Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-08@21:03:25 GMT

جوانمردی در جمع برترین ورزشکاران سال ۲۰۱۸

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۳۰۲۹۴

جوانمردی در جمع برترین ورزشکاران سال ۲۰۱۸

به گزارش جهان نيوز، سایت کمیته بین المللی پارالمپیک نامزد‌های بهترین ورزشکار ماه می‌ سال ۲۰۱۸ را معرفی کرد که در بین این لیست ۵ نفره، نام ساره جوانمردی ملی پوش پاراتیراندای کشورمان نیز وجود دارد.
این سایت درباره علت انتخاب ساره جوانمردی نوشت: این ورزشکار قهرمان پارالمپیک است و در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۸ کره جنوبی توانست دو مدال طلا در ماده ۱۰ متر تپانچه بادی و ۵۰ متر خفیف را کسب کند و حریفان خود در کلاس SH2 را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سایت کمیته ملی پارالمپیک در کنار ساره جوانمردی، ماریانا شوچوک از اوکراین در رشته وزنه برداری، پیتر ژن از بلژیک در رشته دو و میدانی، پرسیلا گاژن از کانا

منبع:باشگاه خبرنگاران
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۰۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس بیش از ۱۲ هزار واحد افت کرد +نقشه

شاخص کل بورس امروز ۱۹ اردیبهشت با کاهش ۱۲ هزار و ۳۲۹ واحدی در سطح ۲ میلیون و ۲۱۹ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، امروز ۱۹ اردیبهشت شاخص کل بورس با کاهش ۱۲ هزار و ۳۲۹ واحدی در سطح ۲ میلیون و ۲۱۹ هزار واحدی ایستاد. شاخص کل هم وزن نیز با کاهش ۳ هزار و ۳۹۲ واحدی در تراز ۷۳۷ هزار و ۹۴۹ واحدی قرار گرفت تا بازار همچنان روند منفی را شاهد باشد. امروز سه نماد فملی، فولاد و شپنا بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشتند و سه نماد ذوب، ثفارس و خودرو هم پرتراکنش‌ترین نمادهای بورس بودند.

شاخص کل فرابورس هم با کاهش ۱۳۷ واحدی در سطح ۲۴ هزار و ۸۱۹ واحدی قرار گرفت. آریا، هرمز و تجلی هم سه نماد با بیشترین تاثیر بر شاخص فرابورس بودند.

افران، سیر و فردا برترین تقاضا و سه نماد افران، کارین و پارند برترین عرضه را در بورس ثبت کردند. صنعت انبوه سازی با ۲۵۱ میلیارد تومان برترین گروه میان صنایع بود و بعد از آن صنعت خودرو و فلزات اساسی در جایگاه بعدی قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • دهکده المپیک پاریس 2024؛ مکانی بدون مک دونالدز و الکل
  • انتخاب سوپر گل متئو پولیتانو به مونتزا به عنوان برترین گل رقابت های سری آ در آوریل 2024 / فیلم
  • بورس بیش از ۱۲ هزار واحد افت کرد +نقشه
  • 12 بازیکن ایرانی که در انگلستان بازی کردند
  • حضور ۴ ورزشکار خوزستانی در مسابقات قهرمانی پارادوومیدانی جهان
  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • ۲ دوپینگ جدید در کشتی پهلوانی!
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه
  • توقیف ۱۰ تن شن و ماسه غیرمجاز در رحیم‌آباد رودسر