Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس:معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت:پنج هزار نیروی خدمات شهری نیز پس از توفان و باد شدید دیروزمشهد به نظافت شهر پرداختند تا با توجه به پیش‌بینی باران مشکلی برای کانال‌های آب‌های سطحی رخ ندهد.

 به گزارش قدس آنلاین؛کاظمی با بیان اینکه  اکیپ‌های هرس و قطع اشجار در سطح شهر آماده‌باش بودند گفت:بیش از ١٠٠ اصله درخت با وزش باد شدید سقوط کرده بود و این توفان ٨٣ کیلومتر در ساعت سرعت داشته و تعـــــداد تماس‌ها با مرکز ١٢۵ از ساعت ١٨:۴٣ الی ٢١ پیرامون این طوفان و وزش باد شدید ۵١۴ مورد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ️تعداد کل عملیات مرتبط با طوفان و وزش باد شدید ۴٣ مورد بوده که از این تعداد  ١٣ عملیات در آسانسور، سقوط دو تیرآهن، سقوط یک درخت خطری، سقوط ١٧ درخت شامل یک مورد روی ریل قطار شهری، ١١ مورد روی خودرو، یک مورد روی کابل و چهار مورد در معبر بوده‌ایم.

معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد افزود: سقوط ورق روی خودرو یک مورد، ریزش دیوار و ساختمان دو مورد، سقوط تابلو یک مورد، سقوط اسکلت و اسکلت خطری سه مورد و ساختمان خطری سه مورد از دیگر حوادث روز گذشته طوفان مشهد اعلام کرد.

 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: طوفان شديد مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیرو‌های خدمات شهری مشهد تا دوشنبه ۲۷ فروردین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: با توجه به تداوم بارش ها، آماده‌باش نیرو‌های خدمات شهری تا  فردا دوشنبه ۲۷ فروردین  ادامه دارد.

احسان نجاری مقدم افزود: همزمان با اعلام هشدار هواشناسی و شروع بارش رحمت الهی، نیرو‌های خدمات شهری در سطح شهر به حالت آماده‌باش درآمدند و در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.

وی گفت: از ابتدای بارندگی دو هزار و ۶۶۶ نفر نیروی پاکبان خدمات شهری در سه نوبت آماده‌باش بودند که به بیش از سه هزار و ۷۰۰ نفر افزایش یافتند، همچنین ۱۱۶ موتور پمپ، ۸۱ دستگاه ماشین‌آلات تانکری و پشتیبانی خدمات شهری و چهار هزار و ۸۵۰ کیسه شن در مناطق مختلف شهر مشهد مستقر هستند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: با شروع بارش‌ها ۴۵ نقطه تجمع جزئی آب سطحی گزارش شد که به هنت نیرو‌های خدمات شهری به سرعت رفع شد.

نجاری مقدم گفت: یکی از معضلاتی که هنگام بارندگی در مشهد با آن مواجه هستیم، تجمع پسماند رها شده از طریق شهروندان در جوی‌ها و کانال‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی است که این مورد باعث گرفتگی مسیر‌ها می‌شود از این رو  از شهروندان  تقاضا می‌شود از ریختن و رهاسازی پسماند در جوی‌ها و کانال‌ها خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • تاخیر در مسافرگیری خط سوم قطار شهری مشهد پذیرفتنی نیست
  • خسارت باد و باران به ۶۲ اصله پایه شبکه برق سیستان وبلوچستان
  • باد و باران به ۶۲ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد
  • هشدار قرمز صادر شد | بارش‌ سیل‌آسا و طوفان در ۵ استان | از دریا در این استان دور بمانید
  • آماده باش نیرو‌های خدمات شهری مشهد تا دوشنبه ۲۷ فروردین
  • سقوط بازار‌های مالی جهان پس از پاسخ ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی
  • سقوط بازار‌های مالی در جهان پس از پاسخ ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی
  • سقوط بازارهای مالی در جهان پس از پاسخ ایران به اسرائیل
  • سقوط بازارهای مالی در جهان پس از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی
  • سقوط بازارهای مالی در جهان پس از پاسخ ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی