Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدناصر نیکبخت پیش از ظهر شنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه های شهری همدان با بیان اینکه تمام کارهایی که طی ۸ سال اخیر روی زمین بوده است، اجرا می کنیم، گفت: کارها با وحدت مدیران، حمایت نمایندگان و پشتیبانی مردم به سرانجام می رسد.

استاندار همدان با بیان اینکه با تمام قوا برنامه های اجرایی استان را در دستور کار قرار داده ایم، گفت: همدان در سال ۲۰۱۸ میزبان دو رویداد بین المللی است به طوری که شهریورماه و آبان ماه امسال؛ همدان برای معرفی شایستگی های خود در سطح جهانی تلاش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همدان بر روی آنتن ملی، قاره ای و بین المللی قرار خواهد گرفت

نیکبخت با تاکید بر اینکه همدان بر روی آنتن ملی، قاره ای و بین المللی قرار خواهد گرفت، ادامه داد: همدان با این تاریخ بلند و ارزشمند بعنوان اولین شهر دنیا که تمدن و مدنیت را ایجاد کرده باید بیشتر معرفی شود و باید برای رفاه مردم این خطه فرهنگی، تاریخی و تمدنی هر چه بهتر و بیشتر تلاش کرد.

استاندار همدان همچنین بابیان اینکه هزینه ۴۰۰ میلیاردتومان بودجه برای اجرای ۲۰۰ پروژه در شهر همدان ارزشمند است اما متاسفانه بیان نشده که این اقدام چه میزان شغل ایجاد خواهد کرد، گفت: ایجاد شغل فصلی و دائمی در پی این اقدام قطعی است اما در ارائه آمار اشتغال آن دقت نظر نشده است.

وی خطاب به شهردار همدان با بیان اینکه شانس خدمتی خوبی دارید چراکه زمانی شهردار شدید که رویدادهای ۲۰۱۸ همدان مطرح شد و مسئولان پای کار آمدند، گفت: زمانی شهردار شدید که همدان استانداری حرف شنو دارد.

شرایط برای رسیدن همدان به آنچه شایسته آن است مهیاست

استاندار همدان بابیان اینکه اختلافی تا امروز بین اعضای شورای شهر همدان مشهود نیست و نمایندگان مردم در مجلس نیز به خوبی و پاشنه کشیده به کمک آمده اند، گفت: تمام شرایط مهیاست تا آنچه شایسته همدان است اجرایی شود.

نیکبخت همچنین خطاب به شهردار همدان با بیان اینکه دوماه پیش گفتید برنامه ساماندهی بلوار ارم همدان تا ۶ ماه دیگر انجام می شود اما امروز هم عنوان کردید ۶ ماه دیگر این پروژه اجرایی خواهد شد و حال کدام حرف شهردار همدان را در برنامه کاری خود یادداشت کنم؟ گفت: شهرداری همدان باید ساماندهی بلوار «ارم» را تا شهریورماه امسال به سرانجام برساند.

وی همچنین با بیان اینکه در توزیع اعتبارات کمک ویژه ای به شهرداری همدان داشته ام، عنوان کرد: بارها به مجموعه شهرداری عنوان کرده ام که کار کنید و هر چه کسری پیش آمد من پای کار خواهم بود.

رویداد همدان ۲۰۱۸ تابلو و پیشانی کشور است

نیکبخت در پایان رویداد همدان ۲۰۱۸ را تابلو و پیشانی کشور برشمرد و با بیان اینکه گردشگران خارجی در زمان برگزاری این رویدادها ایران را بر مبنای آنچه در همدان دیده اند، قضاوت می کنند، گفت: هر چه برای همدان هزینه شود برای کشور هزینه شده است.

استاندار همدان عنوان کرد: باید شهر همدان را آبادتر کنیم تا شایستگی های همدان در رابطه با برنامه های ۲۰۱۸ خود را نشان دهد.

گفتنی است، پیش از ظهر شنبه عملیات اجرایی ۲۰۰ پروژه شهرداری همدان با اعتباری افزون بر ۴۰۰ میلیارد تومان با حضور مسئولان شهری و استانی همدان آغاز شد.

شروع عملیات بهسازی بلوار ارم و جوان، شروع عملیات اجرایی پارک ۱۰۰ هکتاری ولایت، عملیات اجرایی و تکمیل تقاطع غدیر، برداشت و لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر شهر، شروع عملیات اجرایی ۲۵ پارک در نقاط مختلف شهر، تملک و ساماندهی ورودی‌های شهر، ساخت سرویس‌های بهداشتی مورد نیاز در سطح شهر و شروع عملیات اجرایی پیاده‌روهای سطح شهر از جمله این پروژه‌هاست.

کد خبر 4311908

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری همدان شهرداری همدان همدان 2018 بوشهر ماه مبارك رمضان سوم خرداد فتح خرمشهر گرگان شهرکرد یاسوج شیراز مشهد خرم آباد مراسم گلریزان بارش باران خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۲۹۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران

 

به گزارش تایناک به نقل از همشهری آنلاین، سرهنگ سیدهادی موسوی مشاور شهردار و فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران در خصوص اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی افزود: در راستای اجرای تدابیر سلسله مراتب فرماندهی در فراجا و شهردار تهران، این یگان حسب وظیفه ذاتی خود پشتیبانی انتظامی لازم از واحدهای اجرایی و عملیاتی شهرداری تهران را در سازمان مدیریت پسماند و سازمان خدمات اجتماعی در طرح جمع آوری متکدیان، افراد کارتن‌خواب، معتادان متجاهر، کودکان کار و زباله‌گردهای غیرمجاز از سطح مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران در دستور کار خود قرار داد.

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران در تشریح جزئیات اقدامات این یگان در حوزه برخورد و ساماندهی پدیده کودکان کار بیان کرد: در راستای ساماندهی کودکان کار که افراد زیر ۱۸ سال در این گروه قرار می‌گیرند و بیشتر تکدی‌گری و دستفروشی می‌کنند یا شیشه خودروها را پاک و یا اسپند دود می‌کنند، هزار و ۱۹۶ نفر از سطح مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران جمع‌آوری شدند.

موسوی با تاکید بر اینکه در میان افراد جمع‌آوری شده ۹۸۴ نفر دارای تابعیت کشورهای افغانستان و پاکستان را دارند که شامل ۹۵۱ نفر دارای تابعیت افغانستان و ۳۳ نفر دارای تابعیت پاکستان است، ادامه داد: از میان کل افراد جمع‌آوری شده ۸۹۷ نفر پسر و ۲۹۹ دختر بودند.

وی در ادامه یادآور شد: از مجموع هزار و ۱۹۶ نفر جمع‌آوری شده که ۱۷۵ نفر زیر ۶ سال، ۶۶۲ نفر بین ۶ تا ۱۲ سال، ۲۸۰ نفر بین ۱۲ تا ۱۵ سال و ۷۹ نفر بین ۱۵ تا ۱۸ سال مشغول به فعالیت در سطح شهر بودند که این افراد توسط عوامل یگان حفاظت شهرداری تهران جمع‌آوری شدند.

موسوی با بیان اینکه از تعداد افراد جمع‌آوری شده در پایتخت ۲۱۲ کودک نیز تابعیت ایرانی داشتند، گفت: در جریان عملیات ساماندهی آسیب‌های اجتماعی با محوریت ساماندهی کودکان کار، ۸۳ مورد پدیده مادر و کودک و ۷۵ مورد نیز پدیده پدر کودک مشاهده شد که این تعداد نیز با قرارگیری در گروه آسیب‌های اجتماعی برزگسالان جمع‌آوری شدند.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی‌ سبزوار
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج