Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@01:37:07 GMT

رمز عبور از تحریم‌ها تکیه بر توانمندی‌های داخلی است

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۲۷۶۱۴

رمز عبور از تحریم‌ها تکیه بر توانمندی‌های داخلی است

خوانسار- معاون امور مجلس رییس جمهور گفت: امروز با تکیه به توانمندی‌ها و دانش داخلی کشور با اتحاد و انسجام مردم می‌توان از برنامه‌های دشمن عبور کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، حسینعلی امیری در جلسه شورای اداری خوانسار اظهار کرد: مردم همواره در صحنه‌های سیاسی،  دفاعی با حضور خود ازآرمان‌های امام و شهدا دفاع  و ازدولت‌ها پشتیبانی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نگاه به تاریخ اسلام و دوران ائمه معصومین(ع) باید با تأسی و  الگو گرفتن از سیره و روش ائمه اطهار مشکلات را برطرف کنیم.

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: شجاعت همیشه در جنگ مهم نیست، گاهی شجاعت در صلح مهم‌تر و بالاتر است. برجام که رهبر معظم انقلاب آن را نرمش قهرمانه معرفی می‌کنند، به تأسی از بزرگان و پیشوایان دین صورت گرفت و به خاطر یک مصلحت مهم‌تر این توافق را امضا کردیم. در دوران امام حسن مجتبی(ع) معاویه قصد داشت به مردم القا کند که امام حسن (ع) اهل صلح  و سازش نیست و به دنبال جنگ است. امام حسن مجتبی(ع) با معاهده صلح ابزار را از معاویه گرفت و نفرت در طول تاریخ برای معاویه ماندگار شد.

امیری گفت: امروز نیز  گرچه با بدعهدی‌های آمریکا در خروج از این معاهده بین المللی مواجه هستیم، اما  ازبرکاتش نیز بهره‌مندشده ایم. امروز جامعه جهانی همراه با کشور ایران شده است در صورتی که در  سال ۹۱ ایران ستیزی مطرح بود؛ زیرا استکبار جهانی یک چهره خشن در ذهن مردم و دولتمردان دنیا ساخته بود.

امیری افزود: وقتی رییس جمهور آمریکا از این معاهده بین المللی خارج شد، به جز رژیم کودک کش صهیونیست  دیگر کشورها آن را همراهی نکردند. در برجام ثابت کردیم  اهل جنگ نیستیم و خواهان  صلح و دوستی با کشورها هستیم و به همین دلیل نظر کشورهای جهان  نسبت به ایران تغییر کرد.

معاون امور مجلس رییس جمهور گفت:  قبل از عهد نامه برجام نمی‌توانستیم صادرات نفت داشته باشیم و تحریم‌های ظالمانه  برکشور سنگینی می کرد. با حمایت رهبر معظم انقلاب و با مدیریت رییس جمهور و تلاش تیم  مذاکره کننده  با یک قطعنامه سایه قطعنامه‌های ظالمانه از کشور برداشته شد.

امیری گفت: امروز بازار نفت خود را در کشورهای دیگر داریم و از راه  درآمدهای نفتی به صندوق ذخیره کمک می‌شود و کشور در یک مسیر توسعه قرار گرفته است. در همین راستا، اقتصاد مقاومتی یکی از برنامه‌های دولت است و چالش‌های فرا روی توسعه کشور را باید شناسائی و با  نوآوری جدید طرح کنیم.

وی تأکید کرد: امروز با تکیه به توانمندی‌ها و دانش داخلی کشور  با  اتحاد و انسجام مردم می‌توان از برنامه‌های دشمنان عبور کرد. مهمترین مولفه  قدرت ایران،  نیروی انسانی، اتحاد و انسجام است ومهم ترین موضوعی که قدرت ملی ما را رقم می‌زند اعتماد ملی است.

امیری تأکید کرد: قانون را باید طوری در ادارات برنامه‌ریزی کنید که مشکلات بروکراسی برای ارباب رجوع حل شود، کشور نیاز به همکاری آحاد مختلف مردم دارد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آمریکا اقتصاد مقاومتی برجام بروکراسی اداری خوانسار نفت اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۷۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله رئیسی یک قهرمان است/ قلب مردم پاکستان برای آیت‌الله رئیسی می‌تپد

فرارو- علامه محمد امین شهیدی رئیس امت واحده پاکستان گفته است که مردم پاکستان به عنوان ملتی سرافراز، رئیس جمهور ایران را یک رهبر مذهبی و انقلابی می‌دانند.

به گزارش فرارو، علامه محمد امین شهیدی اظهار کرد: آیت الله ابراهیم رئیسی به دلیل ویژگی‌ها و خصوصیات شخصی‌اش، فردی ممتاز است. او مجتهد، فقیه، دکتر، عالم دین، قاضی است و بسیاری ویژگی‌های دیگر نیز دارد. او به عنوان رئیس حکومت اسلامی، شخصیت بسیار ارزشمندی برای مردم پاکستان است.

وی افزود: مردم پاکستان از استقبال عمومی از این قهرمان که در دوران ریاست جمهوری او برای اولین بار در تاریخ تصمیم جسورانه‌ای علیه دولت غاصب کودک کش صهیونیستی گرفته شد، هیجان زده هستند.

رئیس امت واحده پاکستان گفت: امیدواریم سفر رئیس جمهور ایران بر قوت اشتراکات سیاسی، دیپلماتیک، فرهنگی، مذهبی و تاریخی دو کشور بیفزاید.

وی با بیان اینکه قلب مردم پاکستان برای چنین رهبران انقلابی می‌تپد که عزت و کرامت را نشان می‌دهند اضافه کرد: سفر آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران نه تنها نقطه عطف مهمی از نظر دیپلماتیک و سیاسی خواهد بود، بلکه برای مسلمانان شیعه و سنی پاکستان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

علامه محمد امین شهیدی گفت: مردم پاکستان مشتاق دیدار رهبر کبیر امت اسلامی آیت الله رئیسی از نزدیک هستند و از گفتگو‌های ایشان بهره مند می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی خاورمیانه و روابط پاکستان و ایران، سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان بسیار حائز اهمیت است. در سفر سه روزه وی به پاکستان، استقبال مردمی مثال زدنی و پرشور مردم ثابت خواهد کرد که او در هیچ کشور دیگری نیست، بلکه در کشور خودش است. هر جوان سرافراز پاکستان و هر پاکستانی مشتاق استقبال از رئیس جمهور ایران است.

رئیس امت واحده پاکستان در پایان گفته با سفر رئیس جمهور ایران، هر دو کشور به یکدیگر نزدیک خواهند شد و سوء تفاهم‌ها برطرف می‌شود و با شانه به شانه ایستادن در برابر دشمنان مشترک، جلوه‌های عملی وحدت متقابل به وجود می‌آید.

دیگر خبرها

  • تصویری از عبور مردم از عرض رودخانه سدیج به دلیل نبود پل
  • عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است
  • ابعاد مهم سفر رئیس‌جمهور به اسلام آباد
  • رئیس‌جمهور: اراده ایران و پاکستان بر توسعه روابط همه جانبه است
  • آیت‌الله رئیسی یک قهرمان است/ قلب مردم پاکستان برای آیت‌الله رئیسی می‌تپد
  • تحقق تامین امنیت غذایی در کشور با اتکا بر تولیدات داخلی
  • دستیابی به رشد اقتصادی ۵.۴ درصدی در شرایط تحریمی با تکیه بر تحولات بخش نفت و گاز
  • دستیابی به رشد اقتصادی 5.4 درصدی در شرایط تحریمی با تکیه بر تحولات بخش نفت و گاز
  • پاکستان آماده استقبال از رئیس جمهور ایران