Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان ظروف آلومینیوم گفت: با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه از ابتدای سال جدید ۲۵ تا ۳۰ درصد قیمت محصولات افزایش یافته است.

علی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان اظهار کرد: وضعیت بازار ظروف آلومینیوم مطلوب نیست، با توجه به شرایط رکود قیمت مواد اولیه نیز مدام در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نرخ مواد اولیه در سال جدید ۲۰ درصد افزایش یافته است، افزود: شمس آلومنیوم با قیمت ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان به دست تولیدکننده می‌رسد بنابراین قیمت تمام شده بالا می‌رود در نتیجه خریداران با توجه به قیمت رغبت برای خرید ندارند.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان ظروف آلومینیوم، افزود: با توجه به اینکه هزینه حمل بار هم در حال افزایش است مجددا بر هزینه تمام شده اثر خواهد گذاشت.

مرادی با اشاره به افزایش قیمت شمش آلومنیوم، دستمزد کارگر و مالیات ادامه داد: از ابتدای سال جدید ۲۵ تا ۳۰ درصد قیمت محصولات افزایش یافته و اگر روند به همین شکل باشد مجددا بازهم افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه ۳۰ درصد کارخانه‌های تولید ظروف آلومینیوم تعطیل شدند، تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۸۰ کارخانه در حال فعالیت هستند که با ۵۰ درصد ظرفیت به کار خود ادامه می‌دهند.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان ظروف آلومینیوم با اشاره به صادرات به کشور‌های مختلف گفت: در گذشته به کشور‌های سیرالئون، موزامبیک، ارمنستان، تاجیکستان صادر می‌شده اما، با افزایش قیمت دلار صادرات نیز راکد شده و خریداری نداریم.

وی درباره پرداخت تسهیلات از سوی دولت نیز اظهار کرد: دولت هیچگونه تسهیلاتی پرداخت نکرده و تمام وعده‌ها در حد صحبت بوده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ظرف آلومینیوم قیمت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۰۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد ژاپن دست پُر آمد

آمارها نشان داد که تولید کارخانه ژاپن در مارس ۳.۸ درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافت و این در مقابل میانگین پیش‌بینی بازار برای افزایش ۳.۵ درصدی بود.

به گزارش ایسنا، تولیدکنندگانی که وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن مورد بررسی قرار داد، انتظار دارند که تولید فصلی تعدیل شده در آوریل ۴.۱ درصد افزایش یابد و در ماه می ۴.۴ درصد افزایش یابد.

داده‌های جداگانه نشان می‌دهد که فروش خرده فروشی ژاپن در ماه مارس نسبت به سال قبل ۱.۲ درصد افزایش یافته است و این نتیجه پایین‌تر از میانگین پیش‌بینی بازار برای افزایش ۲.۲ درصدی بود اما بیست و پنجمین ماه متوالی رشد را نشان داد.

طبق گزارش رویترز، داده‌ها نشان می‌دهد که خرده فروشی در ماه مارس ۱.۲ درصد در مقایسه با ماه قبل، کاهش یافته است که پس از افزایش ۱.۷ درصدی در فوریه است.

دیگر خبرها

  • سقوط آزاد رمزارزها؛ افت ۱۸ درصدی قیمت بیت‌کوین در یک ماه
  • بازبینی مصوبه افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پزشکی شورایعالی انقلاب فرهنگی
  • افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت مراکز جوارکارگاهی
  • قیمت طلا و سکه امروز 11 اردیبهشت 1403
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش قیمت طلا و انواع سکه در بازار ؛ ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی
  • افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت کتاب
  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان