Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز از واحد هشتگرد: اولین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی به همت کانون سینمایی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد با موضوع آسیب های اجتماعی در دو بخش فیلم کوتاه کوتاه و فیلم کوتاه معمول در سالن اجتماعات شهید مفتح برگزار شد .

مجید حاتمی دبیر کانون سینمایی گفت: در این جشنواره که برای اولین بار در این واحد دانشگاهی برگزار شد با استقبال خوب دانشجویان مواجه بودیم از این روز در حدود 31 فیلم از سوی دانشجویان برای داوری ارائه شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از جمع آوری آثار دانشجویان از چند داور صاحب نظر در حوزه فیلم کوتاه علی سلطانی ، سجاد سلیمانی و ملیکا تنها دعوت شد و طی 3 روز آثار جمع آوری شده را با ارائه نکات اصولی صحیح فیلم سازی نقد و نظر های خود را به دانشجویان سازنده فیلم کوتاه اعلام کردند که پس از فرآیند داوری سه اثر به عنوان اثرات برتر معرفی شدند .

مجید حاتمی دبیر جشنواره در ادامه ضمن تبریک به علی سلطانی دانشجوی جوان هنرمند این واحد بابت چاپ اولین کتاب خود گفت: باعث افتخار بنده است که دردانشگاهی تحصیل میکنم که هنرمندان زیادی در آن حضور دارند، و خیلی خوشحالم که توانستیم به همت و یاری دوستان و مسئولین عزیز، اولین جشنواره فیلم کوتاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد را به خوبی هر چه بهتر برگزار نماییم .

در اختتامیه اولین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویان واحد هشتگرد از سه اثر ، نسیان ( کاری از میلاد طیبی ) ، فندک ( کاری از میلاد شهیدی ) شیفت سه ( کاری از شیما رحیمی ) به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم شدند همچنین از شیما رحیمی به عنوان بازیگر برتر زن و دانیال سیفی بازیگر برتر مرد تجلیل شد .

202

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۹۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه،  بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان و بهبود زیر ساخت‌ها برای سرمایه گذاری و گردشگری از مباحث این نشست بود.

بهبودزیر ساخت‌ها برای سرمایه گذاری و گردشگری مانند فرودگاه و راه آهن و راه‌های استان از مطالبات دانشجویی بود که خواستار پیگیری کریدور همدان / کرمانشاه/ وسنندج شد.

دانشجویی دیگر ساماندهی ناوگان حمل و نقل شهری و بهره گیری از ظرفیت پایانه بین المللی خسروی را برای راه اندازی کاروان‌های کوتاه مدت زیارتی مطرح کرد.

کمبود تفریحگاه وشغل مناسب برای جوانان و راه اندازی رشته هنر در دانشگاه آزاد را یکی از دانشجویان دختر یاد آور شد.

قاسمی مدیر گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی هم خواستار شناسایی / پیگیری و پیشگیری مشکلات استان به روش علمی و ارایه راهکار‌های تخصصی و راهگشا شد

صحرایی استانداردرادامه این نشست ، لزوم بازخوانی تاریخ را به دانشجویان توصیه کرد و گفت دانشگاه باید به تاریخ بعنوان شناسنامه خود نگاه کند. وی افزود متوجه باشیم کفه تمدنی در حال جابجایی است.

وی سپس در پاسخ به مطالبات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه / با اشاره به پیگیری بهسازی فرودگاه / ارتقا کیفی راه آهن / و اصلاح راه‌های استان/ از دانشجویان خواست برای حل مشکلات نسخه اجرایی ارایه دهند.

صحرایی تاکید کرد راه اندازی دانشکده هنر دردانشگاه ازاد اسلامی /و رشته میراث فرهنگی در دانشگاه رازی درحال پیگیری است.

دیگر خبرها

  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • تحویل واحد‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هشتگر طی دومرحله تا پایان شهریور
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا شهریور سال جاری