Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته اولین سری خودرو های بوگوارد برند آلمانی وارد ایران شد، این برند آلمانی که در چین و آلمان تولید می شود در دو مدل bx5 و bx7 همکاری خود را با شریک ایرانی خود آغاز کرد. آفتاب‌‌نیوز : شرکت کیان موتور‌وارنا به عنوان نماینده رسمی بوگوارد در این مراسم تحویل اولین خودروهای ثبت نامی را برگزار کرد.
بوگوارد BX7 به عنوان اولین خودرو پیش فروش شده از جانب این شرکت، به صورت شماره‌گذاری شده در اختیار مالکان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم ۱۰ دستگاه از بوگوارد bx7 صورت نمادین به خریداران با تشریفات مخصوص تحویل داده شد و طبق گفته مدیران این شرکت، از حدود ۳ هفته دیگر، تحویل بورگوارد BX5 هم آغاز می‌شود.
این شرکت برنامه دارد تا در سال جاری خودرویی دیگر از خانواده بورگوارد را به بازار ایران عرضه کند و تامین نیاز بازار ایران برای محصول جدید، از خط تولید آلمان انجام می‌شود.
در حال‌حاضر بوگوارد به عنوان یک خودروساز آلمانی شناخته می‌شود که با سرمایه‌گذاری چینی‌ها خط تولید آن در شرق آسیا تاسیس شده و بورگواردهای BX5 و BX7 هم از چین به سایر نقاط دنیا صادر می‌شوند. چندی پیش مراسم تحویل بورگواردهای ساخت چین در آلمان برای مشتریان برگزار شد.
در حال حاضر بورگوارد BX7 قیمت ۲۹۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و بورگوارد BX5 قیمت ۲۳۹ میلیون تومان را در شرکت کیان موتور وارنا دارد. اما چند روزی است که پیش فروش این خودروها متوقف شده و متقاضیان می توانند برای خرید این خودرو منتظر طرح فروش جدید شرکت باشند
بوگوارد BX7 یک کراس اوور متوسط دو دیفرانسیل است که پیشرانه دو لیتری ۲۲۴ اسب بخاری دارد. این خودرو گشتاور ۳۰۰ نیوتون متری دارد و یک گیربکس شش دنده اتوماتیک قدرت آن را به چهار چرخ خودرو می رساند.
امکاناتی نظیر تهویه اتوماتیک سه نقطه‌ای، چراغ‌های جلو زنون، سنسور‌نور، سنسور پارک جلو و عقب، استارت دکمه‌ای، حافظه شخصی سازی، قفل دیفرانسیل الکترونیکی، ۶ کیسه هوا ۱۰ نقطه‌ای، سیستم کنترل پایداری، سنسور باد لاستیک، رادار نقطه کور، سیستم توقف اتوماتیک، سامانه دید شب، سیستم صوتی تصویری، ۹ بلندگو، کروزکنترل، سقف پانارومیک، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، صندلی‌های برقی جلو، ۷ صندلی، درب صندوق برقی، گرمکن صندلی های جلو و… در بورگوارد BX7 وجود دارد.
شرکت کیان موتور وارنا متعهد شده است تا برای این خودرو گارانتی ۷ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر را در نظر بگیرد.
ایلنا  کد خبر: ۵۲۶۷۸۲ تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خیابان ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۰۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در تمام محصولات نسبت به روز گذشته تغییری ندارد و با همان قیمت ثابت، بدون تغییر معامله می‌شود.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) از محبوب‌ترین محصولات ایران‌خودرو با قیمت ثابت یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان قابل خرید و فروش است.

قیمت پژو پارس سفارشی ELX نسبت به روز گذشته تغییر ندارد و با نرخ ۷۴۷ میلیون تومان می‌توان آن را از بازار خریداری کرد.

رانا پلاس پانوراما (ارتقا) از دیگر محصولات ایران‌خودرو، هیچ‌گونه تغییری نداشته و با قیمت ۷۱۸ میلیون تومان معامله می‌شود.

کوییک R اتوماتیک از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا نیز مانند دیگر محصولات این شرکت بدون تغییر است و با قیمت ۵۴۲ میلیون تومان می‌توان خرید کرد.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۴۱ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۴۹ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۴۸ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۸۰۸ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۸۲۵ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (ارتقا) یک میلیارد و ۶۳ میلیون تومان، پژو پارس ۶۶۶ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۷۱۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳( ارتقا) با قیمت ۶۶۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک (ارتقا) ۷۶۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک (ارتقا) ۹۱۷ میلیون تومان، رانا پلاس (ارتقا) ۶۳۶ میلیون تومان، تارا دستی (ارتقا) ۸۰۸ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V2 به قیمت ۹۷۸ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۸۲ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۴۵ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۵۸ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۲۸ میلیون تومان، کوییک S به قیمت ۴۳۶ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۴۳ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۶۶ میلیون تومان، پیکاپ کارون ۸۴۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نیز مانند خودروهای داخلی تغییری ندارد.

آریزو ۵ اسپورت از محصولات برتر مدیران خودرو با قیمت یک میلیاردو ۴۱۷ میلیون تومان قابل خرید است که این محصول هیچ تغییر قیمتی نسبت به روز گذشته خود نداشته است.

قیمت تیگو ۸ پرو (هیبرید) در حال حاضر ۳ میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان بوده که یکی دیگر از محصولات مدیران خودرو به شمار می‌رود.

جک S5 از دسته محصولات کرمان موتور است که با قیمت یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود. سایر محصولات مونتاژی نیز بدون هیچ تغییر قیمتی ثابت مانده‌اند.

هایما ۸ اس از محصولات ایران‌خودرو بوده که تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و در بازار با قیمت یک میلیارد و ۹۳۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۷۰ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۸۸ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۴۱۷ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم ۲ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۳ میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۴۰ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۳۴ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۵۳ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۵۰۳ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۹۱۵ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم دو میلیارد و ۲۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

کد خبر 748272

دیگر خبرها

  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • تاکسی های برقی وارد شد
  • شاسی بلند Exlantix با قیمت ۲۷ هزار دلاری وارد بازار می شود
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت + جدول
  • تاکسی‌های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • تاکسی های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • رفع نگرانی کشاورزان با مصرف کود یارانه ای
  • قیمت جدید ۲۲ محصول ایران خودرو و سایپا در بازار + جدول
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند