Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-08@23:39:05 GMT

امام خمینی(ره) اسلام و قرآن را در دنیا زنده کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۲۷۸۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در جشن گلریزان آزادسازی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد کرمانشاه، با بیان اینکه رسول اکرم(ص) پیش از شروع ماه مبارک رمضان از طریق خطبه ها رسیدن این ماه را به مسلمانان بشارت می داد، اظهارکرد: خداوند در ماه مبارک رمضان مردم و مومنین را به ضیافت خود دعوت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: باید در این ماه در تلاش باشیم از تمام وجود و اعتبار خود استفاده کنیم تا بتوانیم با انجام امور حسنه همچون کمک به مردم میهمانان خوب خدا باشیم، چراکه کسی به میهمانی خدا دعوت می شود که روی او حساب باز شده باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه باید ارزش این ماه و دعوت به آن را بدانیم، افزود: همه ما در قبال فقرا، ضعفا و خانواده های درحال متلاشی مسئول هستیم و اگر امکانات و شرایط کمک به آنها را داشته باشیم اما اقدامی نکنیم، بازخواست می شویم.

وی یادآورشد: همچنین انجام کار خیر به صاحب آن عمل احساس آرامش و لذت می بخشد و پولی که در راه خدا هزینه می شود همان سپرده ثابت است.

امام جمعه کرمانشاه با تاکید براینکه هر عملی عکس العملی دارد، گفت: وقتی فردی به کار خیری وارد می شود، به مرور درهای انجام کارهای خیر دیگر برای او باز خواهد شد، لذا زندگی این فردهمراه با آرامش و با برکت می شود.

وی با بیان اینکه باید سعی کنیم زندگی الهی و نورانی داشته باشیم، افزود: زمانی که امام خمینی(ره) قیام خود را آغاز کرد به اندازه تعداد انگشتان دست افراد نزدیک همراه او نبودند، اما ایشان با زندگی خود توانست کلمه اسلام را در دنیا مطرح کند و خدمات اسلام، قرآن و رسول خدا(ص) را در دنیا زنده کرد.

وی همچنین در ادامه شب قدر را شب مقدرات عنوان کرد و افزود: هرچه در این شب عمل کنیم قَدَرهای خود را تعیین می کنیم.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۷۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این تصاویر پربازدید شد؛ اقدام معلم فداکار در سیل+ ویدئو

دریافت 14 MB

به گزارش همشهری آنلاین،در پی بارش شدید باران، ۲ نفر از دانش‌آموزان ابتدایی مدرسه امام خمینی(ره) «روستای کچوز» در مسیر سیل گرفتار شدند که با فداکاری به موقع «فرید محمودی»، معلم این مدرسه، آنان نجات پیدا کردند.

آموزشگاه امام خمینی (ره) دارای ۶ دانش‌آموز است و در روستای کچوز در منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ قرار دارد.

کد خبر 850273 منبع: فارس برچسب‌ها سيل استان چهار محال و بختیاری خبر مهم حوادث ایران

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جوادی آملی: فریب، راه نیست و با آن نمی‌توان زندگی کرد
  • محفل انس با قرآن در آبدان برگزار شد
  • وحدت اسلامی؛ راهکار مقابله با توطئه دشمنان/ لزوم تمسک مسلمانان به قرآن کریم و مساجد
  • این تصاویر پربازدید شد؛ اقدام معلم فداکار در سیل+ ویدئو
  • نگاهی به یک نمایشگاه هنری قرآنی/ مسؤولیتی که امید را زنده می‌کند
  • ارائه خدمات فرودگاهی به ۳ هزار و ۲۰۰ مسافر در روز
  • حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
  • روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی
  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)