Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه حوادث: عاملان جنایت گانگستری مشهد ساعت 11 صبح امروز برای بازسازی صحنه جرم همراه ماموران پلیس در محل جنایت حاضر می شود.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، اوایل مرداد ماه سال گذشته جنایت Crime هولناکی در چهار راه امامیه قاسم آباد مشهد رقم خورد که در آن راننده پراید با در دست داشتن اسلحه ساچمه ای وینچستر از خودرویش پیاده شد و با شلیک های زیاد به راننده پراید سفید رنگ که جوان 34 ساله ای بود سناریوی مرگباری را رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب ماموران پلیس Police آگاهی تهران و قاضی Judge میرزایی در صحنه جرم Crime حاضر شدند و مشخص شد که 2 جوان دیگر که یکی از آنها برادر مرد 34 ساله بود همراه مقتول سوار بر خودرو بودند که پس از پیاده شدن آنها این جنایت خونین رقم خورده است.

در این مرحله برادر قربانی جنایت هدف تحقیق قرار گرفت و گفت : همراه برادرم و یکی از دوستانمان سوار بر پراید به منطقه قاسم آباد رفتیم تا یکی از دوستانمان را ملاقات کنیم. در حالی که من و دوستم از خودرو پیاده می شدیم، ناگهان یکی از مهاجمان را که به طرف ما می آمد شناختم و فریاد زدم فرار Escape کنید! برادرم داخل خودرو بود، من به داخل کوچه ای در همان منطقه گریختم ولی با شنیدن صدای گلوله متوقف شدم و به محل بازگشتم که با پیکر غرق در خون برادرم روبه رو شدم.

این جوان درباره چگونگی ماجرای شلیک مهاجمان ناشناس نیز گفت: حدود سه روز قبل، آن ها به سوی من در بولوار آزادی Freedom شلیک کرده بودند. آن روز من با زنی قرار داشتم زیرا آن زن پیشنهاد کرده بود همراه او به شمال بروم! ولی وقتی به محل قرار رفتم، افرادی به سوی من تیراندازی کردند!

بررسی های بیشتر در این باره مشخص کرد زن مورد ادعای برادر مقتول قبل از وی با فرد دیگری آشنا بوده که گفته می شود آن مرد دستور «زهرچشم گیری» از پسر جوان را صادر کرده است.

سرنخ های پلیسی کارآگاهان به مردی زندانی Prisoner رسید که برخی ادعاها نشان می داد آن مرد زندانی، همان فرد ناشناس است که دستور «زهرچشم گرفتن» را صادر کرده است.

دومین جنایت

تجسس های پلیسی برای دستگیری عامل این جنایت ادامه داشت که ساعت 12 ظهر 22 اردیبهشت، پژو 405 سفید رنگی که دو سرنشین داشت، در حاشیه لاین دوربرگردان ضلع شمالی میدان تلویزیون مشهد توقف کرد. هنوز مدت کوتاهی از توقف این خودرو در محل نگذشته بود که ناگهان پراید تیره رنگی وارد میدان شد و در نزدیکی پژو ایستاد.

در این هنگام سرنشین پراید درحالی که اسلحه کلاشینکف جنگی را در دست داشت بدون هیچ وقفه ای به سمت خودروی پژو رفت و لوله تفنگ را روی شیشه سمت شاگرد گذاشت و شروع به تیراندازی کرد و با شلیک های مرگبار به 2 مرد جوان خودروی آنها را نیز به شیوه فیلم های هالیوودی به رگبار بست و سپس سوار بر خودروی پرایدش که راننده آن در انتظارش بود رفته و پا به فرار گذاشت.

خیلی زود کارآگاهان در محل حاضر شده و در بررسی خودروی پژو، سلاح وینچستر را که در پشت صندلی عقب خودروی مقتولان کشف کردند و مشخص که این جنایت با اختلافات قبلی رقم خورده است.

با ورود قاضی علی اکبر احمدی‌نژاد به صحنه حادثه Incident و شناسایی هویت دو مقتول 37 و 39 ساله که «حسن » و «حسین » نام داشتند، تحقیقات پلیسی و قضایی به شیوه های تخصصی و فنی ادامه یافت.

کارآگاهان در تحقیقات فنی با شناسایی مقتولان و با توجه به وقوع جنایت مسلحانه سال گذشته در چهارراه امامیه مشهد، عاملان اصلی قتل Murder های گانگستری را شناسایی کنند.

بنابراین تحقیقات به شیوه فنی ادامه یافت تا این که سرنخ ها به شهرستان قوچان کشیده شد. بررسی های کارآگاهان نشان می داد برخی از عوامل لایه اولیه جنایت به قوچان گریخته اند بنابراین 2 تن از متهمان اصلی این پرونده که شهاب و حمید نام دارند دستگیر شدند و با اعترافات آنان سرنخ هایی از عامل اصلی شلیک های گانگستری به دست آمد. بنابراین کارآگاهان موفق شدند میلاد و مهدی را نیز در حالی دستگیر کنند که سه تن دیگر از عوامل اصلی مرتبط با این پرونده هم به دام افتادند.

بنا به این گزارش، پس از تجسس های ابتدایی از متهمان با دستور قاضی پرونده ساعت 11:30 دقیقه صحنه تیراندازی های مرگبار از سوی عاملان این جنایت در محل جرم «میدان تلویزیون» بازسازی می شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زن بدنساز با پسر پورشه سوار تهرانی هم خوابی کرد تا او را به دام بیندازد / در خانه ویلایی چه گذشت؟

مقاومت در برابر معاینه جسمانی دانش آموزان دبیرستان معین تهران

درخواست 2 خواهر بی حیا از 3 جوان تهرانی / شب پدر را به در خانه فرستادند!

سلاخی فجیع یک زوج به دست قاتل بی رحم در خیابان + فیلم 16+

دوربین های مدار بسته راز قتل یک مرد تهرانی در تصادف ساختگی را لو داد + عکس

جا خوش کردن مار جعفری در یک پراید! + عکس

وقتی مرد 73 ساله عروس جوان را از چنگ شوهرش در آورد + فیلم

آزار و اذیت تا چند وقت در پزشکی قانونی قابل تشخیص است؟

قرار نبود این مرد عرب بمیرد! + فیلم

اعتراف 2 خواهر به کاسبی در پاتوق فساد مادرشان +عکس

دختر ملک عبدالله مدل شد! / رسوایی در پادشاهی سعودی + عکس

همخوابی وقیحانه مدیر بازرگانی با کارمند دختر / آرمین باردار کرد!

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت اخبار حوادث ماموران پلیس مشهد عکس گانگستر مسلح محل جنایت هالیوودی حوادث عکس اخبار تهران حوادث تهران زن پرونده حوادث مشهد دبیرستان مدرسه ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۸۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه

متهمانی که در جریان درگیری در محله خزانه یک مرد کامیون‌دار را به قتل رسانده بودند، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی بازداشت شدند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اوایل اردیبهشت‌ماه جاری، درگیری مرگبار چند مرد جوان در محله خزانه از سوی مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد که با اعلام این خبر، تیمی از زبده‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران برزگ راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد جوانی مواجه شدند که هدف ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، مقتول راننده کامیون بوده و در جریان درگیری با 3 نفر قربانی جنایت شده است.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، قاتل به همراه 2 نفر از آشنا‌های خود با مرد جوان در یک گروه تلگرامی به‌خاطر دریافت سفارش کار خاک‌برداری از یک پروژه ساختمانی مشاجره پیدا کرده که 2 طرف درگیری با همدیگر قرار نزاع در خزانه گذاشته‌اند.

پس از انتقال جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی، کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی مخفیگاه متهمان را در جنوب شناسایی کردند و متوجه شدند که احتمالا آنها قصد دارد تا تهران را ترک کنند.

کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد

اواسط اردیبهشت‌ماه امسال، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به دنبال دریافت این اطلاعات مهم، بی‌ردنگ راهی مخفیگاه مورد نظر در جنوب تهران شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس 3 مرد جنایتکار را در یک عملیات نفسگیر بازداشت کردند.

متهمان در همان بازجویی‌های اولیه شرکت در درگیری مرگبار و قتل مرد کامیون‌دار در خزانه اعتراف کردند.

به گزارش تسنیم، 3 مرد جوان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تزریق فرهنگ استکباری برای جلوگیری از پیشرفت است
  • (تصاویر) عاملان برادرکشی در مشهد صحنه جنایت را بازسازی کردند
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۱۳‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه
  • دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد | نمی‌خواستم او را بکشم
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن‌ از تلویزیون +شبکه سه و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج ‌از تلویزیون +شبکه سه و پخش آنلاین
  • تصاویـر متفاوت‌ترین بازسازی صحنه قتل؛ جنایت پیرمرد در وسط طبیعت بکر!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۲‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۱‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات