Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-تازه‌ترین گزارش مرکز آمار ایران درباره نرخ تورم اردیبهشت امسال منتشر شد که براساس آن، بیشترین نرخ تورم دوازده ماهه در این ماه 10.9 درصد مربوط به استان کرمانشاه و کمترین نرخ تورم 5.9 درصد و مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد است.

براساس گزارش مرکز آمار ایران، شاخص کل در اردیبهشت ماه سال 1397 برای کل کشور عدد 114.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 را نشان می‌دهد. بیشترین عدد شاخص در این ماه مربوط به استان کرمانشاه (120.1) و کمترین عدد شاخص مربوط به استان بوشهر (110.4) است.

درصد تغییرات نرخ تورم کالاها و خدمات مصرفی خانوار در کل کشور در دوازده ماه منتهی به اردیبهشت ماه سال 1397 نسبت به دوره مشابه سال قبل برای خانوارهای کل کشور 8 درصد است. همچنین نتایج نرخ تورم استانی در کل کشور نشان می‌دهد بیشترین نرخ تورم دوازده ماهه در این ماه 10.9 درصد است که مربوط به استان کرمانشاه و کمترین نرخ تورم دوازده ماهه 5.9 درصد و مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد است.

از سوی دیگر، درصد تغییرات نرخ تورم کالاها و خدمات مصرفی خانوار شهری در دوازده ماه منتهی به اردیبهشت ماه سال 1397 نسبت به دوره مشابه سال قبل برای خانوارهای شهری 8.1 درصد است. در این بخش نتایج نرخ تورم استانی نشان می‌دهد بیشترین نرخ تورم دوازده ماهه در این ماه 11.1 درصد است که مربوط به استان لرستان و کمترین نرخ تورم دوازده ماهه 6.1 درصد و مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد است.

در بخش روستایی نیز درصد تغییرات نرخ تورم کالاها و خدمات مصرفی خانوار در دوازده ماه منتهی به اردیبهشت ماه سال 1397 نسبت به دوره مشابه سال قبل برای خانوارهای روستایی 7.9 درصد است. در این بخش نتایج نرخ تورم استانی نشان می‌دهد بیشترین نرخ تورم دوازده ماهه در این ماه 11.2 درصد است که مربوط به استان کرمانشاه و کمترین نرخ تورم دوازده ماهه 4.6 درصد و مربوط به استان سیستان و بلوچستان است.

خبرانلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۰۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، جدول ۲۱ با عنوان توزیع اعتبارات نیروهای مسلح را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول، گفت: این جدول مربوط به نیروهای مسلح است که ما ۱.۸ میلیارد یورو برای آن پیش‌بینی کردیم و این بودجه برای تقویت بنیه دفاعی کشور است.

کد خبر 6092799 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • 12 محصول ایران خودرو و سایپا ارزان شد + جدول قیمت
  • «همتی» در نقاب رییس بانک مرکزی سوئیس/سلطان چاپ پول چه کرد؟
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • جدول مربوط به «بودجه شرکت‌های دولتی» تصویب شد
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به هزینه‌کرد یک درصد از هزینه‌های شرکت‌های دولتی
  • وزیر نفت: ۵۰ درصد از رشد اقتصادی کشور مربوط به نفت است
  • کالری مصرفی 50 درصد ایرانیان زیر استاندارد