر می خواهید یک راه حل عملی برای بردن مینی تئاتر خود به بیرون شهر یا در کمپ و چادر داشته باشید، به جز وزن دستگاه باید به دنبال دستگاه هایی با باطری داخلی که عمر طولانی تر و امکان شارژ با پاور بانک را دارند، باشید.

ویدیو پروژکتورها ورودی ها وخروجی های مختلفی دارند که به آن ها قابلیت اتصال به مولتی مدیاهای بیشتری را می دهد. ویدئو پروژکتورهای با مدل های بالاتر با تمام گوشی های موبایل، کنسول های بازی و سایر پخش کننده هماهنگ شده و از امکان ارتباط بی سیم نیز بهره مند هستند.

یک پروژکتور بهترین و ارزان ترین روش برای تجربه کامل سینمای خانگی است. بعضی از آن ها در ابعاد یک گوشی موبایل هستند اما می توانند تصاویری به بزرگی ۶۵ اینچ را روی دیوار، سقف یا هر کجا بخواهید ایجاد کنند هم چنین جهت دموی محصولات، بازاریابی، جلسات کوچک مدیران، اساتید یا پروژه های دانشجویی یک گزینه فوق العاده برای نمایش همه تصاویر با بزرگنمایی قابل توجهی است. در فروشگاه اینترنتی زنبیل به شما لیستی از این گجت ها بر اساس قیمت، قدرت و امکانات دیگر نمایش داده شده است تا خرید در هر زمانی و از هر جایی آسان تر و لذت بخش تر باشد.

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

انتهای پیام

true برچسب ها : پروژکتور سینمای خانگی فروشگاه اینترنتی زنبیل true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۷۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد گفت: فراخوان ایده‌ها در هفته فرهنگی اصفهان اعلام شده است و شهروندان می‌توانند پیشنهادات خود را برای معرفی بهتر مجموعه تخت‌فولاد و رونق‌بخشی آن در حوزه گردشگری با شماره‌گیری ۰۹۰۲۸۰۱۱۳۵۵ مطرح کنند.

ابراهیم عمرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن گرامیداشت هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: فرارسیدن این هفته بهانه‌ای شد تا ظرفیت‌های گردشگری و زیارتی تخت‌فولاد را به‌عنوان گنجینه ارزشمند و معنوی در مناسبت‌های مختلف معرفی کنیم.

وی با اشاره به یکی از رویدادهایی که به‌طور مستمر در مجموعه تخت‌فولاد برگزار می‌شود، افزود: «نشست در محضر» یکی از این رویدادها است، در هفته فرهنگی اصفهان ما در محضر آیت‌الله سید محمدباقر درچه‌ای هستیم که یکی از شخصیت‌های بارز در مجموعه تخت‌فولاد است.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد با بیان اینکه دو نشست تخصصی در هفته فرهنگی اصفهان برگزار می‌شود، تصریح کرد: نشست بررسی ابعاد سیاسی و اجتماعی آیت‌الله سیدمحمد باقر درچه‌ای در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود و اساتید حوزه و دانشگاه حول شخصیت این فرد با یکدیگر گفت‌وگو می‌کنند، همچنین نشست دیگری حول محور بررسی ابعاد کلامی و اعتقادی آیت‌الله سیدمحمد باقر درچه‌ای در خیابان عبدالرزاق، بازار نیماورد در مدرسه نیماورد برگزار شد.

عمرانی با اشاره به رویداد ایده‌کاپ در بعد گردشگری تخت‌فولاد ادامه داد: تخت‌فولاد ظرفیت ایده‌پردازی بالایی دارد، ما سعی کرده‌ایم با مشارکت شهروندان در هفته فرهنگی اصفهان فعالیت این مجموعه را افزایش دهیم.

وی بیان کرد: زمانی که شهروندان ما را با خلاقیت‌های خود را در ایده‌پردازی برای مجموعه تخت‌فولاد یاری کنند، ما در شرایط بهتری این سرمایه عظیم را معرفی می‌کنیم.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اضافه کرد: مجموعه تخت‌فولاد برای تشویق مشارکت شهروندان در ایده‌پردازی، علاوه‌بر جوایز ویژه، آن‌ها را برای تحقق آن ایده حمایت می‌کند.

وی گفت: فراخوان ایده‌ها در هفته فرهنگی اصفهان اعلام شده است و شهروندان می‌توانند پیشنهادات خود را برای معرفی بهتر مجموعه تخت‌فولاد و رونق‌بخشی آن در حوزه گردشگری با شماره‌گیری ۰۹۰۲۸۰۱۱۳۵۵ مطرح کنند.

عمرانی خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم بیست‌وششم خرداد به‌مناسبت «روز نکوداشت تخت‌فولاد» ایده‌های برتر را معرفی و اختتامیه ایده‌کاپ را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: یک رویداد دیگر به‌عنوان «تکیه‌گرد» در تخت‌فولاد برگزار می‌شود که تکیه‌های این مجموعه در آن معرفی می‌شود، همچنین به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان روز سیزدهم اردیبهشت، شهروندان می‌توانند در تکیه خاتون‌آبادی حضور پیدا کنند.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد گفت: خاتون‌آبادی از تکیه‌های کمتر دیده شده در مجموعه تخت‌فولاد است که مدت‌ها درِ آن به روی شهروندان بسته بود، اما به‌تازگی بازگشایی شده است، همچنین شهروندان می‌توانند از عناصر گردشگری و زیارتی این مجموعه استفاده کنند.

کد خبر 748141

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ماجرای خدمتی که عباس کیارستمی در دهه ۷۰ به سینمای ایران کرد چه بود؟
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • ایده‌های کسب و کار در دوران سربازی + با سرمایه زیر 10 میلیون
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • اگر صافی کف پا نوعی بمب ساعتی نباشد چه؟