Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-01@12:10:19 GMT

شیخ‌ویسی:در رقابت با رحمان احمدی مشکلی ندارم

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۳۰۲۴۸

شیخ‌ویسی:در رقابت با رحمان احمدی مشکلی ندارم

به گزارش پارس نیوز، 

وحید شیخ ویسی درباره حضورش در تیم پیکان بیان کرد: مسئولان باشگاه پیکان با من تماس گرفتند و بعد از مذاکراتی که داشتیم به توافق رسیدیم و قرارداد امضا کردیم. پیکان تیم باشخصیتی است و امیدوارم بتوانم مهره موثری برای این تیم باشم.


وی درباره جدایی اش از استقلال خوزستان گفت: در این چند سال از نظر مالی واقعا سختی کشیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مشکلات همه بازیکنان را کلافه کرده بود و اگرچه از نظر فوتبالی واقعا به من کمک کرد اما اذیت شدیم. با این حال خوشحالم که به پیکان پیوستم و امیدوارم روزهای خوبی را تجربه کنم.


دروازه بان پیکان با اشاره به جدایی برخی بازیکنان کلیدی این تیم خاطرنشان کرد: شرایط باشگاه پیکان طوری است که به جای نفرات جدا شده بازیکنان جدید به خدمت می گیرد و جای خالی نفرات قبلی پر می شود. مشکلی از این بابت نیست و قطعا با تلاش مدیریت و کادرفنی تقویت می شویم و شرایط مطلوبی پیدا می کنیم.


شیخ ویسی در پاسخ به این پرسش که آیا رحمان احمدی در پیکان خواهد ماند، افزود: من اطلاعی از این موضوع ندارم. آقا رحمان بزرگ ما هستند و احترامش واجب است. با ماندن او در پیکان هیچ مشکلی ندارم و اگر او باشد هم با یکدیگر رقابت می کنیم و مشکلی نیست.


وی درباره شانس خود برای رسیدن به تیم ملی فوتبال تاکید کرد: رسیدن به تیم ملی دور از ذهن نیست اما واقعا اینطور نیست که بخواهم بابت دعوت نشدن حرص و جوش بخورم. به هر حال کادرفنی تیم ملی به دنبال گلرهای جوان تر است و من نیز بهترین تمریناتم را انجام می دهم تا هرچه خیر است، پیش بیاید.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: باشگاه پیکان استقلال مشکلات رقابت تیم ملی فوتبال ذهن تیم ملی استقلال تیم ملی تیم ملی فوتبال ذهن رقابت پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۰۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی تراکتور با سورپرایز جالب

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در حالی به مصاف استقلال خواهد رفت که احتمال دارد حمید مطهری تغییری نسبت به بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن نداشته باشد اما در عین حال احتمال ورود یک بازیکن جالب به ترکیب هم در تمرین دیروز بررسی شد که ترکیب تراکتور را جالب‌تر خواهد کرد.

البته چند ساعت دیگر باید منتظر ماند اما ترکیب دفاعی تراکتور با پورحمیدی، شیری، نادری، شجاع و آقاسی تشکیل می‌شود.

در خط میانی سه بازیکن خارجی با مهدی هاشم‌نژاد و مهدی حسینی اولویت مطهری هستند. در بازی قبلی هاشم‌نژاد عملکرد درخشانی داشت و حالا نیز امیدوار است که برابر استقلال بدرخشد.

برای خط حمله رحمان جعفری از ابتدا بازی می‌کند اما در طول بازی باید منتظر تغییرات ماند و ارسلان مطهری و مهدی عبدی وارد زمین خواهند شد.

ترکیب تراکتور در این بازی ۴-۱-۴-۱ خواهد بود که البته بنابر خواسته مربی تراکتور با فرم آزادانه، تغییراتی را در طول بازی خواهد داشت.

ترکیب احتمالی تراکتور:
حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، محمد نادری، مهدی شیری، صفاهادی، ریکاردو الوز، گوستاوو واگنین، مهدی حسینی، رحمان جعفری، مهدی هاشم‌نژاد.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی تراکتور با سورپرایز جالب
  • خلیج‌فارس تاریخ سربلند ملت ایران است
  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • حمایت کاپیتان: تا پای مرگ با ژاوی هستیم
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است