Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکزاصفهان ؛ علیرضا صلواتی با بیان اینکه هم اکنون 400 دوربین محدوده ترافیکی شهر را نظارت می کنندگفت: تا پایان خرداد در مجموع 800 دوربین نظــارت تصويــري و ثبــت تخلــف محــدوده ترافيکي شــهر اصفهــان را رصــد مي کنـنـد.
وی افـــــزود: تا پايان امســال تعداد دوربين ها به هزار عدد افزايش مي يابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون حمــل و نقل و ترافیک شــهردار اصفهــان بــا بیــان اینکه همه دوربين هــاي نظــارت تصويــري و ثبــت تخلف شهر اصفهان به شبکه هوشمند ترافيکــي شــهر اضافــه مي شــود، گفــت: در نيمــه اول امســال پنج ســامانه جدید در شهر اضافه شود
صلواتی با اشاره به فعالیت پنج خودرو سیار ثبت تخلف در اصفهان افزود: اين خودروها در محدوده خيابان هاي توحيد، حکيــم نظامي، نظر و دکتر شــريعتي تردد داشــته و در خصــوص پارك دوبل اعمــال قانون مي كنــد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان افزایش دوربین ثبت تخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۹۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،  مرکز اصفهان ؛ علی نادری، سرمربی اصفهانی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در جشنواره قهرمان ایران عنوان برترین سرمربی را در سال ۱۴۰۲ کسب کرد.
تیم ملی فوتبال ساحلی هم عنوان برترین تیم ملی را کسب کرد که علاوه بر علی نادری، امیرحسین اکبری و مهدی شیرمحمدی نیز از اصفهان ترکیب تیم ملی حضور داشتند.
تیم هاکی روی یخ بانوان کشورمان نیز که سارینا خسروی و یگانه بهرامی از اصفهان را در ترکیب خود داشت، دیپلم افتخار بهترین تیم ملی سال را کسب کرد؛ ملی پوشان این رشته با حضور روی صحنه پیراهن تیم ملی را برای قدردانی از رییس سازمان صدا و سیما برای پوشش مسابقات آنها در رسانه ملی تقدیم کردند.

دیگر خبرها

  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • لزوم انجام کار مطالعاتی دقیق بر روی پل‌ها و جاده‌ها
  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ