Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@21:51:01 GMT

اختلاف قد عجیب خواننده معروف با نامزد جدیدش +عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۲۸۳۴۲

اختلاف قد عجیب خواننده معروف با نامزد جدیدش +عکس

رکنا: همین چند وقت پیش خبر دادیم که آریانا گرانده به خاطر این‌که تمرکزش را روی انتشار آلبومش بگذارد رابطه‌اش با مک میلر را بهم زده است ولی حالا فکر می‌کنیم او میلر را دور زده باشد!

پیت دیویدسون بازیگر Actor ۲۴ ساله با انتشار عکسی درکنار آریانا گرانده، رابطه‌اش با این خواننده را تایید کرد و نوشت: اسرار فاش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع آریانا گرانده رابطه‌اش با میلر خواننده را بهم زد و خیلی زود با دیوید سون بازیگر دوست شد تا بیش از هر زمانی به ما ثابت شود که به حرف ستاره‌های آمریکایی نمی‌شود اعتماد کرد! چند وقت پیش هم برد پیت گفته بود که تا یک سال قصد ندارد با کسی وارد رابطه شود ولی دو هفته بعد رسانه‌ها از آشنایی او با یک زن معمار خبر دادند.

اما آن‌چه که در مورد آریانا گرانده و دوست جدیدش سوژه شده، اختلاف قد آن‌هاست. آریانا گرانده 153 سانتی‌متر قد دارد و دیویدسون 192 سانتی متر. یعنی 39 سانتی‌متر اختلاف قد.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت بازیگر Actor عکس انتشار نامزد عجیب خواننده معروف حوادث عکس اخبار تهران حوادث تهران زن پرونده حوادث مشهد دبیرستان مدرسه ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۸۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، آرش رضاوند هافبک استقلال یکی از بازیکنانی است که بیشترین حضور را در ترکیب این تیم داشته و مهره‌ای ثابت در تفکرات جواد نکونام در طول فصل بوده است.

رضاوند در تمرین استقلال با انگیزه و پرتلاش ظاهر شد و در کنار دیگر بازیکنان استقلال به تمرین پرداخت، او در چند بازی اخیر در پستی جدید و با شرح وظایف متفاوت در زمین حاضر شده و در تمرینات اخیر استقلال برنامه‌های متفاوتی نسبت به نیم فصل اول را دنبال می‌کند.

با انتقال جلال‌الدین ماشاریپوف به خط هافبک و حضور او پشت مهاجمان استقلال، آرش رضاوند در کنار هافبک دفاعی این تیم با وظایف جدیدی فعالیت می‌کند و نقش محوری در ترکیب آبی‌ها دارد.

رضاوند در بازی‌های اخیر بیشتر نزدیک به دایره میانی میدان وظیفه توپ‌ربایی، قطع توپ و تحت فشار قراردادن هافبک‌های حریف را بر عهده دارد و پس از دریافت توپ انتقال به ماشاریپوف و بازیسازی سریع در دستور کار آبی‌ها قرار می‌گیرد.

آبی‌پوشان تمرین بانشاطی را پشت سر گذاشتند و آماده دیدار جمعه مقابل شمس‌آذر قزوین شدند.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) حضور علی دایی در مراسم ختم همسر سیاستمدار معروف اصلاح‌طلب
  • معروف‌ترین خواننده جهان و نامزدش به تهران آمدند/ عکس
  • ادعای عجیب ویدال: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • چطور از مردها تعریف کنیم؟
  • لباس عروس لاکچری بازیگر زن معروف؛ «سوگل خلیق» عروس شد؟ + عکس
  • بلایی که بازیگر زن معروف در کودکی بر سر گربه‌ها آورد + ویدئو
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • بیشترین شعاع انفجار متعلق به کدام بمب است؟! شعاع انفجار انواع بمب‌های معروف دنیا را ببینید + ویدئو
  • سروش صحت سریال جدیدش را کلید می‌زند
  • آمریکا: شهادت کودک ۶ ساله فلسطینی در غزه توسط اسرائیل را بررسی می‌کنیم