Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:31:07 GMT

باگ جدید اندروید آخرین پیامک های کاربر را نمایش می دهد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۲۹۶۹۳

باگ جدید اندروید آخرین پیامک های کاربر را نمایش می دهد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزمودو، در این اواخر کاربران اندروید اختلال عجیبی کشف کرده اند که سبب می شود هنگام جستجو برای کلماتی خاصی در گوگل، آخرین پیامک های تایپ شده کاربر نیز در نتیجه آن ظاهر شود.

نخست برخی از کاربران Reddit در آمریکا متوجه شدند هنگام تایپ ۱۹۷۵.com (نام یک گروه موسیقی) در موبایل های اندروید، آخرین پیام های متنی افراد ظاهر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کاربران که قصد داشتند وارد وب سایت این گروه موسیقی شوند، هنگام تایپ آدرس به طور اشتباه دونقطه تایپ کردند و با این باگ مواجه شدند.

مدت کوتاهی پس از آن، کاربر دیگری هنگام تایپ اسامی خاص رستوران ها به زبان اسپانیایی با همین باگ روبرو شد.

هر چند این باگ نگران کننده به نظر می رسد اما نیازی نیست کاربران نگران آن باشند. خاموش کردن اجازه دسترسی به پیامک در اپلیکیشن گوگل اجازه ظاهر شدن این پیام ها را نمی دهد. به عبارت دیگر این باگ یک مشکل داخلی است و از راه دور نمی توان آن را دستکاری کرد.

کد خبر 4311851 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: اندروید گوگل موبایل نوآوری تحقیقات علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امنیت اطلاعات هوش مصنوعی اینترنت گوگل شرکت دانش بنیان فناوری نانو روبات گوشی آیفون بد افزار تلفن همراه سلول بنیادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۹۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر

خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر: فقط تلفنی با دوستانم صحبت می‌کنم.

سلنا گومز، خواننده و بازیگر ۳۱ ساله آمریکایی که بالاترین تعداد دنبال کننده را با ۴۲۹ میلیون کاربر به عنوان یک زن در اینستاگرام دارد، اعلام کرد که خود از این رسانه اجتماعی بیرون آمده

او گفت: این با ارزش ترین هدیه ای است که برای سلامت ذهنی اش به خود داده است. او در نشست اخیر صد چهره تاثیرگذار تایم گفت اکنون او خوشحال تر است و  دیگر با دوستانش به جای ارسال پیام، تلفنی صحبت می کند.

سلنا گومز بارها در مصاحبه هایش گفته بود که از شبکه های مجازی واهمه دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درآمد سلبریتی‌ها از هر پست تبلیغی در اینستاگرام

دیگر خبرها

  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام
  • خداحافظی شوکه کننده سلنا گومز با ۴۲۹ میلیون کاربر
  • امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • علیرضا طلیسچی: وضعیت موسیقی در ایران خوب است