Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: جشنواره هنرهای تجسمی بچه های مسجد با عنوان «ترنج» ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور برگزار می شود.

هاشم شیرازیان، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی با بیان اینکه جشنواره هنرهاي تجسمي بچه های مسجد با عنوان ترنج در سه رشته خوشنویسی، گرافيك و نقاشي برگزار مي شود، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: اين جشنواره از جشنواره های فردی و هنری جذاب در ميان اعضای كانون هاي مساجد با رویکرد جدید در فعالیت های هنری کانون های مساجد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: هنرمندان حاضر در مرحله پایانی که متشکل از نفرات برتر هر رشته  است، با انتخاب یک موضوع توسط هیئت داوران، آثاری را در زمان برگزاری جشنواره خلق می کنند که از میان این آثار، نفرات برتر انتخاب و در مراسم اختتامیه معرفی می شوند.

 

شیرازیان، اظهارداشت: از آثار ارسالی و خلق شده، نمایشگاهی در محل برگزاری جشنواره در سطوح ملی و بین المللی برپا می شود و از آثار منتخب با اهدا جوایز مادی و معنوی همچون کمک هزینه زیارت عتبات عالیات و مشهد مقدس تقدیر خواهد شد.

 

وی در خصوص شرایط و ضوابط عمومی شرکت در جشنواره بیان کرد: موضوعات این جشنواره صرفاً از آیات قرآن و حکمت های نهج البلاغه با رویکرد سبک زندگی اسلامی (همزیستی مومنانه) است که آیات و حکمت های پیشنهادی در پورتال بچه های مسجد بارگزاری شده است.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، اظهارداشت: تمامی شرکت کنندگان باید اثر خود را تولید و سپس فایل اثر خود را تا سوم تیرماه سال جاری و از طریق پورتال بچه های مسجدبه نشانی bachehayemasjed.ir برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

وی با بیان اینکه همه شرکت کنندگان باید عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد باشند و با توجه به رده سنی خود در جشنواره شرکت کنند، افزود: رده سنی 7 تا 8 سال فقط در رشته نقاشی، 9 تا 15سال و  16 تا 29سال در تمامی رشته ها می توانند شرکت کنند.

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه قرآن نمایشگاه قرآن کریم مجلس ماه رمضان مسجد دولت شب های قدر مسجد طراز اسلامی کانون های مساجد بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم هنرهای تجسمی کانون مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۹۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد

.به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ جایزه ملی داستان و بازآفرینی در پنج بخش برگزار می‌شود این جشنواره در همه گروه‌های سنی با هر موضوعی می‌توانند در آن شرکت کنند

.بخش رقابتی در پنج قسمت رمان و داستان کوتاه، داستان کوتاه کوتاه، جستارنویسی و طرح داستان انجام می‌شود و بخش ترویجی این جشنواره نیز کارگاه‌های هنری و داستانی است که در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود

:این خبر و خبر‌های دیگر در بسته کتاب هفته 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان